Skocz do zawartości

Polecane posty


Skorka94    0

Witam. Witam niedano kupilismy Masseya 3690. Wszystko chodziło dobrze nie było problemów ze sprzęgłem ale było dość twarde. wczoraj orałem nim i też było wszystko dobrze biegi wchodziły płynnie bez zgrzytów i wgl. Dziś wchodze do niego odpalam, właczam bieg wszytsko ok ale rewers nie może wgl się włączyć tylko zgrzyta nic więcej. A przy probie włączenia czuć takie lekkie szarpniecie ciągnikiem a gdy mocniej próbuje go włączyc zaczyna zgrzytać. Wyłączyłem ciągnik włączyłem bieg i rewers na zgaszonym silniku zapaliłem wcisnąłem sprzegło ale ciągnik nadal jechał do przodu. wolno ale sie poruszał. Nie odpoietrzałem sprzęgła bo szczerze to nie wiem jak a nie chce cos popsuć. Czy mógł by ktoś pomóc mi w tej sprawie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krzysiek1979    36

Objawy skonczonego sprzegla lub problemu z pompka od sprzegla .Sprobuj kilkakrotnie wciskac sprzeglo przed wlozeniem biegu (podpompowac)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrewk    72

Mam pytanie odnośnie regulacji na trzpieni co wchodzi do pompki. Po wydłużeniu o 2 obroty widełek i złożeniu pedał się podniósł był większy jego skok ale po odpaleniu i wciśnięciu sprzęgło wpadło do podłogi. Po zgaszeniu i odpaleniu się pojawiło i znowu wpadło. Po wróceniu do poprzedniej długości trzpienia problem znikł. Coś się kończy czy tak ma być ?

 

Za co odpowiada czujnik, który jest przykręcony nad sprzęgłem ? Nie ten od dołu tylko taki jak te od hamulców.

Edytowano przez andrewk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



andrewk    72

Przeczytaj jeszcze raz moje pytanie, pomyśl i dopiero coś napisz. Nie chodzi mi o czujnik ten z dołu w kształcie śruby, a ten nad pedałem. Jest identyczny jak te od hamulców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


andrewk    72

Właśnie chodzi o ten co w linku, nawet tam pisze, że pasuje również do stopu. Nie pytam co to jest tylko od czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Stacho1244
      Witam mam problem z przodem , kontrolka pali sie od przodu a w ogole nie dziala , dzisiaj oralem i w pewnym momecie przestal dzialac przod , bylo przez chwile takie dziwne tarcie metalu jak by o gume jakas , ale to bylo chwila. Ciagnik mam od nie dawna i nie wiem od czego sie zabrac , dodam ze to pilny temat bo ciagnik teraz jest bardzo mi potrzebny z dzialajcym przodem.
    • Przez WeronikaPawella
       Witam,
      czy ktos może mi pomóc odnośnie wymiany oleju w ukladzie hydraulicznym. Jaki Olej??? I jak ustawic cisnienie oleju???
      Proszę o pomoc.
    • Przez PiotrChyliski
      Witam. Gdzie w Massey'u 8160 znajduje się czujnik prędkości? Padł mi cały sterownik i kupiłem drugi. Wszystko jest jak powinno i wszystko mi działa oprócz tego, że na czwartym biegu mogę jechać maksymalnie 25-30km/h na półbiegu B. Po wrzuceniu C kontroli A,B,C,D migają i automatycznie zrzuca mi na półbieg B. Z tego co wyczytałem mam komputer zaprogramowany na niższą prędkość. W poprzednim sterowniku miałem ograniczenie do 40km/h. Na chłopski rozum pomyślałem, że odepnę prędkościomierz lecz nie mam zielonego pojęcia gdzie on się znajduje. Według schematu doczytałem się, że jest to ta puszka plastikowa pod schodami z lewej strony. Odpiąłem ją od sterownika lecz nadal pokazuje mi prędkość. Jazda z rozrzutnikiem 25km/h jednak mnie nie satysfakcjonuje. Ktoś pomoże?
       
    • Przez crystal169
      Witam, mam takie bardziej pytanko niż problem. Od pewnego czasu chodzi mi po głowie oświetlenie robocze Led zamiast tradycyjnych halogenów z żarówkami.
      Oświetlenie chciałbym zmienić w Masseyu 7619 , planuje zmienić lampy na słupkach z przodu oraz na błotnikach z tyłu. W dachu narazie zmieniać nie chce bo to jednak jakiś tam koszt jest, a i porównać bym chciał.
      Chce ogólnie zmienić 6 reflektorów na 6 lamp led .  I teraz chciałbym też zapytać co wy o tym sądzicie i czy te lampy które wstawię są coś warte i dadzą rade zastąpić te halogeny 55 w.
       
       
      Chciałbym 2 takie zamiast tych na błotnikach z tyłu.  --->>    http://allegro.pl/panel-led-halogen-lampa-robocza-18w-6x3w-12-24v-x-i6655805460.html
       
      Oraz 2 takie zamiast 2  na słupku z przodu  ----->>>  http://allegro.pl/lampa-robocza-16-led-diodowa-halogen-48w-12-24-v-i5635690417.html
       
       
       
      No i 2 takie zamiast 2 na słupku z przodu.     PS. Na słupku z przodu są po 2 z każdej strony jak by ktoś nie wiedział     ---- >>>http://allegro.pl/lampa-9-led-halogen-roboczy-27-w-12-24v-diodowa-kw-i6082475322.html


    • Przez Massey294s
      Dzień dobry
       
      Czy ma ktoś może wartości momentów dokręcenia śrub głowicy oraz stóp korbowodów do silnika Perkins A4 248? Jest to prawie identyczny silnik jak w np. ursusie 4512 jednak różnią się na pewno średnicą tulei, tłoka itp. A może orientuje się ktoś czy momenty nie są takie same jak w Ursusie? Jeśli tak to poprosiłbym o wartości
       
      Druga sprawa to zestaw naprawczy do tego silnika, do ursusa jest tego pełno, ale w ursusie jest tuleja mniejsza.
      Szukałem z firmy mahle ale okoliczni dilerzy rozkładają ręce i mówią że nie dostępne, a dzwoniąc bezpośrednio Do Mahle Krotoszyn odsyłają mnie do dilerów (dali mi 2 nr tel) ale gdy dzwonie to zaden z nich nie współpracuje z nimi.
      Może ktoś wie lub robił ten silnik i ma jakiś namiar na jakiegos dilera czy sklep który to ma? Tuleja ma w  srodku 101.3 a na zewnątrz 104.2
       
      A może ktoś  powiedzieć coś o Firmie Złotecki? Pierwszy raz o nich słyszę. 
×