Skocz do zawartości
News
agrotechir

kupię ziemię-lubelskie powiat bialski

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

mickas092    380

Powiat bialski jest dość duży, może sprecyzuj gminy jakie Cie interesują. Ale nie łudź się, to jest portal gdzie większość ludzi kupuje ziemie, bierze w dzierżawe a nie sprzedaje, szukaj po ogłoszeniach.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez p0mian
      Na wstępie chciałbym się przywitać- to mój pierwszy wpis na forum

Nie jestem rolnikiem, jednak znajduję się obecnie w sytuacji, która zmusza mnie do poszukania obiektywnych informacji na temat kosztów dzierżawy gruntów - muszę pomóc znajomej renegocjować umowy dzierżawy około 30ha gruntów rolnych klasy VI i V w okolicach Poznania. Nie możemy zapytać nikogo z okolicznych rolników o ceny w regionie bo w zasadzie każdy sąsiadów użytkuje prawie za darmo albo za darmo jakiś kawałek jej ziemi i nie są przychylnie nastawieni do propozycji zmiany takiej sytuacji. 

W związku z tym chciałbym poradzić się Was jaką cenę powinniśmy zaproponować w nowych umowach dzierżawy? 
      Dodam, że stare umowy to umowy słowne bez okresu dzierżawy, lub umowy które wg zapisu już się skończyły, jednak dzierżawca nadal użytkuje ziemię na zasadach starej umowy (nikt do teraz nie interesował się sytuacją). 

• Przez pantomekrydzewski27