Skocz do zawartości
Spyke1004

Kipiący płyn z chłodnicy Case 785 xl

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Spyke1004    1

Witam mam problem z płynem w chłodnicy w swoim case 785 xl otóż jak jadę po drodze lub pracuje w polu na pełnym gazie tzn. 2500obr. silnika i raptownie puszcze gaz np jak do jeżdżam do skrzyżowania lub krańca pola i silnik wraca raptownie do obrotów jałowych 700obr 

to pluje mi płynem przez przelew chłodnicy  trwa to jakieś 5 sekund i przestaje tak jakby się jakieś podciśnienie robiło w chłodnicy i po całym dniu pracy muszę dolać ok. 2 litrów płynu zawór w korku chłodnicy jest dobry

Edytowano przez Spyke1004

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    450

Kolego na początek wsadź wężyk do butelki z wodą i jak zaczną pojawiać się bąbelki to albo uszczelka (lub coś więcej) albo coś z krążeniem i woda się gdzieś gotuje i wysadza. Możesz zastosować też coś takiego i sytuacja się wyjaśni oczywiście jeżeli będą pojawiać się bąbelki.

 

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=uszczelki+g%C5%82owicy+CO2+&sourceid=Mozilla-search&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-uni-1-3-0907

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Spyke1004    1

tylko jak najprościej sprawdzić drożność układu? Np jak jakiś kanalik się przytkał w głowicy to muszę całą głowicę rozbierać?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    263

Sprawdzałeś napięcie paska od napędu pompy ?

Nie wiem, jaki masz tam układ, czy pompa pobiera gorący płyn z bloku, czy tłoczy chłodny płyn z chłodnicy. Bo może być jakaś drobna nieszczelność i do bloku tłoczony jest płyn z powietrzem, po nagrzaniu powietrze się rozszerza i w chłodnicy robi się nadmierne ciśnienie, zaczyna sadzić płyn przelewem. W samochodzie tak miałem, winna była nieszczelność chłodnicy.

Problemem też może być uszczelka pod głowicą, ma już bardzo delikatny przedmuch na wysokich obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spyke1004    1

koledzy problem sam ustał z uciekającym płynem z chłodnicy aż do dzisiaj pojechałem po nawóz i znowu dwa razy płyn uciekł przelewem jak dojeżdżałem do skrzyżowania został ślad na drodze już nie mam pomysłu co może być przyczyną?? cały układ chłodzenia jest szczelny nigdzie się nic nie poci 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Sprawdzałeś termostat? uszczelka to raczej nie jest bo w tedy by sie zapowietrzał i gotowało by płyn, jsprawdz pompe i jej napęd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spyke1004    1

pompa pompuje i napęd jest dobry termostat jak sprawdzałem w październiku był dobry najwyżej jeszcze raz w poniedziałek spawdze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Obstawiam uszczelkę pod głowicą, ponieważ nabija ciśnienie (spaliny uciekają do płynu) i nie ma gdzie uciec przez co wywala przelewem. Najlepiej jak kupisz  test uszczelki pod głowicą tylko będziesz musiał jakoś taśmą okleić ten korek bo w traktorze jest większy niż w aucie. Polega to na tym że rozgrzewasz traktor do normalnej temperatury wsadzasz ten przyrząd w miejscu korka wlewasz trochę płynu i czekasz około 10 min ( w tym momencie dajesz mu trochę po obrotach ) i jeśli kolor płynu zmieni się na zielony oznacza to że na 100% spaliny przedostają się do układu chłodzenia. A kolor zmienia się pod zawartością CO2 http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-100ml-i5914655287.html .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

No przecież wyrzuci płyn jak dostanie odpowiednie obroty i nabije ciśnienie. Uszczelka może delikatnie przepuszczac ciśnienie u dlatego co jakiś czas wyrzuci płyn aż znowu nabije ciśnienie i tak na okrągło. Kup ten test, to są groszowe sprawy a będziesz miał pewność co do uszczelki zanim wyrzucisz kasę na niepotrzebne czesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Zgadza sie ale kolega pisze że na wolnych obrotach wyrzuca, mi padła uszczelka w renówce to zbiornik rozerwało, ja bym tu obstawiał wine pompy jesli wirnik jest plastikowy to słyszałem że lubią się obrabiać,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kawa
      Witam
      Mam problem z Case mx 100c. Po włączeni wom obraca się ok 5sek. a następnie się wyłącza. Po kilku próbach udaje sie go załączyć ale z trudem. Co może być przyczyną. Czy jest jakiś sposób na odczytanie kodów błędów i ich wykasowanie. Na forum czytałem, że trzeba wejść w tryb diagnostyczny ale nie wiem jak to zrobić.
    • Przez gadget
      Witam
      Posiadam Case 7110 155 Km.
      Ciągnik zadbany , w ładnym stanie z tym że trochę brakuje mu mocy , gdy ma ciężko nie dymi z tłumika tylko wytraca prędkość . Turbo pod obciążeniem przy 1800 obr pompuje 0,6-07 bara , zastanawiam się czy zwiększenie dawki paliwa na pompie i montaż intercoolera zda egzamin? Teoretycznie powinno pomóc więc stąd pytanie czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie albo ma namiar na dobrego mechanika który zna się na tych modelach. Wiem że te silniki wychodziły w mocach od 155 do 240 Km , chodzi mi o przyrost ok 20 Km.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
×