Skocz do zawartości
adas1999

Jaka jest najlepsza odżywka na zboża?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Odżywka
adas1999    2

Witam chciałbym się dowiedzieć jaka jest najlepsza odżywka na zboża między innymi na przenżyto i żyto. Jaka odżywka jest skuteczna i tania. Proszę o szybką odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gotchisc    51

z firmy Atlantica są bardzo dobre odżywki na wszelkie rośliny. Nigdy się nie zawiodłem na nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiek1979    36

Najlepszy jest Basfoliar ale nie stety bardzo drogi.Kiedys takze bralem tansze insole ekolisty itd.i roznie to bylo z efektami a jak mam palic paliwo i pryskac to ni zaluje na to kasy.Kup sobie na jakis kawalek i sam sie przekonasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odżywka to jest do włosów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    336

Odżywka to jest do włosów...

Jeśli jesteś takim fachowcem ,to zastąp ta nazwę inna i wytłumacz dlaczego ,bo do tematu postem nie wnosisz nic .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jesteś pewien , sprawdź może jak napisali np. na insolu 3 . B)

Tak, jestem pewien. A na to, że producent też jest analfabetą nic nie poradzę. To jest po prostu nawóz dolistny. A, że wieśniacy (nie mylić z rolnikami) zaczęli na to mówić odżywka to producenci też przejęli takie nazewnictwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    336

Jeśli jest tak jak piszesz ,ze wszyscy przyjęli takie nazewnictwo to po co wychodzisz przed szereg ?Czytam wiele Twoich postów i wiedze to Ty masz, ale ogłady raczej nie i nie nazywaj mnie wieśniakiem ,ponieważ jestem rolnikiem od sporego czasu i staram sie swoja wiedze przekazać innym ,nieraz tłumacząc po kilka razy w przeciwieństwie do Ciebie i twoich przemądrzałych wypowiedzi  do pięt mi nie dorastasz ,Dyskusji tez nie podejmę z Tobą ,ponieważ szkoda zaśmiecać temat.

Edytowano przez Tomasz78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris82    4

@elektrotechnik czepiając się twojej myśli to też nie ma odżywek do włosów.   Spróbuj z agravity.

Edytowano przez kris82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Tytanit top nie jest do końca odżywka, ale według mnie szkoda kasy i zabawy z nim, może tylko w rzepaku.

Basfoliar to drogi azot.

Za dobrą odżywkę coś warta to trza zapłacić.

To co mogę polecić to Intermag ; wzgledne odżywki za te pieniądze.

Dr Green bardzo dobre lecz drogie,

Agroleaf bardzo dobre, chyba  w przyszłym sezonie trochę na nie przejdę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

...  do pięt mi nie dorastasz ...

To  niezły  wielkolud  z  ciebie ... i  skromny  do  tego ... wzór  do naśladowania ... :P

 

Jakieś opinie  o  

 

https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAAahUKEwiAmb7c_6HIAhXCOhQKHZYeBVg&url=http%3A%2F%2Ffoliq.pl%2F&usg=AFQjCNGMP_8EID14G7Y_LCS3mNmHeVGSkA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym się dowiedzieć jaka jest najlepsza odżywka na zboża między innymi na przenżyto i żyto. Jaka odżywka jest skuteczna i tania. Proszę o szybką odpowiedz

Jesienią można zastosować na rozbudowę odpowiedniego systemu korzeniowego i zabezpieczenie naszych ozimin przed zimą Elvite Amino w połączeniu z Elvita Start rozwiązania które są już sprawdzone i przyniosły efekty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahten    13

Tytanit top nie jest do końca odżywka, ale według mnie szkoda kasy i zabawy z nim, może tylko w rzepaku.

Basfoliar to drogi azot.

Za dobrą odżywkę coś warta to trza zapłacić.

To co mogę polecić to Intermag ; wzgledne odżywki za te pieniądze.

Dr Green bardzo dobre lecz drogie,

Agroleaf bardzo dobre, chyba  w przyszłym sezonie trochę na nie przejdę.

A co myslisz o odzywkach kristalon z yary oraz foliq, chodzi mi głownie o jak najmniejsza zawarotość azotu oraz jak największa zawartosc potasu. Co myslicie o stosowaniu kristalonu pomaranczowego i foliq potasowego? 4 kg kirstalonu kosztuje kolo 32zl, 5 litrow foliqa kolo 35 zl. Ktory sreodek bardziej oplacalo by sie stosowac podczas suszy? Czy moze jakis inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominikl95    25

Polecam Roundap

 

 

Pkt. 1.4 – spamowanie w tematach, odchodzenie od wątku głównego, nabijanie postów

Edytowano przez Moorgi
SPAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    157

@dominik- chyba coś Ci się pomyliło...

 

Ja u siebie stosowałem kristalony i mam  o nich bardzo dobrą opinię, z intemagu te jednoskładnikowe też są skuteczne, a tytanit stosowałem 2 lata. W tamtym i obecnym sezonie. W tamtym nic wielkiego nie zdziałał bo opady były wtedy kiedy były potrzebne, ale w suchym roku to da się zaobserwować działanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Zdecydowanie Dr Green. Jedno i drugie stosowałem OSD wcale nie podoba mi sie, zostałem przy Dr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sambao
      Jeżeli ktoś ma doświadczenia jakiekolwiek na temat uprawy uproszczonej zapraszam do podzielenia się uwagami i spostrzeżeniami.
    • Przez tomek2201
      Witam. Chciałbym abyście wypowiedzieli się na temat mierników pH gleby. Czy posiadacie takie urządzenia? Jeśli tak to jakie? Zakupiłem niedawno za niewielkie pieniądze takie urządzenie.  Jeszcze go nie testowałem ale jestem ciekaw czy ktoś ma taki miernik i czy według niego jest on wiarygodny?
      http://allegro.pl/miernik-ogrodniczy-kwasomierz-ph-gleby4-funkcyjne-i5013208473.html

    • Przez mtz_820
      jakie zboze radzicie posiac na baaaardzo slabej ziemi normalnie piasek mialem tam juz jeczmien i owies i nakosilem tyle co na swoim z 3ha (tamto ma powierzchnie 5ha) z jednej strony jest ok ale na srodku i pod lasem niema nic normalnie jakby ktos powyrywal na wiosne bylo ok ladnie sie zapowiadalo przyszlo lato zniwa niema nic
       
      wujek chce tam posiac żyto jak myslicie dobry wybor na takie zimie? tam jarego nie bedzie za chiny
    • Przez zielu781
      Witam wraz z tatą posiadamy gospodarstwo o powierzchni 20 ha plus okołu 4 ha nieużytków jest to pole na którym tata kiedyś próbował uprawiać zboże ale niestety z marnym skutkiem bo pole to jest podmokłe i nie posiada melioracji  i nie ma możliwości  jej zrobienia. Jako ze w niedługim czasie przejmę to gospodarstwo chciałbym coś zrobić aby ta ziemia przynosiła dochody. Wpadłem na pomysł wykopania dość dużego rowu o głębokości 2 metrów jednak problem w tym ze woda z tego rowu nie miała by żadnego ujścia bo po prostu  nie ma gdzie dodam ze pole jest dość krótkie ale za to bardzo szerokie i raczej równe rów miałby długość około 200 metrów czy myślicie ze ten rów zdałby egzamin  i umożliwił mi normalną uprawę woda stoi tam tylko na wiosnę po roztopach i posiane rośliny nie dają sobie rady jest to ziemia IVa i  IVb klasy czyli przepuszczalne.
      Rów miałby znajdować się na środku długości pola. Proszę o jak najwięcej odpowiedzi może ktoś ma coś podobnego napiszcie czy takie rozwiązanie przynosi jakieś efekty z góry dzięki
    • Przez Sqowron
      Witam, co posiać wiosną na hektarze pola? Nie chce siać kukurydzy klasa ziemi 4-5 teraz dwa lata z rzędu była posiana pszenica ozima co można posiać oprócz zboża? a jak już zborze to jakie ? Myślałem na pszenżytem jary? 
×