rolkam72

C-360 stukanie w filtrze powietrza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rolkam72    4

Witam.Od jakiegoś czasu w moim ursusie c 360 cos lekko stuka w filtrze powietrza .Wydaje mi sie ze do tej pory tak nie było. Ostatnio regulowałem zawory i sa napewno dobrze ustawione bo nawet zdejmowałem ponownie pokrywki i sprawdzałem. Co może być przyczyną tego stukania?

Czy mam sie wogule czego obawiac czy mogę tak jezdzic ? Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuje.

Edytowano przez rolkam72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    455

U mnie w c330 była taka sytuacja, że były okresy w których było słychać stukanie i były okresy że silnik normalnie pracował. Gryzła nas ta zagadka ze 2 lata, aż postanowiłem zrobić remont silnika. Okazało się że tuleja tłoka była wybita. Co w końcu mogło skutkować wydarciem się korbowodu na zewnątrz.
Może u cb podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    52

a zawory są szczelne ? było tak wcześniej ? ja pojedynczo na każdym tłoku ustawiam zawory
jaka przerwa na zaworach ?
jak cos to pisz na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rolkam72    4

Zawory ustawione 0.20 i 0.30. Nie wiem czy są szczelne bo nie wiem jak je sprawdzić. Do tej pory było wszystko ok tylko przysłuchiwałem sie dokładnie silnikowi po ustawieniu zaworów i to odkryłem. Poraccie co z tym zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    831

W filtrze nie ma co sie rozlecieć  w.m. to przez kolektor ssący słychać tylko luz na sworzniu tłoka ,lub zawór pukający o tłok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    831

co Tobie doradzić ,raczej niewiele za pomocą forum ,spróbuj na dotyk czy oprócz stuku w filtrze czuć na pokrywach od zaworów ,jeśli któryś sie wyróżnia to trzeba tam szukać ale to tylko takie wróżenie ,jak nie rozbierzesz to sie nie dowiesz ,raczej weź mechanika  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    4

Też to sprawdzałem. Nic na pokrywkach nie stuka. Lubię pogrzebac przy ciągniku więc chyba się wezmę i jutro zacznę analizować po kolei od czego to może być.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Czasem zdarza się że pokrywka przyciska na miseczkę sprężyny ale wtedy stukania nie ma na odkręconych pokrywkach. Odkręć kolektor ssący i sprawdź czy czasem nie jest wypalony zawór. Kręcąc silnikiem usłyszysz uciekające na nim powietrze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1258

Sprawdź czy filtr nie jest pęknięty.Niby  z nimi nic się nie dzieje ale jak nie ma uszczelek tam gdzie się składa środkowa cześć na górze mi po prostu pękła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    455

Zależy jak Ci stuka. Może poprostu po wyregulowaniu zaworów zaczęły Ci głośniej pracować. Co jest normalne jeśli wcześniej luz zaworowy był minimalny, lub nie było go wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    2817

Głuche pukanie to moim zdaniem nieszczelne zawory. U mnie w 904 było słychać i to z daleka. Po dotraciu zaworów już ze 4 lata cicho. W 60-ce też stukało. Regeneracja głowic pomogła. Po roku ściągałem głowicę, bo puściła uszczelka i było słychać znów lekkie pukanie. Dotarłem zawory i jak na razie chyba cicho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez URSUSC4011
      Witam mam problemy z rozrządem c 4011 kupiłem nowy rozrząd i złożyłem ale jak popracuje troche to traktor po zgaśnięciu nie zapala i trzeba czekac aż ostygnie co z tym zrobic czy byc może rozrząd od c-360 i c-4011 różni się
    • Przez MichalP
      witajcie.
      Biorę powoli się  do   remontu   mojej 3p, ale mam jeden dylemat. Wszystko ładni się  po zewnątrz po odkręcało a stanąłem na kole pasowym przykręconym do wału korbowego. Jaki tam jest  gwint?  Prawo czy lewo obrotowy ?
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez Konrad67pl
      Nie mam pojęcia co się stało, odpaliłem ciągnik żeby go przepalić, jak to zwykle w zimie robię. Zalany płynem z malutką ilością wody, nie było zamarznięte nic, odpalił od razu, prawie nie kręcił, wyjechałem z garażu żeby pochodził trochę i się rozgrzał.  Wyczyściłem go i nasmarowalem cięgno i miejsca łączeń przy pedale gazu bo ciężko chodziło. Wjechałem do garażu i zgasiłem. Parenascie razy nacisnąłem pedał żeby smar się dobrze rozprowadził i odpaliłem żeby zobaczyć czy lepiej, odpalił jeszcze lepiej niż wcześniej bo oczywiście był rozgrzany, ale po trzech sekundach zgasł i stanął, nie dało się już zakręcić. Olej nie wyglada na to, żeby była w nim woda. Panewki? Nie odkręciłem korka oleju bo już silnik był zimny i olej zgęstniał trochę, dlatego nie chciałem go spuszczać. Miał tak ktoś? Jakieś rady na diagnozę?
    • Przez wirus07
      Po ilu mth po remącie kapitalnym można wziąć 3p do rotacyjnej koszenie na 2 biegu tak do 2000obr/min
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.