BenQ

Dziwna praca Ursusa C-360 3P

Polecane posty

BenQ    0

Witam panów.Mam problem ze swoim c 360 3p ...silnik dziwnie pracuje ....silnik ma niby 800mth po remoncie ..Ciągnik pracuje nie równo ...aż sąsiad mi się pytał dlaczego on tak "puka" pracuje podobnie do tego:

z taką różnicą że mój po dodaniu gazu dymu na czarno ...i wydaje mi się że ma mniejszą moc :/ Nie jestem tam jakimś super mechanikiem :) z góry dziękuję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Zaworów nie słychać :/ mi się wydaje że coś innego ...Ciągnik pracował normalnie i nikt nic przy nim nie ruszał...pół roku temu zaczął tak pukać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek2203    11

Może wina tłumika? Coś się rozlazło w środku...tylko że u ciebie jeszcze dymi i brak mocy to może coś z pompą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

W sumie to nie dymi tak jak c 360 ale puszcza dym przy dodaniu gazu i przy obciążeniu ...dawniej tego nie było ..ciężko miał ale dymka nie puscił :) wydaje mi się że moc tez jest inna ....przy dodaniu gazu ciągnik dawniej szalał a teraz tak jakby się mu nie chciało jechać :( wspomnę że parę tygodniu temu miałem taki przypadek że po odpaleniu nie chodził na wszystkie cylindry po delikatnym dodaniu gazu juz wchodził na wszystkie 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Sprawdził bym zawory na Twoim miejscu.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9103

Najbardziej prawdopodobne - wydmuchało uszczelkę pod głowicą. Ale zaczął bym od sprawdzenia  filtra paliwa, pompki zasilającej i luzów na zaworach. Wody ci nie wyrzuca z chłodnicy (u mnie właśnie wygania, uszczelka do wymiany).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Jeszcze jedno pytanie czy na wyższych obrotach ten głos jest lepszy czy tak samo kuleje bo jak poszła uszczelka między cylindrami to raczej się nie poprawia na wyższych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

może wał się ukręcił bo mf 255 tak samo klekotał a metaliczny głos to zawory są podparte lub za duży luz i klekocze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Nie mowie że c360 dymi jak smok ;) na wyższych obrotach tez jest to "pykanie":/
Filter paliwa wymieniony i cały układ sprawny .
Uszczelka pod głowica tak ?
Wtryski nie mają nic do tego ? Faktycznie może być uszczelka bo płynu ubywa ...ale myślałem że to wina kranika ale on tyle nie puszcza co płynu ubywa :/

Edytowano przez BenQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowal148    3

też bym obstawiał że uszczelka przepaliła się pomiędzy cylindrami. u mnie wody nie wywalało tylko kompresja jakby przeskakiwała na drugi cylinder i stukało w filtrze powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

I do tego rano po odpaleniu przez chwile idzie biały dym ...po chwili już nie dymi ....pewnie płyn przez noc skropli się do cylindra i później wywala .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Ja obstawiam na spalanie stukowe, czyli zły zapłon=nie całkowite spalanie paliwa, czarny dym, stuki


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Ale zapłonu nikt nie ruszał....jest tak ustawiony jak był ....a ciągnik pół roku temu chodził normalnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Zawsze można sprawdzić, mało prawdopodobne ale mogl sie przestawic. Sprawdzaj na kole zamochowym. Wtryski raczej wykluczony. I sprawdz luzy zaworowe.
Do wykrycia żródla stukow w pewnym stopniu pomoże ci stetoskop


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Tylko wiesz ....tam nie słychać dźwięku metaliczne takiego jak w przypadku zawórów..nie podoba mi się to poranne dymienie na biało przez chwile ( dzieje się tak za każdym razem po dłuższym postoju )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    190

jak płynu ubywa to już masz przyczynę przygladnij się gdzie leje wymień powinno pomóc, jak zaworów nie słychać to winą klekotania i słabego spalania tak jak kolega pisze jest dostajaca się woda i uciekające powietrze przez przepaloną uszczelke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Może po niedzieli będziemy coś działać :) jak nie pomoże ...trzeba szukać przyczyny dalej. Dzięki panowie :)
Jescze jedno :) jaką uszcelke ? Są chyba dwa rodzaje ....miedziana i taka czarna ...nie wiem.z jakiego to materiału ....która lepsza ?

Edytowano przez BenQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    190

weź miedziana z sylikonem jest tam taki cienki pasek ktory po rozgrzaniu sie lekko roztapia. Przygladnij sie dobrze bo ktora z tulei moze byc co nie co osadzona nizej wtedy bedziesz musial kupic grubsze uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Jak wał ukręcił? To chyba by silnik całkiem nie był sprawny ...zaznaczam że nie ma tu dźwięku metalicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dragon36    5

Przerabialem ten temat ostatnio w 3512 i u mnie dmuchnelo między 1 a2 cylindrów po ok 40 mth od remontu uszczelka była miedziana. Faktycznie 2 tuleja była minimalnie opuszczona, założyliśmy uszczelkę z tworzywa bo te miedziana to jakis badziewie niemiłosiernie cienkie, dziś odbieram maszynę zobaczymy jak długo pochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj