pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

Prezes1352    14

A starych T6000 już chyba nie ma wgl. Już się nie da zamówic... Tylko te nowe T6. Wiec zamówiłem T6.120


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Jestem z mazowsza i jedyny dealer ktÓry jest najbliżej mnie to POL-AGRA PŁOŃSK a ten niestety ich już nie posiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Z tego co się dowiedziałem dzisiaj T5 ma jeszcze o wiele bogatsze wyposażenie standardowe niż T5000, więc skok cenowy jest niższy niż się wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

timasz    55

Niby tak lecz T5 nie posiada pneumatyki co juz owocuje 6 tys doplata aby posiadac normalny ciagnik Wiadomo nowszymodel to np power boost ciekawsza stylistyka moze i lepsza kabina choc wydaje sie mniejsza, ale najwazniejsze jest to ze wedlug mnie seria T 5000 docierala do klientow z mniej zasobnymi portfelami co nowej serii T5 moze sie nie udac

Co do pol agry to ja tez dzwonilem juz wczesniej do oddzialu zuromin i nie mieli juz starych modeli a szkoda bo zawsze mieli konkurencyjne ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Ja się tylko obawiam że T5 mają za małą pojemnośc ;/...


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dkri    0

a ja chcę zamówić w czwartek T115 i powiedzieli mi w dwóch miejscach tyle samo a mianowicie 156 netto już z pneumatyką i szerszymi kołami, kompleem obciążników na pród i tył tylko bez przedniego tuza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dkri    0

sprawdziłem i w folderze jest najwięcej przełożeń

Dual CommandTM 24x24 w opcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plus6070    0

Byliśmy z Kuzynem dziś u dilera z pytaniem o T5050 i T5.105. Generalnie T5 ma być lepsza wersją T5000 wyposażoną dużo lepiej w standardzie od T5000. Udźwig podnośnika ma być większy, kabina większa z fotelem pasażera, mocniejsza pompa, zaczep zatrzaskowy, więcej wyjsc hydrauliki, większa wydajność pompy hydrauliki, okno dachowe otwierane. Na prospekcie ciągnik wygląda coś jak pomiędzy T5000 a T6000.

Ma przyjść sprzęcior na podwórko kuzynka ok marca-kwietnia to będzie wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

A powiedzcie czy te nowe T5 maja silniki 2 zawory czy 4:p?


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    12

Takie cos dostalem z Raitechu. Raz za duzo weszlo ale to nic. Ceny kosmos ale katalogowo to tak zawsze wyglada...

 

A powiedzcie czy te nowe T5 maja silniki 2 zawory czy 4:p?

2 zawory

Cennik T5.pdf

Edytowano przez wiesko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Oj tam ja w lato bylem u dilera Lamborghini to katalogowo r3 100 gs mial kosztowac 68 tys euro ale podano mi cene transakcyjna na poziomie 175 tys brutto wiec roznica jest :lol: :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Powiem tak ceny nie mogą byc kosmiczne ponieważ NH stracił by swoich klientów. Ludzie by woleli iśc do innej marki i kupic coś innego za te pieniądze. Cena New hollanda T5 o mocy 107km na pewno nie przekroczy 220tyś brutto. A cena NH t6 jaką mi zaproponował dealer to 235tyś brutto po negocjacjach :)

 

 

 

wiesko nie masz czasem cennika T6?

Edytowano przez Prezes1352

Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Do dkri-gdzie ci taką cenę zaproponowano za t5 115 bo mi za 105 powiedziano 193 tyś brutto z pneumatyką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dkri    0

hejka. 193 brutto to chyba dobra cena?? bo mi u osadkowskiego w świdnicy i drugi w marcinowicach powiedzieli taką samą cenę a mianowicie 156 netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dkri    0

dokładnie tak pisałem. 156 netto. tak mi powiezieli przez telefon. jutro jadę to dokładnie będę wiedział co i jak bo już muszę się zdecydować na jakiś traktor.

 

to wyjdzie troszke ponad 200 brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    12

Cennika T6 nie mam, nie pytalem sie o niego. Dodam ze T5 jest bez AdBlue ale z CR. Dopiero T6 je ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

wczoraj ustaliłem cenę T5.115 na 150000 netto.niżej nie potrafię wycisnąć,chociaż próbowałem i raczej zamówię ten traktorek,bo alternatywnie mógłbym jeszcze wyłowić z zapasów T5060 w wersji z EDC,czyli porównywalny do T5.115,przy cenie około 146000netto z pneumatyką.

Czy uważacie,ze to dobre ceny,czy ktoś wycisnął niżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez szmal1819
      Witam. Ciagnik uległ awari a minowicie ukrecił sie wałek pompy wtryskowej zaraz przy kole zembatym. Pompa rozebrana i nie swierdzono zadnych przyczyn by sie to stalo przez jej głowice. Co moze byc przyczyna? Wada fabryczna czy rozrzad?
    • Przez Lisek66
      Witam,
      Panowie podczas jazdy wyskoczył błąd co on oznacza ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
      Pozdrawiam

    • Przez mus
      Cześć, mam pytanie mianowicie w tym modelu wczoraj przy graberach wygielo mi oba ciegna dolne, zrobił się z nich banan, przy próbie wyprostowania jednego materiał pękł, będzie próba spawania aby dokończyć siew ale trzeba czymś to zamienić, czymś traflszym i grubszym bo nie ukrywam 18mm to lipa pisane Przez duże litery. I Teraz pytanie czy ktoś z forumowiczów wymieniał je bo problem istnieje w tych modelach, myślałem od MTz gruby materiał 25mm tylko dziury nie pasują. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.