Skocz do zawartości
karol

JD 5720, 5820

Polecane posty

adikpl1    179

Czy ma ktoś z was kwietniowy RPT w którym był opisany JD 5720?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd6220    1

bedzie raczej potrzebny do wiekszych prac oranie wywalanie szamba itp.

 

P.S. sorry za błedy JOHNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

Ja czytałem kwietniowy RPT i chyba byka strzelili w związku z rewersem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiekQ    0

panowie powiedzcie mi ile kosztuje 5720 w podstawowej wersji i co ma na wyposazeniu i czy lepszy jest nhtd czy wlasnie jd???????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

czy ktos z was (właścicieli 5720) kupił do niego bronę talerzowąunii?????, bo ja jeszcze się zastanawiam nad cut 2.3 czy 2.8 jak myslicie,,,,bo nie chcę żeby zdechł bo gleby mam cieżke...:/ doradzcie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

po pierwsze nie jondery tylko john deery...a po drugie to we włoszech są składanie te najmniejsze jelonki a 5020 w mannheim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

jondery :) jondery bo śmieszniej, a tak przypuszczałem że w mainhaim ale skąd wzieła sie opinią wsród dielerów innych marek niż jd że 5*20 są składane we włoszech z brazylijskich części :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    164

Nie,nie-prawda jest taka że składane są w Brazylii z włoskich części :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57
jondery :) jondery bo śmieszniej, a tak przypuszczałem że w mainhaim ale skąd wzieła sie opinią wsród dielerów innych marek niż jd że 5*20 są składane we włoszech z brazylijskich części :)

 

Dilerzy często nie znają swoich marek a o innej nie wspomnę. Radze zmienić dilera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
--Przemek--    0
czy ktos z was (właścicieli 5720) kupił do niego bronę talerzowąunii?????, bo ja jeszcze się zastanawiam nad cut 2.3 czy 2.8 jak myslicie,,,,bo nie chcę żeby zdechł bo gleby mam cieżke...:/ doradzcie....

No nie wiem jak ciężkie masz te ziemie mój Zetor 5340 z 2.8 na większych talerzach (na III,IV klasie) nie miał większych problemów z uciągnięciem jej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikic360    16

między tymi dwoma ciągnikami jest tylko 2KM różnicy a masa tez będzie podobna.

5820 już nie jest produkowany, chyba że znajdziesz jakiegoś na placu.

cena nowej R będzie większa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    164

Zależy za ile-z tym przebiegiem to tak ledwie dotarty :)-ale z pewnością to dobry wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wito    0

Witam .

To i ja wtrącę swoje 3 grosze .

Mamy tego JD 5720 w wersji Advanced już niecałe dwa lata . Ma bardzo mało mth ponieważ pracuje tylko z TUREM i w transporcie i jeszcze ani razu nie był w polu . Ma na liczniku 700 mth . Jeszcze nie było (odpukać) ani jednej awarii . Wg. mnie wykonanie super oraz komfort , ale może dlatego że przerzuciłem się z 1614 na JD . Rewers elektrohydrauliczny , ale mimo to zawsze używamy sprzęgła do zmiany kierunku jazdy . Skrzynia 16+16 . Jakby nie patrzał to trochę się ciągnik marnuje bo ani razu nie był w polu .

 

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    164

Mała korekta-jak masz Advanced to nie masz rewersu elektrohydraulicznego tylko hydrauliczny (no mechaniczno-hydrauliczny biggrin.gif ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pankarolek    0

a jak to jest koledzy bo ja slyszalem ze ten 5720 to ma malo mocy brakuje mu czy w gospodarstwie 25 to z powerem bedzie pracowal we wszystkich robotach bo jak ogladalem filmy to z turem to licho chodzi a w urce na lepszej ziemmi tezs jak to jest podrzuccie wiadomosci


Jestem Karol posiadam nieduże gospodarstwo niedaleko Piątku interesuje sie rolnictwem i wszytkim co z nim związane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wito    0

Witam ;[

 

Mam takie pytanie . Jak zmieniać biegi jadąc np. z pełną przyczepą zboża żeby nie spalić sprzęgła ?? (skrzynia PowrQuad)

 

I jeszcze jedno czy też macie taki wewnętrzny strach gdy jedziecie nawet bo lekkim skosie ? Bo ja nawet gdy jadę po lekkim skosie zawsze mam strach że ciągnik się wywróci na bok :lol:

 

Z góry dziękuję za pomoc :(

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    164

Przecież masz tam mokre sprzęgło-a te jest raczej cięzko spalić biggrin.gif .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

Widziałem rozebranego JD (z taką pół okrągłą kabiną nie pamiętam jaka seria) z przebiegiem coś ponad 10 tys. i na sprzęgło ,mechanik ,który ma dość duży warsztat u nas w wiosce stwierdził ,że nie do za...bicia jest :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wito    0

Achaa , nawet nie wiedziałem :lol: Nie wiem czemu , ale strasznie boję się tych skosów zawsze mam strach że ciągnik się wywróci ... ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jan222
      Witam!
       
      Jak w temacie czy ciężko jest wymienić uszczelkę pod głowicą w tym ciągniku? Dziś po odpaleniu zaczął dymić na biało, po oględzinach zauważyłem lekkie bąbelkowanie w zbiorniku wyrównawczym płynu. Kupując ten ciągnik słyszałem, że uszczelki pod głowicą siadają po ok 10tyś godzin czy to prawda? Na co zwrócić uwagę podczas wymiany. Dodam, że silnik pracuje bez zmian przydymi mocno podczas odpalania i jakiś czas po. W oleju czysto nie ma śmietany. Znalazłem komplet uszczelek za niecałe 170zł czy warto? czy lepiej oryginalną za ok 400zł a resztę pod kolektory itp innych producentów? Aha ile może za taką robotę wziąć serwis?
      pozdrawiam
       
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Czy to normalne, że JD 6420 z systemem CR po około 10 minutach normalnej pracy nagle zmieni dźwięk silnika? Staje się taki ostrzejszy, jakby bardziej słychać zawory. Nie wywala przy tym żadnego błędu, moc normalna. Czy jest coś takiego, że celowo przestaje pracować na wszystkie cylindry? Proszę o podpowiedzi
    • Przez agrotechir
      opinie na temat john deere 6920s ap
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez matiz955
      Mam problem z elektryką, w JD 5720 wersji ekonomicznej, otuż nie mam żadnych świateł, nawiewu i radia, nie wiem co jest przyczyną.
      Nowy włącznik świateł nic nie dał.
×