Skocz do zawartości
michalkowalski115

Ursus C-360 świeci się kontrolka oleju po wymianie pompy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Wczoraj zauważyłem że podczas pracy zapala się kontrolka od oleju więc dziś postanowiłem wymienić pompę oleju. Po wymianie odpaliłem ciągnik i po jakimś czasie to samo-zapala się kontrolka. na postoju pali się ciagle, na mocnym gazie też się świeci tyle że trochę słabiej. Dolałem mu oleju (Superol CC-30), wymieniłem czujnik, uszczelkę pod miskę olejową. Co może być nie tak? Czy w śrubie od przewodu tłoczącego powinna znajdować się jakaś nakładka (uszczelka) , zaznaczyłem na zdjęciu.

post-35961-0-94787700-1443275479.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a1fe26c2    36

Sprawdź ciśnienie w układzie smarowania manometrem, to wykluczysz wady czujnika. Objawy opisane przez Ciebie zwiastują najczęściej remont silnika.


Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie w układzie smarowania manometrem, to wykluczysz wady czujnika. Objawy opisane przez Ciebie zwiastują najczęściej remont silnika.

 

Ok sprawdzę ciśnienie, a czy tam w tym miejscu powinna być jakaś nakładka ? może bez tej nakładki gdzieś olej ucieka i to może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

a1fe26c2    36

Nie mam pojęcia, a katalogu też nie mam... :(


Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Sprawdź ciśnienie manometrem. Tam nic nie ma przecież to jest stożek dociskasz i jest uszczelnione. wszędzie tak jest . 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    667

to na rysunku jest grzybek który po dobrym skręceniu nie puści ani grama oleju prędzej puści ten lut wyżej ale to mało prawdopodobne szukaj bo tak jak koledzy pisza o remoncie to może sie tak skończyć ,ale bez stresu kontrolka nie zapala sie z dnia na dzień .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a1fe26c2    36

Zaświeci z nagła jeśli coś pęknie, albo zatka się. Na jakiej podstawie mechanik stwierdził, że pompa oleju jest do wymiany?

Edytowano przez a1fe26c2

Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1167

Wpierw zalej normalny olej a nie olejopodobny superol CC30 jak ten olej nawet paruje... Zalej z dobrej marki 15W40 i sprawdź manometrem ciśnienie jeżeli będzie niskie lub wcale na wolnych obrotach to szlif wału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie bylo tak ze po wymianie calej gory w silniku zaczelo swiecic ponizej 800 obr. byla wymieniona pompa olejowa okazalo sie ze nowy olej powyczyszczal kanaly i zrobilo nagaru i nie bylo cisnienia itrza bylo robic szlif walu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez CASE77
      Ktos zna jak nazywał sie ursus który był wysyłany do ameryki były one xhyba niebieskie 
    • Przez rolnik324
      Witam, tak jak w tytule chciałbym w jakiś sposób przyśpieszyć obroty wałka wom w ursusie c360 (możliwe że nasz ciągnik to c355, sami dobrze nie wiemy). Zacznę może od tego że ursus ten pracuje z agregatem prądotwórczym, a agregat wytwarza prąd do pompy głębinowej która wyciąga wode do dosć małej deszczowni do podlewania truskawek. Pompa zasilana jest napięciem 400v i aby uzyskać taki wynik na agregacie ursus pracuje na 2000 obrotów. Mi i tacie nie podoba się to ze względu że ciągnik niekiedy musi pracować tak ponad 5h (a przydałoby się aby pracował dłużej ponieważ mamy spory areał i nie wystarcza to na podlanie wszystkiego w czasie suszy) i to powoduje że ciągnik paliwa spali "swoje" i do tego wychodzą małe nieszczelności silnika (poci się spod korka oleju i paru innych elementów silnika) i zdąży się przez kilka godzin nazbierać na ziemi oleju. Przechodząc do sedna, czy jest możliwość zrobienia lub kupna jakiejś przekładni albo czegoś co zaproponujecie do ciągnika żeby chodził na niższych obrotach? Słyszałem o przerobieniu jakoś trybów albo wymiana skrzyni ursusa na zetora, ale jednak wolałbym nie ingerować teraz w wnętrze ciągnika i wolałbym coś na zewnątrz. Z góry dziękuje. Nieścisłości będę rozwijał w komentarzach.
    • Przez mrlighter99
      Witam,
      Mam pytanie jakie traktory (oprócz fenda )posiadają osobny zbiornik na olej hydrauliczny. Ponieważ posiadam ursusa i chce kupić ciągnik. Pozdrawiam.
      Proszę o przykłady
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam Ursusa 6 cylindrowego nowy typ silnika, zaczepy do poprawek blacharskich i ogólnego ogarnięcia technicznie w dobrym stanie cena 11.500
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.