Skocz do zawartości
damian1998

Jak rozebrać przednią zwolnice w massey ferguson 3080

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel885    376

Mam co prawda starszego mf-a ale przy wymianie simmeringów żadnych sworzni nie ruszałem, piasta z łożyskowaniem zeszła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Zależy z których simeringów cieknie. Z tych co wchodzi półoś przy przegubie czy z tego dużego do o koła kosza satelitów. Skoro założyciel chce rozbierać zwolnicę nie zwrotnicę to pewnie cieknie z dużego. Żadnych sworzni w tym celu nie trzeba wyjmować.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    46

Jak masz krzyżak to jeden symering z jednej strony krzyżaka w przednim moście a drugi z drugiej strony krzyżaka w zwolnicy.

A ty chociaż wiesz skąd Ci cieknie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

Jeżeli cieknie przy krzyżaku to konieczna jest operacja zdjęcia zwolnicy i zwrotnicy co wiąże się z wyjęciem dwóch sworzni które nie lubią łatwo wychodzić przynajmniej w moim moście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    397

ale cóż tu patentować... bierzesz redliczke (jakikolwiek płaskownik żeby wystawał po za łożysko z otworem). Podkładasz coś pod krawezie płaskownika. Przez otwór wkręcasz do sworznia bodajże M14 twardośc 8.8 czy tam 10.9 no i grzejesz przednia oś wokół sworznia wkręcając powoli śrube, która wyciąga sworzeń....dużo tego grzać nie musiałem.. ledwo farbe opalił w  U5314. Zagrzać palnikiem to podstawa.

Za jakiś czas zobacze jak w 3080 pójdzie, bo leje z półośki ale to bank półoska wytarta

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

Ściągacz mam palnik też idzie w ruch i nie jest łatwo za każdym razem juz chyba 3 razy i ta sama bajka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

Uszczelniacze robię za każdym razem jak rozbieram to tylko 100zł a roboty trochę jest. Raz wymieniałem uszczelniacze później krzyżaki a ostatnio atak i trzeba było rozbierać czy chcę czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×