Skocz do zawartości
zbyszek6648

skrzynia powerquad deere6100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zbyszek6648    0

witam-mam johna deere 6100 z 93 r,skrzynia powerquad na linkach-moje pytanie-jak działa układ chłodzenia skrzyni(jaka droga oleju-skąd wychodzi,przez jakie zawory przepływa i co steruje cisnieniem oleju chłodzenia i gdzie jest zawór obejsciowy) bo zerwało mi wąż olejowy z rurki idącej od skrzyni powerquad do chłodnicy a powinno zadziałać jakieś obejscie nawet gdyby chłodnica była zatkana,zbyszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

odkręć przewód z drugiej strony chłodnicy i dmuchnij w nią. wątpię żeby była zapchana. Myślę, że przewód pękł sam z siebie.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek6648    0

nie chciałem zbyt rozwlekle opisywać ale chłodnice założyłem po lutowaniu i tak własnie sie stało-wczoraj przyszła nowa i jest ok. ale pytania są dalej aktualne bo powinien zadziałać zawór obejciowy tylko gdzie on jest i jaka jest droga oleju chłodzenia,zbyszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    627

Jaki zawór obejściowy? Skąd konstruktor jd mógł założyć, że ktoś założy nie drożną chłodnicę naprawianą amatorsko? Z drugiej strony stare sparciałe węże też łatwiej pękają niż nowe. A układ hydrauliczny ma zawory bezpieczeństwa ale jak mówiłem nikt nie zakłada, że ktoś założy nie drożną chłodnicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek6648    0

no to musze opisać jeszcze dokładniej-u nas na podkarpaciu i to prawie bieszczady deerów prawie wcale nie ma bo ludzie sie ich boją a mi sie zachciało taki kupić to mam za swoje-chłodnice dałem do naprawy do zakładu do Boguchwały koło Rzeszowa(kilkudziesięcioletnie tradycje w naprawie chłodnic) i sam byłem zaskoczony przy odbiorze,że zamiast polutować to gość pozaginał część kanałów ale powiedział,że będzie działała-no i pękł wąż i zanim sie zorientowałem to wypiepszyło prawie cały olej-dałem więc przed starą chłodnicą manometr i już przy 1500 obrotów cisnienie 10 bar no i wszystko jasne ale coś powinno niedopuscić do skierowania takiego cisnienia bo przecież czasem może zdarzyć sie eksploatacyjne zapchanie chłodnicy i co wtedy.Na nowej chłodnicy cisnienie mam max. ok. 4.5 bara przy pełnych obrotach ale zaczęła przy ok. 2000 obrotów po pełnym zagrzaniu silnika świecić kontrolka-zapchany filtr oleju przekładniowego lub zbyt niska temperatura skrzyni-a skrzynia nawet po dwuch godzinach jest letnia i teraz czego szukać dalej bo wszystko działa (jeżdze teraz cały czas z dwoma manometrami -od cisnienia systemowego-11.5-12.5 bar w zależnosci od obrotów i od cisnienia na chłodnice-1-4.5bar po rozruchu a po kilkunastu minutach-ok. 1 do 3.5 bar w zależnosci od obrotów) wymienie jeszcze ten filtr oleju ale myśle,że to coś innego-ta kontrolka(pomaranczowe słoneczko zaczeła mrugać po założeniu tej nowej chłodnicy ale jak ciągnik sie rozgrzeje(silnik bo skrzynia jest w porównaniu z nim zimna)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

To nie słoneczko tylko trybik. Zmień filtry no i oczywiście olej kupiłeś do tego ciągnika taki jak trzeba. Nie jakiś agrol najtańszy? Jeszcze raz ci tłumaczę zaworu tam nie  ma bo konstruktorzy jd nie pomyśleli, że ktoś włoży chłodnicę z wyciętymi szotami. Aby nic nie zapchało układu są filtry. Zmień filtry, są chyba dwa. Olej taki jak zaleca producent i nie bierz do głowy. Skrzyni bez pracy łatwo nie rozgrzejesz. Albo praca w polu czy dłuższa trasa. Albo wąż do hydrauliki zewnętrznej i przetłaczanie oleju z jednego gniazda do drugiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek6648    0

razem z niby naprawioną chłodnicą założyłem nowy filtr donaldsona i jade-słychać jakieś syczenie-no to stop i oglądanie-i nic- no to robie dalej i znowu syczy ale jakby ciszej i tak po chwili ciach i po oleju-nowa chłodnica i olej shell spirax 10w30 s4(oj bolało)a filtra nie zmieniałem bo nie miał ani jednej motogodziny-wszystko to bardzo ciekawe-u goscia od naprawy chłodnicy byłem ale powiedział,że jego zadaniem było uszczelnienie przecieku(po nocy pare kropel) i to wykonał.wymienie ten filtr bo teraz mi przyszło do głowy,że może nawet w tak krutkim czasie mogło coś powpadać z tej chłodnicy-co za pech.a mam jeszcze jedną sprawe-wprawdzie wszystko działa dobrze ale np.zmiane kierunku jazdy zawsze musze robić ze sprzęgłem bo bez to tak szarpnie,że można wypaść z kabiny(jeden raz na początku tak sprubowałem jak dowiedziałem sie,że zmiana kierunku jest bezsprzegłowa)-może to idzie jakoś wyregulować,opuznić,podobnie jest z hamulcami-trzeba bardzo uważać,zbyszek

post-165467-0-87333800-1443978976_thumb.jpg

post-165467-0-74153500-1443978981_thumb.jpg

post-165467-0-33687600-1443978985_thumb.jpg

post-165467-0-25137200-1443978989_thumb.jpg

post-165467-0-78908900-1443978993_thumb.jpg

post-165467-0-57346400-1443978997_thumb.jpg

Edytowano przez zbyszek6648

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek6648    0

może ktoś doradzi jak opanować to gwałtowne ruszanie przy zmianie kierunku jazdy bez użycia sprzęgła-czasem prube zrobie na śliskiej nawierzchni czy mu nie przeszło bo na twardym podłożu boje sie żeby czegoś nie urwało ale zawsze w ułamku sekundy kręci kołami,półbiegi też zmieniają się błyskawicznie ale jakoś bez szarpnięć-co zrobić żeby to wyregulować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek6648    0

no bo pekne ze śmiechu-zamiast mi fachowo odpowiedzieć to ktoś mnie ostrzega-szkoda że nie moge szczerze i po swojemu tego skomentować-jak jestem nowicjuszem to przyślij mi wyjaśnienie że coś jest nie tam gdzie powinno być a nie ostrzeżenie ty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrols    0

Witam

U mnie bardzo puchną węże od chłodnicy olejowej. Zawsze puchnie ten podający olej do chłodnicy, a powrotny jest ok. Czy chłodnica mogła się zatkać np. opiłkami ze skrzyni? w zeszłym roku robiłem remont skrzyni i musieliśmy wymienić pompę systemową bo była porysowana. Możliwe że opiłki dostały się do chłodnicy? czy to jest jakiś obieg powrotny? Omijający filtry?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZUBR
      Witam ! Mam do was Panowie pytanie odnośnie podnośnika. Być może komuś z Was przytrafił się ten sam problem lub miał styczność z podobną sytuacją . Otóż mój JD "podnosi i opuszcza " (szarpie) podnośnik. Jest to bardzo uciążliwe podczas pracy w polu a w szczególności w orce . Po odłączeniu układu (elektronicznego) podnośnik był stabilny . Siłowniki były testowane i są w dobrym stanie .Czekam na wasze odpowiedzi i podpowiedzi Pozdrawiam
    • Przez marciniu94
      Witam. Mam pewne pytanie otóz dwa lata temu kupiłem ciągnik john deere 6506 i zauważylem, że kiedy włącze przedni napęd słychać w skrzyni dziwne dźwięki, takie jakby stukanie, zwlaszcza kiedy jedzie sie na wstecznym. Ostatnio zastanawiamy się nad założeniem do niego tura i stąd moje pytanie czy ktoś wie co to może być, czy może ten typ tak ma. Bardzo proszę o odpowiedz, z góry dziękuje. 
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez minas
      Co myślicie o tych starszych modelach (lata produkcji 92-97), warto to jeszcze kupić? Wiadomo, że przebiegi mają już ok. 8 tyś mtg albo i więcej. Jak wygląda awaryjność, komfort, spalanie itd. Z góry dziękuje za wszystkie opinie.
    • Przez Macase
      Witam. Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w ciągniku john deere 3030. Chodzi o tą pompę mniejszą wspomagającą tą na zewnątrz. Trzeba rozpoławiać ciągnik?? z góry dziękuję
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.