News
Spyke1004

Kipiący płyn z chłodnicy Case 785 xl

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Spyke1004    1

Witam mam problem z płynem w chłodnicy w swoim case 785 xl otóż jak jadę po drodze lub pracuje w polu na pełnym gazie tzn. 2500obr. silnika i raptownie puszcze gaz np jak do jeżdżam do skrzyżowania lub krańca pola i silnik wraca raptownie do obrotów jałowych 700obr 

to pluje mi płynem przez przelew chłodnicy  trwa to jakieś 5 sekund i przestaje tak jakby się jakieś podciśnienie robiło w chłodnicy i po całym dniu pracy muszę dolać ok. 2 litrów płynu zawór w korku chłodnicy jest dobry

Edytowano przez Spyke1004

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    551

Kolego na początek wsadź wężyk do butelki z wodą i jak zaczną pojawiać się bąbelki to albo uszczelka (lub coś więcej) albo coś z krążeniem i woda się gdzieś gotuje i wysadza. Możesz zastosować też coś takiego i sytuacja się wyjaśni oczywiście jeżeli będą pojawiać się bąbelki.

 

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=uszczelki+g%C5%82owicy+CO2+&sourceid=Mozilla-search&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-uni-1-3-0907


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    551

To już pół sukcesu.

Więc coś z krążeniem (drożnością układu).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spyke1004    1

tylko jak najprościej sprawdzić drożność układu? Np jak jakiś kanalik się przytkał w głowicy to muszę całą głowicę rozbierać?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    551

W pierwszej kolejności to bym przejrzał termostat i pompę wody.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    673

Sprawdzałeś napięcie paska od napędu pompy ?

Nie wiem, jaki masz tam układ, czy pompa pobiera gorący płyn z bloku, czy tłoczy chłodny płyn z chłodnicy. Bo może być jakaś drobna nieszczelność i do bloku tłoczony jest płyn z powietrzem, po nagrzaniu powietrze się rozszerza i w chłodnicy robi się nadmierne ciśnienie, zaczyna sadzić płyn przelewem. W samochodzie tak miałem, winna była nieszczelność chłodnicy.

Problemem też może być uszczelka pod głowicą, ma już bardzo delikatny przedmuch na wysokich obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spyke1004    1

koledzy problem sam ustał z uciekającym płynem z chłodnicy aż do dzisiaj pojechałem po nawóz i znowu dwa razy płyn uciekł przelewem jak dojeżdżałem do skrzyżowania został ślad na drodze już nie mam pomysłu co może być przyczyną?? cały układ chłodzenia jest szczelny nigdzie się nic nie poci 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Sprawdzałeś termostat? uszczelka to raczej nie jest bo w tedy by sie zapowietrzał i gotowało by płyn, jsprawdz pompe i jej napęd


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spyke1004    1

pompa pompuje i napęd jest dobry termostat jak sprawdzałem w październiku był dobry najwyżej jeszcze raz w poniedziałek spawdze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Obstawiam uszczelkę pod głowicą, ponieważ nabija ciśnienie (spaliny uciekają do płynu) i nie ma gdzie uciec przez co wywala przelewem. Najlepiej jak kupisz  test uszczelki pod głowicą tylko będziesz musiał jakoś taśmą okleić ten korek bo w traktorze jest większy niż w aucie. Polega to na tym że rozgrzewasz traktor do normalnej temperatury wsadzasz ten przyrząd w miejscu korka wlewasz trochę płynu i czekasz około 10 min ( w tym momencie dajesz mu trochę po obrotach ) i jeśli kolor płynu zmieni się na zielony oznacza to że na 100% spaliny przedostają się do układu chłodzenia. A kolor zmienia się pod zawartością CO2 http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-100ml-i5914655287.html .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

No przecież wyrzuci płyn jak dostanie odpowiednie obroty i nabije ciśnienie. Uszczelka może delikatnie przepuszczac ciśnienie u dlatego co jakiś czas wyrzuci płyn aż znowu nabije ciśnienie i tak na okrągło. Kup ten test, to są groszowe sprawy a będziesz miał pewność co do uszczelki zanim wyrzucisz kasę na niepotrzebne czesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Zgadza sie ale kolega pisze że na wolnych obrotach wyrzuca, mi padła uszczelka w renówce to zbiornik rozerwało, ja bym tu obstawiał wine pompy jesli wirnik jest plastikowy to słyszałem że lubią się obrabiać,


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez mjurgonski
      Witam . Mam problem z case mx 100c , gdy go odpale i chce ruszyć włączając rewers  do porzodu zapala sie pomarańczowa kontrolka N i wtedy juz nawet do tylu nie chce jechać, jednak gdy go ponownie odpale i włączenie rewers  na tył to do tylu jedzie . Jaka może być przyczyna?  
    • Przez sunday
      Witam mam takie pytanie czy w CASE MX 135 jest to normalnie, że WOM na wolnych obrotach włącza się i po chwili sam się wyłącza, po dodaniu nawet minimalnie gazu wszystko działa jak należy. Pytam z czystej ciekawości bo w pracy to  nie przeszkadza
    • Przez razorM31
      Witam
      Mam problem, mianowicie nie działa mi podnośnik w ciągniku Case 5120, nie reaguje na żadne polecenia, kontrolka non stop mruga na pomarańczowo. Jaka może być przyczyna?
    • Przez Mrozik137
      Witam mam problem wymieniłem alterantor bo myślałem że od tego nie pala sie nawet nie zapalaja sie na włacznikach te lamki co to by mogło być prosze o pomoc 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.