karol

JD 5720, 5820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
janusz14    1

twoja historia dała mi do myślenia ale nie chce kupić nowego tylko starszy jak myślicie czy starsze modele jd tez sie bedą psuć czy wybrać jakąś inną marke ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

powiem tak starsze modele według mnie są lepsze z tego względu że to nie była produkcja masowa. Firmy które produkują i montują ciągniki stawiają na niskie koszty produkcji by sprostać konkurencji, poprzez wybór dostawców materiałów którzy zaoferują niższą cenę czasem może się zdażyć, że ten materiał nie jest dobrej jakości, a na tym cierpimy MY.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    1

A to wszystko przez SPO i Sapar, producenci zaczęli robić ciągnik na sztuki a nie na jakość bo popyt jest duży :/


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablooo    0

Witam. Mam pytanko do posiadaczy JD 5720.Czy ciągnik ten da rade sobie z agregatem uprawowo-siewnym biernym talerzowym? Jeśli ktoś ma jakieś informacje na ten temat proszę o pomoc. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Jeśi zapodasz mu chip-tuning aby zwiększyć moc silnika i dorzucisz nieco obciążenia na przód, jakieś 500kg to jakoś będzie chodził :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Chyba nie da rady z tym chip-tuningiem bo pompa jest mechaniczna  ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Gumowe  ;D-ja mam niebogate 340/85-r24 i 420/85-r34-Goodyear DT 806-ale są o wiele szersze niż wynikałoby z oznaczeń  ;D(na innych oponkach nie wszedłby mi do obory-a na 30 to chyba w polu by wymiękał)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

to słabo myslałem ze żelazne i to w opcji bo tak to pewnie drewnane-w kazdym bądz razie drewnianą elektroda spawane... :-*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

@Pavel-to nie było złośliwe-ja już po prostu mam takie poczucie humoru-tak,że się stary nie obrażaj...-normalnie w JD to w standardzie koła trzeba sobie samemu zrobić  ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

@jaro-ja tez chociaz z mojej strony wyglądało to an bulwersa chciałem tylko temat gumowych kół podciągnac przeciez Ci tak zadko używaną emotke wyslałem ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablooo    0

Witam w nowym roku. Jak tam wasze "jelonki",beż awarii? Mój powoli bryka w miare poprawnie.

Jedyne co zauważyłem to ubywa płynu chłodniczego.Rozmawiałem z dealerem i mówi ,że czasami są przecieki w nagrzewnicy,ale nic na razie nie widać i trzeba poczekać aż gdzieś wypłynie.

Zobaczymy.?. :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Sprawdź pod dachem-tam jest taka klapa na mnóstwo śrubek-mój serwisant mówił ,że czasami jakiś koleś w Mannheim zapominał dokręcić "na fest"-opaski zaciskowe na przewodach idących do nagrzewnicy-ciekawe może już przypakował :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

W JD to nie powinno mieć miejsca ale cóż widocznie nawet najlepszym się zdarza. Oby nic poważniejszego się nie przytrafiało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

Witam

moją historię zna chyba każdy kto czytał ten temat w całości. Powiem tak, jelonek naprawiony ale czekałem na naprawę 2 tygodnie... jeszcze coś słychać jak puka przy wyjściu WOM. Teraz tyko obawiam się czy jak skończy mi się gwarancja czy nie będe miał awarii... Najgorsze jest to, że muszę się z nim męczyć 5 lat bo jest wzięty na SPO... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a jak go przywieźli z serwisu i z WOM było nie tak, to jeszcze raz go dałeś??


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

czyli jendym slowem niejestes zadowowolony z JD a mowia ze to taka dobra firma? Ja tez sie troche zastaniawiam nad JD ale moze bendzie lepsza valtra


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

Po pierwsze oni nie przywieźli tylko trzeba było jechać do nich po odbiór(70km) <_< nie dawałem go po raz drugi bo to aż tak głośno nie puka. teraz jest w miarę dobrze ale to już nie to samo... jak kupowałem go to myślałem że kupuję najlepszy sprzęt... teraz mogę powiedzieć że nie ma najlepszego sprzętu, nawet fendty się psują znam takie przypadki...

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

to moze lepiej kupic pronara przynajmnije jest tani???


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

Dlatego tez zetor ma w Polsce duzą popularność, bo psuje się wszystko, a tak na marginesie analizowalem ostatnio parametry Zetora Forterra 11441 oraz JD 6410 SE - na podst. testów DLG. Wychodzi ze Zetor wcale wiele wiecej nie pali stosując obroty ok.1800, ma znacznie mocniejszy podnosnik i hydraulikę, wiekszy uciag i lepiej zestopniowaną skrzynię biegów; wiadomo ze komfort i wykonanie bedzie o wiele gorsze u Zetora ale przy duzej różnicy w cenie to sie nie dziwię wynikom sprzedaży

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silver95    1

Ale w tym przypadku czyli Pronara tanie nie oznacza dobry wręcz przeciwnie w większości z nich cos się sypie (bynajmniej te pierwsze „niebieskie” wersje )


Moje filmiki
www.youtube.com/user/manieks119

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4
Witam

moją historię zna chyba każdy kto czytał ten temat w całości. Powiem tak, jelonek naprawiony ale czekałem na naprawę 2 tygodnie... jeszcze coś słychać jak puka przy wyjściu WOM. Teraz tyko obawiam się czy jak skończy mi się gwarancja czy nie będe miał awarii... Najgorsze jest to, że muszę się z nim męczyć 5 lat bo jest wzięty na SPO... <_<

 

 

przedłużyli ci gwarancje o czas co ciągnik stał ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

ale za jd bende mial 2 pronary wiec czy warto ? jednym bym jezdzil a drugiego naprawial :huh:


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silver95    1

albo jednego uzytkowac a drugiego na czesci miec :huh:


Moje filmiki
www.youtube.com/user/manieks119

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

gwarancji nie przedłużyli niestety żadnych papierów o naprawie nie dali... ale nie kupiłbym ani zetora ani pronara już robiłem porównanie i jeden i drugi nie dorównają JD wykonanie i sam silnik jest dużo lepszy spala mi ok 5-7litrów na godzinę tylko z tym WOM coś nawaliło pozatym nie jest źle ale i tak JD nie bardzo ufam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
    • Przez Kuba1234444
      Witam mam pytanie dotyczące pracy silnika John Deere 6320 premium common rail
      pytanie dotyczy tego że za każdym razem jak odpalę ciągnik to na początku chodzi normalnie ale po około 10 min silnik nagle zaczyna pracować głośniej i bardziej klekocze
      co może byc tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj