krzysiek1979

Problem z ursusem 3512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ASOGCURSUS    21

Jak wypalenie między pierwszym a drugim cylindrem to wymagane planowanie bloku


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Żeś nowość odkrył :)


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawć cisnienie bo tu wielu znachorów na odległość jak rozbierzesz  to być może ze na darmo a rozbieranie to to samo co operacja u człowieka bez diagnozy może być wiele gorzej i nic nie znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Gdzie ma sprawdzić ciśnienie? w kołach bo już tego nie napisałeś i ciekawe czym ma to zrobić nie pomyślałeś że takim sprzętem posługują  nie wszyscy mechanicy:)


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Jesli bedzie paliwo szlo na wtryski to chyba nie ma innej opcji ze to cos z gora silnika.Mocne kopcenie problem z odpaleniem oraz brak mocy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Zdecydowanie zmierz ciśnienie i nie słuchaj tu głupot. Każdy lepszy mechanik w okolicy podjedzie i pomierzy. Wyciągnij wtryski i od razu daj mu do sprawdzenia. Ludzie po to mają zakłady aby z naprawy mieć chleb więc trzeba trochę dać im zarobić:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rób co chcesz twoja maszyna , jeśli nie ma czym sprawdzić to trzeba wziaść mechanika i sprawdzić i tak taniej sprawdzić i wiedzieć niż porozbierac na darmo a zresztą taki manometr na allegro to taniej niż dobre uszczelki do ponownego składania , odnośnie gdzie sprawdzić cisnienie to jeśli ktoś minimum kuma temat to nie będzie sprawdzał w przednuch kołach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Po zdjeciu gumowej rury laczacej filtr powietrza i kolektor ssacy oraz zakreceniu rozrusznikiem czmychanie i wylatujace spaliny z kompresja.Po zdjeciu glowicy przepalona uszczelka miedzy 1 a 2-im cylindrem..wiec sporo osob dobrze myslalo.Dziekuje panowie za zainteresowanie tematem i odpowiedzi .Glowica do planowania wtryski do sprawdzenia .Dobrze ze to nic z walem mniej roboty mniej stresu i dobrze ze nie zepsulo sie w czasie roboty w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Kolego jak nie zrobisz tak jak książka pisze to za miesiąc jeszcze raz będziesz wymieniał i tak w kółko same splanowanie tylko głowicy nic nie da powodzenia

Edytowano przez ASOGCURSUS

Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz powierzchnię i składaj bez planowania jesli nie ma takiej potrzeby , po sprawdzeniu ciśnienia odrazu byś wiedział że na 1 i 2 brak ciśnienia i dlatego tak podpowiadałem zyczę powodzenia ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Dzwonilem do zakladu i zrobia mi od reki glowice koszt 200 zl plus porzadna uszczelka 80 zl zawory przydalo by sie podocierac przy okazji oraz sprawdzic wtryski bo mialy sporo nagaru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Brak wiedzy na temat tych silników będzie skutkował wywaleniem pieniędzy w błoto nic nie da zrobienie głowicy jak są zaniżone tuleje i tak wywali uszczelkę nie piszę tak sobie żeby nabijać posty tylko doświadzczenie gdzie zrobiłem set silników decyzja należy do rozdającego pieniądze


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Nie bede wyciagal i rozbieral calego silnika silnik nie wymaga rematu nie ma przeciekow tuleje patrzac na blok nie wygladaja na obnizone choc nie twierdze ze nie masz racji ale to jest duzo roboty i koszty zaryzykuje skladajac po sprawdzeniu glowicy pamietam jak skadalem miske i jakis pajac w sklepie dal mi za krotkie korkowe uszczelki i sie lalo potem znowu rozkrecanie tak ze narazie nie tesknie za tym ...Silnik przy 4000 tys mth robilem w warunkach domowych mrozac tuleje nie byla robiona wczesniej glowica i uszczelka wytrzymala ponad 2600 mth choc nie jest to oczywiscie regula .Mysle ze wiekszosc osob nic nie robi z blokiem po wypaleniu uszczelki nawet watpie w to ze wszyscy planuja glowice.Obecnie ciagnik nie jest wykorzystywany do ciezkich prac nie jest przeciazany rocznie robi jakies 150mth a wozilem nim zboze poniewaz zyto nie szlo na kosz a ja nie podlanczam starej przyczepy do 2 ciagnika zeby nie zmieszac oleju.Zobaczymy czas pokaze ile wytrzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez piotr26
      Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r
    • Przez UMP
      Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie jak zimny to kopci na siwo oraz   gdy jest rozgrzany  i dłużej pochodzi na wolnych obrotach/ małym obciążeniu to po dodaniu gazu  kopci na siwo jak opętany  zasłona dymna, potem przestaje. Jak rozgrzany  i chodzi na większych obrotach lub w pi#$ do oporu to nic nie kopci. Moc ma . Oleju coś tam minimlanie ubywa.  Wtryskiwacze sprawdzone idealnie rozpylają, luzy zaworowe ustawione, nowa pompka zasilającą, filtr paliwa, wyczyszczony odstojnik. Co to może być ? 
      Na myśl przychodzą mi jeszcze uszczelniacze zaworowe, że puszczają olej do cylindra i przez to kopci , ale wtedy by kopcił cały czas?
      https://sklep.agromaj.com.pl/perkins-uszczelniacz-zaworu-ad3152-ad4203-p7519  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj