karol

JD 5720, 5820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MCKYLO    1

bOgdan zgodzę się z Tobą że z Aresem z wałem rurowym i Famarolem to byłoby prawie ok. Tutaj każdy kilogram masy zestawu jest ważny jak również ilość rzędów łap.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

heh no nie wiem ale ta z kat brałem ten zestaw(składnica) pracuje mój wujaszek i dał te prospekty i sam mówil ze 70 km wystarczy na ten zestaw a jak dał z nim rade ursus 5314 to czemu ten miałby sobie nie poradzic


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

JD5620 skoro daje Ci ciągnik radę to ok film pokazał że daje więc nie ma się o co sprzeczać a jeżeli Twój wujek tak doradza klientom zestawy to pewnie chce zarobić na serwisie, ja osobiście nikomu nie doradziłbym do takiego ciągnika takiego zestawu bo serce by mnie bolało że zapłaciłem za ciągnik ciężkie pieniądze a on zrywa się do góry jak piłka, więc takie uderzenia nie są bez wpływu na żywotność, mostu przedniego oraz wału silnika na który przenoszą się drgania.

Taka jest moja argumentacja a Ty nie wmawiaj że jest tak super i dobrze bo film pokazał że nie jest. Ciekaw jestem ile Ci pali też ciągnik w polu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

a ja sobie tak liczyłem, liczyłem i wyszło mi tak: zestaw uprawowo siewny ares l/s i siewnik poznaniak 2,5m waży 1000 kg, zestaw ares l/s i famarol, ale za to 3m waży 1015 kg( niby zestaw eko wazy mniej, bo 940 kg, ale i tak wziąłem masę maszyn oddzielnie), konkluzja taka: skoro ciągnik da rade ciągnąć można spokojnie brać zestaw 3 m, bo nie dość ze bardziej wydajny to będzie lżejszy, gdyż siewnik famarol ma mniejszy zasyp. Oczywiście nie zmienia to faktu że kolega JD5620 ze swoim zestawem normalnie przesadził gdyż waży on 1290 czyli prawie 300 kg więcej, a to bardzo dużo, oczywiście wybór wału to nie jest jakieś widzimisię,ale należało by tez zestaw zdecydowanie zwęzić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

nie to ze doardzil ale tak bylo w prospekcie ale co my tu sie bedziemy sprzeczac pujdzie sie na wiosne siac to zoabczymy jak bedzie szło ale mówie wam ferdek szedł bez problemów tylko gorzej mial problem z jego podniesieniem


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

@JD5620 ten twój jd daje rade ciągać ten agregat nie ma zbyt ciężko przy pracy z nim??? podnosi go bez problemu poza podrywaniem przodu???? jeśli tak to dorzuć mu ciężarów z przodu i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90
nie to ze doardzil ale tak bylo w prospekcie ale co my tu sie bedziemy sprzeczac pujdzie sie na wiosne siac to zoabczymy jak bedzie szło ale mówie wam ferdek szedł bez problemów tylko gorzej mial problem z jego podniesieniem

w prospekcie to jest 70 ale nie koni tylko kilowatów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

podnosi bez problemu wkoncu 3.5t udzwigu a na przodzie ma full obciazenie


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Moje zdanie jest takie: każdy ma swoje zabawki i bawi się za własne pieniążki.

Jeśli @JD5620 klęknie ciągnik to on będzie płacił za jego naprawę a nie my, za ciągnik on też sam zapłacił więc jego biznes. My możemy tylko wyrażać swoje opinie.

 

Według mnie by podnośnik i ciągnik chodził bezawaryjnie, to podnośnik powinien być obciążany agregatem , który waży maksymalnie 1/3 udżwigu maksymalnego, czyli w tym przypadku ok. 1200 kg. Dalej to już spacer nad przepaścią.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

jd jest stworzony do pracy i sie nei przełamie ani co to nie ursus a jak stwierdzil mlodociany17 ma tez 3 m i chodzi a nawet nie ma full na przodzie


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. JD5620 ale ja zdaje sobie sprawe ze ciagniczek nie ma lekko, i to nie odemnie zalezy czy on bedzie chodził w 3m, jak to ja bym był na gospodarce to napewno bym nie ciągał 3m może próbowałbym 2.7 ale tez nie na 100%. Ojciec się uparł to co mu będe tłumaczył ja się ciągnik spier***** to on bedzie naprwaiwał jak ja przejme gospodarstwo to kupuje uzywanego cos ok. 120KM i wtedy spokojnie bede sobie 3 ciągał;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

Jeden kupił taki zestaw jak wy macie do swoich JD , i będzie chodził w nim ursus 1224 pola ma same gliny i góry i to jest akurat traktor jak dla mnie do takiego agregatu, bo praktycznie w każdych warunkach pojedzie i ma zapas mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablooo    0

Ja mam JD 5720+ładowacz od XI 2006-650 mtg,bezawaryjnie,nie narzekam.Spalanie tak,jak kiedyś napisał Jaro,trzeba się przyzwyczaić,ale to nie tylko w JD.Ciekawa wymiana zdań o udźwigu.Złożyłem wniosek na PROW na trójke obrotową,nie wiem jeszcze jaką.Zastanawiam się nad Vogel&Noot oraz Unia Ibis 3+ XLS 3x48cm na resorze z przedpłużkami,ok.1300kg.Nie wie czy da rade z obrotem?Może ktoś mi coś doradzi?Podobają mi się Gregor i Kuhn,ale drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

rozsądniej było by dokupić coś klasy IBISA LS, a co do Grégoire-Besson to porównywalny w klasie do tego ibisa jest aktualnie tylko 2000 pln droższy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

z takim samym wyposazeniem i parametrami tylko 2000 drozszy? to bardzo fajnie ani sekundy bym sie nad Unia nie zastanawial ;)

 

szkoda, ze jak ojciec kupowal swojego to byl nie 2 a 20 tys drozszy od Unii ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablooo    0

GB 3x50+przedpłużki i hydraulika,obrót bez funkcji pamięci za za jedyne 35000zł netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Ja piszę o ibisie l, xls do ciągnika 80KM to zdecydowanie za duzo, szwagier wczoraj z korbankiem ceny ustalał, miał brać z unii ale po ostatnich spadkach euro różnica w cenie wyniosła dokładnie 2300 pln, z tym że pługi gołe, zabezpieczenia śrubowe. Przy obecnej tendencji spadkowej euro okaże sie że niedługo unia będzie droższa od sprzętu z zachodu. G&B RC4 bez upustu 6800 euro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

Witam nie wiedziałem gdzie napisać ale teraz trawa Promocja na ciągniki seri 5020 i 6030 że jeżeli kupujesz ciągnik i ładowacz też JD to do całego ładowacza dopłaca się tylko 7000 tyś zł :) :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5211    0
Witam nie wiedziałem gdzie napisać ale teraz trawa Promocja na ciągniki seri 5020 i 6030 że jeżeli kupujesz ciągnik i ładowacz też JD to do całego ładowacza dopłaca się tylko 7000 tyś zł :P :P B)

to jest pewne????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

po co przepisujesz ten sam post wiadomo do kogo piszesz :P


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

nie nie jestem ale lubię jak jest porządek na forum


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody3320    6

Wracajac do tematu...to sa za***iste ciagniki..maja fajny wyglad i komfort pracy jest na wysokim poziomie B)

dobry wybor!! goscio u mnie tez kupil rok temu jd 5720 tylko ze z turem... smiga po polu tylko kurz :P

narazie maszyna sprawuje sie bardzo dobrze, nie mial z nia zadnych problemow. Sam bym sobie takiego fundnal :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10
kolega bartus16 idzie chyba na ilość postów

cos chyba kolego @ karolu5211 masz nie tak z głowa :P ale powrócimy już do tematu bo dostane i ja i ty upomnienie albo bana ....


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj