karol

JD 5720, 5820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jare    0

siemanko wiecie moze ile kosztuja filtry oleju i paliwa do Jelonka 5720?? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

Witam panowie posiada ktoś jeszcze john deere z serii 5020 bo jestem ciekawy opinii tych ciągników. Oglądałem ten traktor i moim zdaniem jest super wykonany, wygląda masywnie, a mi zależy na masywności bo traktor ma chodzić w turze. To jak wam się sprawuje ta seria jd???? proszę o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jak dla mnie ok~500 h i do tej pory z poważniejszych awarii to spalony 1 bezpiecznik (w niemalowane odpukać):huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0
Jak dla mnie ok~500 h i do tej pory z poważniejszych awarii to spalony 1 bezpiecznik (w niemalowane odpukać):huh:

 

 

jaro a jak przekładania power quad fajny to bajer?? I te cztery biegi które można zmieniać pod obciążeniem w każdym z czterech zakresów synchronizowanych?? czy to narazie nie sprawia problemów?? i jak ogólnie oceniasz ciągnik?? Posiadasz lewostronny rewers i czy to jest dobre??

Bys teraz wybrał inną markę czy inny model jd np serie 6020?? Dużo pytań ale kasy tez sporo a ja chce sprawdzony traktor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

dobra promocja jest teraz na te ciągniki :huh:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0
dobra promocja jest teraz na te ciągniki :huh:

 

 

Wyliczył mi za 5820 z turem 331 czy jak tam (w każdym razie nie pamiętam)

 

Wlaśnie wyliczył 209 tys brutto bez upustu jeszcze.

 

Traktor dobrze wygląda ale moim zdaniem jeszcze niesprawdzony.

W mojej miejscowości pewien gospodarz ma dwa traktory z serii 6020.

2 lata temu kupił jednego jd a po roku drugiego i chyba ma zamiar brać trzeciego z w tym roku.

 

Wiec 6020 mu się sprawdziły. A chłopaki dają jd z serii 6020 czadu. Nie ma zmiłuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

dobra promocja to była w tamtym roku i to trzeba było wpłacić kilka miesięcy wcześniej 15 000 zł

 

Powiem Wam coś ciekawego: kumpel też miał wziąć 5720 wpłacił te 15 tys i potem chciał zrezygnowac bo kupił Valtre używaną z małym przebiegiem i dość młodą (2002). No i przepadło mu 15 tysiaków... :huh: taka jest umowa z Jelonkiem...

 

tak na marginesie jakość wykonania nie zachwyca w moim modelu nie ma się co dziwić robiony dla Polaka... a może Wy macie jakieś inne propozycje ciągników podobnych do JD 5720?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
jaro a jak przekładania power quad fajny to bajer?? I te cztery biegi które można zmieniać pod obciążeniem w każdym z czterech zakresów synchronizowanych?? czy to narazie nie sprawia problemów?? i jak ogólnie oceniasz ciągnik?? Posiadasz lewostronny rewers i czy to jest dobre??

Bys teraz wybrał inną markę czy inny model jd np serie 6020?? Dużo pytań ale kasy tez sporo a ja chce sprawdzony traktor

Bajer jak bajer ale u mnie sprawdza się bardzo-szczególnie w belarce.Z tego co wyczytałem skrzynia ta nie różni się wiele od skrzyń zastosowanych w serii 6020-w każdym bądź razie Niemcy twierdzą,że jest b.solidna,rewers posiadam-i po początkowych problemach z oswojeniem teraz wsiadam np.do Zetora i próbuję właśnie rewersu szukać :huh:.Seria 6020 byłaby dla mnie ciut przyduża,co do ciągnika to u mnie w okolicy jest ich sporawo i jedyny stawiany im zarzut to paliwożerność-ale tak jak już pisałem wraz z docieraniem zużycie spada.Co do wypowiedzi kol.Karola-ciekawe czy JD nie nauczył się OSTATNIMI czasy robić ciągników dla Polaków-ja mam model z początku 2005 r-i wg mnie jakość jest ok-co prawda na początku nie spodobało mi się parę spawów i jakaś tam fuga silikonowa-ale obejrzałem wyroby konkurencji i mi przeszło jak ręką odjął :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    3

Witam . Z tym spalaniem to jak dokładnie jest jedni mówią ,że palą nie dużo inni ,że to ,,smoki,, na paliwo . Pytam , ponieważ zamierzam zmienic Zetora 7211 na John Deera 5720 . Jaro jak ty porównałbys spalanie swojego jelonka do Zetora bo na Zetory też mówią ,że sa paiwożerne , a ja u siebie jakoś nie narzekam . Pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

JARO, ja mam 11 letniego Fergusona i ma lepiej wykonaną kabinę niż ten jelonek niby detale ale na dłuższą mete są kłopotliwe. Na krytykę zasługuje tłumik bardzo mocno drży przy uruchamianiu i gaszeniu. Ograniczniki przy ramionach podnośnika też nie są najlepiej wykonane, regulacja jest nie przemyślana.

Na spalanie nie narzekam 5-8 litrów na mtg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

No właśnie ma 11 lat ten MF-jak coś to służę zdjęciem z tamtego roku z wystawy w Szepietowie gdzie widać jakiś odstający plastik w kabinie MF-a,witaj w świecie masowej produkcji :huh:-tłumik drży bo silnik umocowany jest na silentblokach a tłumik jest do silnika przymocowany na stałe więc nic dziwnego -w modelach Premium raczej tego efektu nie ma-tam jest taka elastyczna rura,hmm na ograniczniki raczej nie narzekam-muszę dokładniej obejrzeć te nowsze modele-ja nie twierdzę ,że jest ten JD jakiś super ,hiper ale znajdź coś lepszego w tym przedziale cenowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Witam . Z tym spalaniem to jak dokładnie jest jedni mówią ,że palą nie dużo inni ,że to ,,smoki,, na paliwo . Pytam , ponieważ zamierzam zmienic Zetora 7211 na John Deera 5720 . Jaro jak ty porównałbys spalanie swojego jelonka do Zetora bo na Zetory też mówią ,że sa paiwożerne , a ja u siebie jakoś nie narzekam . Pozdrawiam .

Akurat tego Zetora to ja mam i naprawdę nie narzekam-ja bym nie zamieniał a zostawił-no chyba ,że musisz -co do JD-z biegiem czasu zużycie paliwa spada-ale na początku można się przestraszyć-w belarce np.pali mniej niż Zetor-w orce więcej=może skonkretyzuj pytanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    3

Tzn. u mnie chodziłby on w lżejszych pracach typu siewnik , kosiarka ,belarka tak jak wspomniales , transport , z rozrzutnikiem obornika i beczką asenizacyjną . Czyli w takich pracach w których chodził do tej pory 7211. A więc jakie masz spostrzeżenia porównania zużycia paliwa obu tych ciągnikach w takich właśnie pracach .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablooo    0

Witam po przerwie(kłopoty z internetem,ach ta tp.sa). Mam wrażenie,że tak jak twierdzi Jaro spalanie spada wraz z docieraniem. Teraz zimą w ładowaczu pali ok. 4l/h może nawet mniej.Do ładowacza super ciągnik,nie żałuje.

Rewers działa bez zarzutu, zresztą mokre sprzęgło wielotarczowe w ciągniku z ładowaczem to podstawa.W innych ciągnikach sprzegła często padają.Skrzynia z półbiegami to też super sprawa, również przy pracy z ładowaczem.

Może ten mój Stoll F16 mógłby być troche krótszy, bo troche go podrywa (jest krótki) ale za to bardzo szeroki ciągnik dlatego stabilny.

Orginalny ładowacz JD jest chyba troche krótszy.Czym dłużej go mam widzę, że każdy podespół jest przemyślany.

No może te stabilizatory cięgieł są spaprane i to bardzo, zachodzą brudem i nie idzie ich nawet doczyścić i nie można naprawde kręcić.Muszę to zgłosić. Po za tym ruch ramion podnośnika jest za krótki,jeśli rozkęci się wieszaki aby nisko opadły to nisko podnosi.Gdyby chociaż lewy wieszak mial taką regulacje jak prawy byłoby łatwiej,a tak czasami jest problem.Prawy mógłby mieć regulacje z kabiny.

Z beczką asenizacyjną pali ok. 5l/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

@Pablooo-poproś serwis to skalibrują podnośnik-będzie podnosić wyżej-zresztą sprawdź sam czy po podniesieniu na max.wysokość możesz jeszcze podnieść ręcznie ramiona podnośnika-powinien być jeszcze luz.Szkoda,że nie wziąłeś oryginalnego ładowacza-moim skromnym zdaniem chyba najlepszy ładowacz na rynku-jak się wzbogacę to też kupię :).Aha i kierunkowskaz w nim to chyba jakiś idiota wymyślił albo miał konstruktor naprawdę zły dzień :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    3

No wiec zbliżam sie do 1 przeglądu w moim jelonku . Jak narazie ciągnik pracuje swietnie i bezawaryjnie (oby tak dalej) . Pytanie do uzytkowników jakich kosztów mam sie spodziewać związanych z 1 przeglądem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

1000 zł -mniej więcej (u mnie było 1052)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

podnośnik można jeszcze regulować dwoma pokrętłami (umieszczone są pod sterowaniem pływającym pod pokrywą). Co do ładowacza to ja do swojego jelenia 5720 będę zakładał pod koniec czerwca model JD 583 do tego ma być łyżka 2,2m, widły z mocowaniem do krokodyla i paleciak regulowany a cała przyjemność za 26tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    3

Posłuchajcie jeśli wezwałem serwis na przegląd i jeszcze nie przyjechali ,a mam juz 99,8 mth to mogę dalej naibjać czy będzie to im przeszkadzało ,że ciągnik ma powyzej 100 mth .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

U mnie też nie raz przegląd sie przedłużał i sie denerwowałem :angry:

 

Raz jak przyjechali to robiliśmy wymianę oleju na polu, a na wsi zaraz oczywiście temat: "Już John Deere im się popsuł." :D

Oj te ludziska to czekają żeby tylko coś dopowiedzieć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180
U mnie też nie raz przegląd sie przedłużał i sie denerwowałem :angry:

 

Raz jak przyjechali to robiliśmy wymianę oleju na polu, a na wsi zaraz oczywiście temat: "Już John Deere im się popsuł." :D

Oj te ludziska to czekają żeby tylko coś dopowiedzieć :D

 

Jak radośc u ludzi ,,wreszcie coś im zdechło"" :) . No bo ile można patrzeć na ich sukcesy :) . A jak się zj...ło to jaka radośc u ludzisków - nirvana.

Wszędzie to samo. Ja już z tego mam taki ubaw że sam nieraz specjalnie puszczę jakąś plotę.

Pozdrawiam :D .


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
minas    0

Witam, czy mógłby ktoś opowiedzieć trochę o możliwościach tego 5720/5820 ? Jak radzą sobie w polu np. z agregatem uprawowo-siewnym czy z pługiem czteroskibowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75
Witam, czy mógłby ktoś opowiedzieć trochę o możliwościach tego 5720/5820 ? Jak radzą sobie w polu np. z agregatem uprawowo-siewnym czy z pługiem czteroskibowym?

 

Pług 4 skibowy to pojęcie względne, ponieważ w 4 obrotówce ze skibami 50 cm to nie da rady, ani podnieść ani uciągnąć :)

Chyba że z 4 zagonową 40 cm to idealny traktor.

Jeśli obrotówka to polecam 3 x 50 cm :)

 

A jeśli miałby to być agregat uprawowo-siewny bierny 3 metrowy to z dociążonym przodem będzie dawał radę :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj