Skocz do zawartości
jasho

Zetor 12145 - Żółw, Zająć Nie działa

Polecane posty

jasho    0

Witam Panowie mam taki problem Zetorek 12145 po przełączeniu na żółwia i takiej jeździe jakiś czas coś nawaliło mianowicie po przełączeniu z powrotem na Zająca traktor przyśpiesza ale tak jako by tylko o połowę co się mogło stać myślałem że jak padnie mikro pompka albo wzmacniacz momentu to nie będzie żadnej reakcji. a tu jest tylko dalej jedzie wolno da się to jakoś wyregulować albo co sprawdzić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    71

Ja bym może zaczął od pomiaru ciśnienia musiałbyś ściągnąć podłogę odkręcić czujnik na pokrywie i w jego miejsce wkręcić manometr później można dalej działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    35

jeżeli czujnik sprawny i kontrolka gaśnie to ciśnienie będzie ok. może naciąg taśmy sprawdź....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jasho    0

W tym że ja nie mam czujnika podłogę mam odkręcona od razu chciałem zmierzyć ciśnienie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Naciąg taśmy nie ma nic wspólnego z jazdą na zającu. Tak jak koledzy wyżej piszą sprawdź ciśnienie wytwarzane przez mikropompkę a na sam początek sprawdź poziom oleju w skrzyni. Jeżeli mikropompa daje dobre ciśnienie to pewnie wina leży w tarczkach wzmacniacza, które są już podjechane i się pewnie ślizgają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    71

Musisz mieć miejsce na czujnik być może jest zaślepione,ale jest. Jak siedzisz na fotelu kierowcy i patrzysz nanskrzynie to po lewej stronie pokrywy musi byc miejsce na czujnik ktory się wkręca lekko ze skosa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Do pomiaru ciśnienia w układzie mikro pompki, wcale nie trzeba pruć podłogi i  pchać się z manometrem miejsce na czujnik (którego swoją drogą, w starym typie w ogóle nie ma :) ).    Łatwiej i szybciej jest się wpiąć np: pod którąś rurkę od Sprzęgła WOM   ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Tak łatwiej podpiąć się pod WOM ale jeżeli gubi ciśnienie gdzieś na rozdzielaczu albo na drodze od rozdzielacza do wzmacniacza to tego nie wykryjesz podpinając się pod WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Wykryje.   ;) W całym układzie panuje identyczne ciśnienie. Spadek ciśnienia np: na wzmacniaczu= spadek ciśnienia w całym układzie ;)   Podpinając się pod np: rurkę hamulca WOM,  pomiar nie uwzględni jedynie nieszczelności na tłoczkach hamulca itd.  

Edytowano przez Stefano1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasho    0

Panowie pomiar ciśnienia na rurce od WOM na wolnych obrotach 8.5 bar na obrotach 11 bar. Wałek też nie reaguje na zmianę położenia dźwigni. W filtrze oleju pełno opiłków. Co Panowie myślicie że poszedł wzmacniacz momentu  dziwne jest to że trochę przyśpieszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×