karol

JD 5720, 5820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adikpl1    257

Czy ma ktoś z was kwietniowy RPT w którym był opisany JD 5720?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd6220    1

bedzie raczej potrzebny do wiekszych prac oranie wywalanie szamba itp.

 

P.S. sorry za błedy JOHNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    17

Ja czytałem kwietniowy RPT i chyba byka strzelili w związku z rewersem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekQ    9

panowie powiedzcie mi ile kosztuje 5720 w podstawowej wersji i co ma na wyposazeniu i czy lepszy jest nhtd czy wlasnie jd???????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

czy ktos z was (właścicieli 5720) kupił do niego bronę talerzowąunii?????, bo ja jeszcze się zastanawiam nad cut 2.3 czy 2.8 jak myslicie,,,,bo nie chcę żeby zdechł bo gleby mam cieżke...:/ doradzcie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

po pierwsze nie jondery tylko john deery...a po drugie to we włoszech są składanie te najmniejsze jelonki a 5020 w mannheim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

jondery :) jondery bo śmieszniej, a tak przypuszczałem że w mainhaim ale skąd wzieła sie opinią wsród dielerów innych marek niż jd że 5*20 są składane we włoszech z brazylijskich części :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Nie,nie-prawda jest taka że składane są w Brazylii z włoskich części :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75
jondery :) jondery bo śmieszniej, a tak przypuszczałem że w mainhaim ale skąd wzieła sie opinią wsród dielerów innych marek niż jd że 5*20 są składane we włoszech z brazylijskich części :)

 

Dilerzy często nie znają swoich marek a o innej nie wspomnę. Radze zmienić dilera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
--Przemek--    3
czy ktos z was (właścicieli 5720) kupił do niego bronę talerzowąunii?????, bo ja jeszcze się zastanawiam nad cut 2.3 czy 2.8 jak myslicie,,,,bo nie chcę żeby zdechł bo gleby mam cieżke...:/ doradzcie....

No nie wiem jak ciężkie masz te ziemie mój Zetor 5340 z 2.8 na większych talerzach (na III,IV klasie) nie miał większych problemów z uciągnięciem jej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikic360    56

między tymi dwoma ciągnikami jest tylko 2KM różnicy a masa tez będzie podobna.

5820 już nie jest produkowany, chyba że znajdziesz jakiegoś na placu.

cena nowej R będzie większa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Zależy za ile-z tym przebiegiem to tak ledwie dotarty :)-ale z pewnością to dobry wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wito    0

Witam .

To i ja wtrącę swoje 3 grosze .

Mamy tego JD 5720 w wersji Advanced już niecałe dwa lata . Ma bardzo mało mth ponieważ pracuje tylko z TUREM i w transporcie i jeszcze ani razu nie był w polu . Ma na liczniku 700 mth . Jeszcze nie było (odpukać) ani jednej awarii . Wg. mnie wykonanie super oraz komfort , ale może dlatego że przerzuciłem się z 1614 na JD . Rewers elektrohydrauliczny , ale mimo to zawsze używamy sprzęgła do zmiany kierunku jazdy . Skrzynia 16+16 . Jakby nie patrzał to trochę się ciągnik marnuje bo ani razu nie był w polu .

 

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Mała korekta-jak masz Advanced to nie masz rewersu elektrohydraulicznego tylko hydrauliczny (no mechaniczno-hydrauliczny biggrin.gif ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pankarolek    0

a jak to jest koledzy bo ja slyszalem ze ten 5720 to ma malo mocy brakuje mu czy w gospodarstwie 25 to z powerem bedzie pracowal we wszystkich robotach bo jak ogladalem filmy to z turem to licho chodzi a w urce na lepszej ziemmi tezs jak to jest podrzuccie wiadomosci


Jestem Karol posiadam nieduże gospodarstwo niedaleko Piątku interesuje sie rolnictwem i wszytkim co z nim związane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wito    0

Witam ;[

 

Mam takie pytanie . Jak zmieniać biegi jadąc np. z pełną przyczepą zboża żeby nie spalić sprzęgła ?? (skrzynia PowrQuad)

 

I jeszcze jedno czy też macie taki wewnętrzny strach gdy jedziecie nawet bo lekkim skosie ? Bo ja nawet gdy jadę po lekkim skosie zawsze mam strach że ciągnik się wywróci na bok :lol:

 

Z góry dziękuję za pomoc :(

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Przecież masz tam mokre sprzęgło-a te jest raczej cięzko spalić biggrin.gif .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    3

Widziałem rozebranego JD (z taką pół okrągłą kabiną nie pamiętam jaka seria) z przebiegiem coś ponad 10 tys. i na sprzęgło ,mechanik ,który ma dość duży warsztat u nas w wiosce stwierdził ,że nie do za...bicia jest :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wito    0

Achaa , nawet nie wiedziałem :lol: Nie wiem czemu , ale strasznie boję się tych skosów zawsze mam strach że ciągnik się wywróci ... ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj