Sofik2

Wysokie ciśnienie oleju Zetor 8111

Polecane posty

Sofik2    0

Witam! W ww. zetorku po odpaleniu, na zimnym silniku i małych obrotach jest 4-5bar (czyli jeszcze ok), ale po przygazowaniu już blisko 8. Co jest nie tak? Jak to ciśnienie obniżyć? Dodam, że traktor odpalany u handlarza. Czy mógł on coś podkręcić, aby to ciśnienie było tak wysokie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    819

może podkładki pod zawór bezpieczeństwa dał w pompie albo co gorsza zegar przerobił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    167

wkręć własny manometr na przewodzie gumowym (z prawej strony z tego co kojarzę) w blok silnika.

Będziesz wiedział czy to wina zegara czy coś grzebane przy silniku. Jeżeli są ślady zdejmowania miski olejowej takie jak silikon albo nowa podkładka lub mocno się poci to raczej miska była zdjęta i zawór przestawiany na pompie lub po prostu się zaciął.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sofik2    0

Ok. Załóżmy, że to zawór. Jak go rozebrać? Co konkretnie jest niebezpiecznego w takim ciśnieniu?

Edytowano przez Sofik2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    73

tak sie podłącze do dyskusji :) O co chodzi z tym "doktorem" ? Co on daje ?

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Przy takim ciśnieniu na pierwszy rzut idą uszczelki i uszczelniacze, wysadza je po prostu, potrafi rozerwać filtr oleju. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

mi sie wydaje te ten doktor to pewnie zrobione tylko do sprzedaży żeby ciśnienie było i i klient wiedział ze nic nie robione funkiel nówka niesmigana pierwszy szlif itp :D :D :D ja bym tak małą bomba sie trochę bał jezdzic po polu tak se jedziesz i bum cos wyrwało strach bo potem to sprzatac z ziemi i wgl :D :D holowanie i nie da sie skrecac po tam pewnie orbitrol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Pan doktor nie ma za dużo wspólnego. Albo ktoś grzebał, albo zacioł się zawór


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemrolnik
      ZETOR 7211
       
      DaneTechniczne:
       
      Rok produkcji: 1987r.
      Silnik typu : Z7201 4cyl.
      Pojemność : 3595cm3
      Moc: 66km przy 2200obr./min
      Pojemność zbiornika paliwa: 70L
      Wysokość na kołach r28 to 265cm
      Wydatek pompy hydraulicznej to 30L/ 160Bar
      Udźwig TUZ to 2400KG
      Opony Tył/przód to 16.9r28/ 7,50-20
       
      Skrzynia biegów to 10/2, Bieg 4 i 5 synchronizowany.
      WOM zależny/niezależny 540/1000obr/min
       
      Ceny za taki model górują od 25tyś do 35-38tyś.
      Jest u mnie od nowości, czyli od 1989r.
      Pracuje z agregatem uprawowym 3m i pługiem 3skibowym UG.Jest to ciągnik główny,pracuje na 10ha.Mtg to ma około6-5,5tyś Niewiem ponieważ w tej serii zetorów często siadały te liczniki mtg.
      Remontu silnika nie było od nowości, ale już powoli się szykuję.
      Usterki: Usterek z winy ciągnika niebyło, były tylko z winy użytkowania. A mianowicie siłownik pomocniczy się posypał, tzn. od siania nawozów i płukania wodą ma wżery, i się nie nadaje już do niczego. Po 4tyś mtg. Około. Poszła tarcza sprzęgłowa. Po ponad 5tyś mtg, poszedł Simmering między skrzynią biegów a tarczą sprzęgłową, koszt to około300zł, z robotą.
       
      Koszt serwisowania: wymiana oleju kosztuje około 100zł. Filtry paliwa to groszowe sprawy.
       
      Kabina bardzo komfortowa, sczelna, cicha, duża. Praca w tej kabinie jest przyjemnością. Jest także w kabinie ogrzewanie, szyberdach.
       
      Silnik jest bardzo wytrzymały(jeszcze nie remontowany, i nie pali oleju) Około 6tyś mtg. Ma w obecnej chwili.
       
      Wom jest dobry, lekko się włącza.
       
      Spalanie, szacuję mniej więcej około 7-10 litrów na godzinę ciężkiej pracy.W transporcie spali około 5-6 litrów ON na godzinę.
       
      Opinia na temat 7211 wg. mnie jest bardzo dobra, Bardzo mało awaryjny ciągnik, komfortowy, łatwy dostęp doczęści.
       
      Plusy:
      +duża kabina,
      +wspomaganie,
      +szerokie opony,
      +zmiana prędkości reakcji tylnego TUZ,
      +trzy regulacje podnośnika, D M P. (D -siłowa M- mieszana P-pozycyjna)
       
      Minusy:
      -Spalanie.
       
      Ponowny zakup?
      Oczywiście że tak.
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Baumax
      Witam mam zetora 8045 i chce do niego podpiąć dodatkowy rozdzielacz, gdzie mogę się wpiąć na oryginalnym rozdzielaczu, gdzie zasilanie a gdzie powrót 

    • Przez Grzegorz`
      Witam  może macie  jakiś pomysł jak to inaczej zrobić lub ktoś spodkał się z takim problemem ma do wymiany stabilizatory boczne w zetor forterra te oryginalne nie wytrzymują 
       
    • Przez Darek1337
      Witam wszystkich serdecznie
       
      Zakupiłem zetora 5211 w super stanie, do drobnych prac polowych. Nie jestem jakimś gospodarzem, ale potrzebny mi jest i to do lasu i koło domu. 
       
      Jak już się z nim zapoznałem w 95% tak do tej pory nie jestem w stanie rozgryźć 2 rzeczy.
       
      Mianowicie, pod siedzeniem ( nad grzybkiem włączania blokady) jest mała plastikowa wajcha, nie mam pojęcia do czego służy ale mam wrażenie że ma związek z hydrauliką aczkolwiek nie wyczułem żeby po przekręcaniu dawała jakiś efekt. 
      Kolejną rzeczą jest wajcha tuż obok wajchy podnośnika i pompy hydraulicznej. Jest praktycznie pod siedzeniem. Nie ma żadnych oznaczeń, ale znalazłem że tam powinna być jakaś regulacja siłowa czy coś takiego, była i jest ustawiona w pozycji środkowej. 
       
      Czy mógłby mi ktoś to dokładnie wytłumaczyć do czego to służy kiedy tego używać a kiedy nie ? 
       
      Dziękuję za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.