damian1998

Jak rozebrać przednią zwolnice w massey ferguson 3080

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel885    915

Mam co prawda starszego mf-a ale przy wymianie simmeringów żadnych sworzni nie ruszałem, piasta z łożyskowaniem zeszła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Zależy z których simeringów cieknie. Z tych co wchodzi półoś przy przegubie czy z tego dużego do o koła kosza satelitów. Skoro założyciel chce rozbierać zwolnicę nie zwrotnicę to pewnie cieknie z dużego. Żadnych sworzni w tym celu nie trzeba wyjmować.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Jak masz krzyżak to jeden symering z jednej strony krzyżaka w przednim moście a drugi z drugiej strony krzyżaka w zwolnicy.

A ty chociaż wiesz skąd Ci cieknie???


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    174

Jeżeli cieknie przy krzyżaku to konieczna jest operacja zdjęcia zwolnicy i zwrotnicy co wiąże się z wyjęciem dwóch sworzni które nie lubią łatwo wychodzić przynajmniej w moim moście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

ale cóż tu patentować... bierzesz redliczke (jakikolwiek płaskownik żeby wystawał po za łożysko z otworem). Podkładasz coś pod krawezie płaskownika. Przez otwór wkręcasz do sworznia bodajże M14 twardośc 8.8 czy tam 10.9 no i grzejesz przednia oś wokół sworznia wkręcając powoli śrube, która wyciąga sworzeń....dużo tego grzać nie musiałem.. ledwo farbe opalił w  U5314. Zagrzać palnikiem to podstawa.

Za jakiś czas zobacze jak w 3080 pójdzie, bo leje z półośki ale to bank półoska wytarta

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    174

Uszczelniacze robię za każdym razem jak rozbieram to tylko 100zł a roboty trochę jest. Raz wymieniałem uszczelniacze później krzyżaki a ostatnio atak i trzeba było rozbierać czy chcę czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Radek97
      Ostatnio podczas orki słyszałem bardzo wyraźne odgłosy tak jakby ze zwolnicy prawej. Dźwięk przypominał jakby "pierścień obracał sie na sworzniu" dźwięk był słyszalni szczególnie gdy ruszałem do przodu i pod dużym oporem pługa. Nawet dwa razy cos strzeliło ale po kilku godzinach juz niebyło tak słychac tego dzwieku. Co może być przyczyna?
    • Przez jasiusz19
      Witam, w zetorze w prawym kole cieknie mi olej ze zwolnicy. Chce ściągnąć koło i po prostu wymienić simering który prawdopodobnie przepuszcza ten olej . Odkręciłem nakrętki, ściągnąłem łożysko, pokrywę osi, koło koronowe i zatrzymałem się na koszu satelit. Założyłem ścigacz i próbowałem ciągnąć ale coś nie idzie, nie chce na chama bo boje się że coś strzeli i pytanie co trzeba dalej zrobić ? Ciągnąc aż zejdzie czy jest jeszcze jakaś magiczna śrubka która to trzyma a jej nie widać . Pozdrawiam
      http://zapodaj.net/0...cb2169.jpg.html
    • Przez tomek912e
      Witam. Ostatnio zakupiłem nowy nabytek Ursuska 912 rok 83 ładny stan , silnik po remoncie bardzo ładnie chodzi ale nie bede sie rozpisywał przejde wiec do rzeczy. Problem jest tego typu że jak jade na biegu czy na luzie jak zwalniam to w prawej zwolnicy coś jargoli.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.