pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

timasz    55

Ale te T5 to cena bez pneumatyki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

pneumatyka ma być dostępna dopiero w drugiej połowie 2012r

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Oo tego to nie wiedziałem że T5 nie będzie miał AdBlue. No ale T6 już ma no to dobrze :)


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dkri    0

witam. właśnie zamówiłem t5 115 cena netto to 153k nie ma tylko dodatkowej instalacji pod przedniego tuza i przedniego tuza, a to dlatego że nie widzą jeszcze ile będzie kosztował przedni tuz do tego modelu. a nie mają jeszcze pewności czy tuz od t 5000 będzie pasował. i do tego agregat uni Atlas za 22k. a trakto będzie dopiero najwcześniej na maj.

 

cena jest z pneumatyką, bo z tego co mi mówił przedstawiciel to w fabrce nie montują pneumatyki tylko zawsze na serwisie to robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Cena przyzwoita :). A powiedz wiesz kiedy już go będziesz miał ?


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

O matko no to kupa czasu... Ciekawe ile ja będę czekał na T6 ;/


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    15

Tez slyszalem ze pneumatyke zakladaja w seriwsie. Jak myslicie AdBlue bedzie to dobrodziejstwo czy przeklenstwo? Rozmawialem z paroma kumplami z branzy transportowej to nie popadali w zachwyt ale tez nie slyszalem zeby szczegolnie na te rozwiazanie narzekali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Ee tam przekleństwo to chyba nie... Ponoc ciągnik będzie z tym mocniejszy i będzie miał dużo niższe spalanie. Tylko tyle że subiekcją będzie pamiętanie o dolewaniu tego płynu. :).


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Zimą może być ciekawie bo mocznik nie jest nie zamarzający...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

No ale ciągnik użytkuje się chyba cały rok a nie tyko w maju hmm? :rolleyes:

Z tego co gdzieś czytałem instalacja Ad-Blue ma wbudowany podgrzewacz na niższe temperatury.

 

Nie wiem na ile to obiektywne, ale tutaj jest taki mały teścik odpalania ciągnika z Ad-Blue w niskiej temperaturze

http://www.raitech.pl/ogladaj_odcinki_agromachina.ehtml#odcinek2_08

Seria II, odc. 8

 

Samo Ad-Blue nie jest odporne na niskie temperatury, ale producenci mają rozwiązania aby móc korzystać z silnika przez cały rok.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

kris14 słuchaj też coś słyszałem o tych podgrzewaczach :). Także według mnie nie będzie z tym żadnych problemów zimą :). Czas pokaże przekonamy się w praktyce :)


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    15

Tez ogladalem ten odcinek Agromachiny:) Rozgladalem sie po okolicy i w poblizu nie znalazlem dystrybutora z AdBlue ale teraz jak juz wiem ze T5 bez mocznika bedzie to jeden problem z glowy. Widzialem tez T7 w akcji na pokazach Raitechu i Poettingera to zero dymku z komina az mnie male zdziwko ogarnelo. W porownaniu do pospolitego C-360 to raj xD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
55c3    0

Cena przyzwoita :). A powiedz wiesz kiedy już go będziesz miał ?

55c3 odebralem dziś ofertę u na dilera na t95 cena okolo 145000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr6340    0

A jaki jest cena 1 litra ad blue i na ile teoretycznie ma starczyć


Ursus C330 <> MF 255 <> ZETOR 6340 >>W nich siała
ZETOR - Polubisz prace w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

kris14 słuchaj też coś słyszałem o tych podgrzewaczach :). Także według mnie nie będzie z tym żadnych problemów zimą :). Czas pokaże przekonamy się w praktyce :)

A jak sobie ciagnik stoi na mrozie kilka dni to co też podgrzewa czy ten mocznik nie rozsadzi zbiornika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

No coś Ty. Nie rozsadzi zbiornika... Był przeprowadzany test w telewizji dokładnie w programie ,,Agromachina". Ciągnik stał przez 3 doby w chłodni w temperaturze -14 stopni. I odrazu zapalił. Nie ma żadnego problemu z uruchamianiem silnika zimą :). Coraz bardziej podoba mi się to AdBlue :D. Byle do wiosny i przetestujemy T6 u mnie :D


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

A co ma AdBlue do uruchomienia silnika?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

kolego bańki mają 18kg i 20 litrów w nią nie wchodzi

 

Wchodzi,wchodzi-mam parę takich baniek i czasami zdarza mi się jakieś małe ilości ON w nich przywozić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

A co ma AdBlue do uruchomienia silnika?

 

Może nie tyle co do odpalania co do pracy.

Ponieważ panowie inżynierowie wpadli na pomysł że jeżeli Ad-Blue nie będzie podawane do układu wydechowego, jednostka sterująca pracą silnika przełączy go na tryb "awaryjny" i normalna praca ciągnikiem stanie się nie możliwa.

Więc gdyby Ad-Blue zamarzło, uniemożliwione by było jego zaaplikowanie przez co ciągnik jest bezużyteczny.

Tak samo się ma kiedy zabraknie tego specyfiku w instalacji.

 

Więc wiesz, ciągnik byś może uruchomił ale byś zbytnio nie popracował, może tylko byś kabinę nagrzał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj