rolkam72

C-360 stukanie w filtrze powietrza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rolkam72    21

Witam.Od jakiegoś czasu w moim ursusie c 360 cos lekko stuka w filtrze powietrza .Wydaje mi sie ze do tej pory tak nie było. Ostatnio regulowałem zawory i sa napewno dobrze ustawione bo nawet zdejmowałem ponownie pokrywki i sprawdzałem. Co może być przyczyną tego stukania?

Czy mam sie wogule czego obawiac czy mogę tak jezdzic ? Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuje.

Edytowano przez rolkam72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    523

U mnie w c330 była taka sytuacja, że były okresy w których było słychać stukanie i były okresy że silnik normalnie pracował. Gryzła nas ta zagadka ze 2 lata, aż postanowiłem zrobić remont silnika. Okazało się że tuleja tłoka była wybita. Co w końcu mogło skutkować wydarciem się korbowodu na zewnątrz.
Może u cb podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    61

a zawory są szczelne ? było tak wcześniej ? ja pojedynczo na każdym tłoku ustawiam zawory
jaka przerwa na zaworach ?
jak cos to pisz na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rolkam72    21

Zawory ustawione 0.20 i 0.30. Nie wiem czy są szczelne bo nie wiem jak je sprawdzić. Do tej pory było wszystko ok tylko przysłuchiwałem sie dokładnie silnikowi po ustawieniu zaworów i to odkryłem. Poraccie co z tym zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1015

W filtrze nie ma co sie rozlecieć  w.m. to przez kolektor ssący słychać tylko luz na sworzniu tłoka ,lub zawór pukający o tłok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1015

co Tobie doradzić ,raczej niewiele za pomocą forum ,spróbuj na dotyk czy oprócz stuku w filtrze czuć na pokrywach od zaworów ,jeśli któryś sie wyróżnia to trzeba tam szukać ale to tylko takie wróżenie ,jak nie rozbierzesz to sie nie dowiesz ,raczej weź mechanika  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    21

Też to sprawdzałem. Nic na pokrywkach nie stuka. Lubię pogrzebac przy ciągniku więc chyba się wezmę i jutro zacznę analizować po kolei od czego to może być.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Czasem zdarza się że pokrywka przyciska na miseczkę sprężyny ale wtedy stukania nie ma na odkręconych pokrywkach. Odkręć kolektor ssący i sprawdź czy czasem nie jest wypalony zawór. Kręcąc silnikiem usłyszysz uciekające na nim powietrze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1402

Sprawdź czy filtr nie jest pęknięty.Niby  z nimi nic się nie dzieje ale jak nie ma uszczelek tam gdzie się składa środkowa cześć na górze mi po prostu pękła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    523

Zależy jak Ci stuka. Może poprostu po wyregulowaniu zaworów zaczęły Ci głośniej pracować. Co jest normalne jeśli wcześniej luz zaworowy był minimalny, lub nie było go wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    4039

Głuche pukanie to moim zdaniem nieszczelne zawory. U mnie w 904 było słychać i to z daleka. Po dotraciu zaworów już ze 4 lata cicho. W 60-ce też stukało. Regeneracja głowic pomogła. Po roku ściągałem głowicę, bo puściła uszczelka i było słychać znów lekkie pukanie. Dotarłem zawory i jak na razie chyba cicho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez Hitman1404
      Witam mam problem. Wyciągana była pompa paliwa w 3p praktycznie nowa pompa i po założeniu i po odpowietrzeniu i wymienieniu pompki zasilajacej odpala na 15-30 sekund i gaśnie. Zauważyliśmy, że jeśli odpalimy silnik i odkrecimy ta górna srubke na 8 klucz do odpowietrzania to leci paliwo i silnik wtedy nie gaśnie, a jeśli zakrecimy ta srubke to silnik zaraz gaśnie. w czym leży problem?
    • Przez slawoon
      Witam Wszystkich,
      Moja 60 po założeniu wspomagania (napęd z rozrządu), nowego sprzęgła, regeneracji wtrysków nie ma siły przekręcić wałem na  akumulatorach (2x nowe 195 Ah 6V). Muszę dokładać 1x 12v 90Ah. Wtedy odpala. Zakładałem już 2 inne rozruszniki (1 nowy, 1 z drugiego C360). Na co mogę zwrócić uwagę?
    • Przez ursusowski289
      Witam, niedawno kupiłem nową pompę wtryskową do 3P, założyłem ją i silnik już nie chce odpalić. Czy możliwe jest że założyłem ją nie tak jak trzeba?
    • Przez gintekk
      Witam mam taki problem z ursusem 4011 silnik po kapitalnym remoncie a z okolic sprzęgła dochodzi dudnienie. Zwłaszcza jest to słyszalne w kabinie. Co zauważyłem od razu po odpaleniu świeżo złożonego silnika że koło zamachowe ma bicie na boki. Jeszcze co zauważyłem że po naciśnięciu sprzęgła te dudnienie prawie ustaje. Mechanik mówił że takie objawy daje luźne koło zamachowe, ale jestem na 100% pewien że koło nie jest luźne. Moje pytanie brzmi czy bijące koło zamachowe może dać efekt dudnienia, dodam że przed remontem też tak dudniło. Myślałem że to tak dudni któryś wyrobiony tłok w tulei, ale to nie to skoro na nowych zestawach naprawczych jest to samo. Czy jest możliwe że nowy wał może być krzywo wytoczony w miejscu gdzie przykręca się koło zamachowe. Czy może koło zamachowe jest zwichrowane, bo płaszczyzna gdzie przylega tarcza jest popękana i była przetaczana bo się ślizgało sprzęgło. Najgorzej że nie zwróciłem uwagi czy na starym wale też takie bicie było. Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny tego dudnienia bo to jest uciążliwe podczas pracy.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.