Eryko

Malowanie MTZ.

Polecane posty

Eryko    35

Malował ktoś całego MTZ.jak to zrobic? co i jak od A do Z.dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Malowanie MTZ wykonuje się tak samo jak każdego innego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Jasne jest to do zrobienia. Robiłem coś takiego jak kupiłem używanego MTZta, rozebrałem go na części pierwsze wypiaskowałem i do przodu był cały czerwony teraz jest czarno/czerwony. Ale tak aby go odświeżyć to kupa pracy.

Ale nie ma rzeczy niemożliwych.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

masz czerwonego i to oryginalny kolor najlepiej zachowany jest pod maską np na pokrywie zaworów (okolo roku 1990 +-3 lata byly tez niebieskie no i teraz jakieś ostatnie 5-8 lat podwozia są chyba czarne a na dwozie czerwone)

A twój żle nie wygląda podwozia znaczy silnik skrzynia nie ma po co malowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

ja bym chciał całego malowac na czerwono.tylko jak dokladnie sie nazywa ten czerwony ktorym malowane byly w fabryce??wiem ale jak pomaluje nadwozie to bedzie sie bardzo odroznial od podwozia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi83    0

mam pytanie czy farba chloro kauczukowa nadaje sie na omalowanie silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Farby chlorokauczukowe bardzo słabo utrzymują połysk i mają tendencję do żółknięcia, ich dekoracyjne własności są słabsze niż farb alkidowych. Mają również, tendencję do kredowania kiedy są stosowane na zewnątrz.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol012011    1

Ja rok temu pomalowałem na czarno całego,pierwszo rozebrałem na części, dobrze wyczyściłem fleksem ze szczotką drucianą.Felgi na szaro błotniki i kabine na czerwono a i wszystkie wlewy oleju zaznaczyłem na czerwono :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

narazie mam zdjętą kabine bo czeka na nową ,jutro postaram się dodać foty smile.gif

 

 

 

Koledzy zastanawiam się nad pmalowaniem mtz zwykłą farbą olejną kolor czerwony śnieżki bo pasuje idealnie pod kolor silnika i podzespołow,i położenie na to lakieru bezbarwnego aby farba ta poleżała kilka lat,przerabiał już ktoś z was ten temat?czy na zwykłej olejnej nie da się położyc lakieru bezbarwnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

To nie przeleży nawet roku jak pomalowałem przyczepe na zniwa to zimą już podchodziła pod różowy a na dziś dzień myślą że właściciel to pedał bo rózowa jest :wacko: Podpasuj lepiej chlorokauczuk z nobilesu on jest trwały bo ze śnieżki to też o kant d*py potłuc


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

To nie przeleży nawet roku jak pomalowałem przyczepe na zniwa to zimą już podchodziła pod różowy a na dziś dzień myślą że właściciel to pedał bo rózowa jest :wacko: Podpasuj lepiej chlorokauczuk z nobilesu on jest trwały bo ze śnieżki to też o kant d*py potłuc

 

 

Zgodzę się z tobą sama olejna długo nie poleży,ale czy próbowałeś ją zabezpieczyć powieżhownie lakierem bezbarwnym,czy to coś da?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Y635    37

Witam panowie jaki kolor wybrać do pomalowanie mtz aby był podobny do orginalnego koloru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Mógłbyś jeszcze tył pokazać. Jaka to farba?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Y635    37

dzieki ale chyba ciemniejsza jest niż orginał

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Tył jeszcze nie zrobiony bo z kasą krucho . Podkład epoksyd, nawierzchnia poliuretan. maska ral 3032 a bloku i felg nie pamiętam, ale jeśli to ważne to jutro popatrzę w garażu na puszki z farbą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj