pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

CaptOOrniC    2

Z tego co widać Case jest niższy od NH i ma inną kabine.

 

Sorry mistrzu ale T5 i ten Case są prawie identyczne(pod względem konstrukcyjnym) , niższy jest tylko dlatego ,że ma mniejsze koła założone , kabina identyczna , ale z innym dachem , który może wprowadzać w błąd.

Osobiście myślę ,iż NH mógł zaadaptować kabinę z serii T6000 do nowego t5 , ładnie by wyglądała, a kabina była by bardziej ergonomiczna i funkcjonalna :)

Edytowano przez CaptOOrniC

Sprzedam Ursusa 912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

no to spróbuj do tego case założyć te opony od NH (nie da się więc się różni). A poza tym ja napisałem ze jest niższy (nie pisałem dlaczego tak jest) co można wywnioskować nawet po tym ze case ma 2 stopnie w schodkach a w NH są 3 (NH ma też bak niżej osadzony według kabiny). Kabina ma inny dach ale ma też inną przednią szybe, klamki dzwi i wnętrze też się trochę różni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Moim skromnym zdaniem to ten nowy nh w porownaniu z tym czerwonym stworem to pieknosc hahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

a moze ten nh ze zdjęć to właśnie t6? jak dla mnie ten Case jest piękny i moim skromnym zdaniem to będzie następca JXU i CSPro bo kabina CS zalatuje. a na nim jest napis Farmall bo w USA te mniejsze wszystkie są Farmall z inną literką na końcu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

Temu NH dużo brakuje do T6 ale niczego nie można wykluczyć.

Mi też bardziej podoba się case. Odpowiednik T4 to Farmall C a T5 to Farmall A, więc widocznie Case wraca do korzeni ;) Tylko ja się pytam po co w T5 i Farmallu A silniki będą miały pojemność 3400 a nie jak we wcześniejszej serii 4500?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

no chyba kolega żartuje z tym 3400? to ile by miał wytrzymać ten silnik przy powiedzmy 115KM? 3400 to słyszałem że w T4 ale chyba nie w tych większych to jakaś pomyłka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Dobra Panowie o gustach sie nie dyskutuje kazdy ma swoje upodobania :)

 

Co do pojemnosci silnika to prosze zauwazyc ze fendt np 211 vario posiada silnik SISU o poj 3300 cm3 i rozwija moc max 110 km wedlug normy ECE R24 wiec to nie jest juz jakas egzotyka tylko naturalny postep

Edytowano przez timasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

no tak wiem ale ciekawe jak wychodzi tu z żywotnością tych silników. Te silniki FTP co teraz CNH wstawia do ciągników mają wiele wspólnego z Cumminsem więc chyba nie będą takie złe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

o tym już gdzieś pisałem to jest nowy maxxum z SCR nowy multi ma mieć i jeszcze kilka bajerów takich przydatnych czyli bardziej wypaśny niż był maxxum multi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

No to czas na nowe fotki :P

i119325_1-5uu000.jpg

i119326_1ll.jpg

i119327_lo.jpg

i119328_oo.jpg

Na szczęście poszerzyli błotniki i dali wydech przy słupku kabiny.

 

I małe sprostowanie Case Farmall A to odpowiednik TD5. więc zapraszam do nowego tematu o TD5

Edytowano przez pawlo694

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a wiadoma jest już specyfikacja tych ciągników, tzn jaka skrzynia, masa, ogumienie, itd ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

ogumienie przód 600/65 r 34 tył 540/65 r 38 albo 600/60 r 38, skrzynia 24/24 PowerShuttle i Dual Power tyle udało mi się odczytać

Edytowano przez pawlo694

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

możliwe ale tak pisało na jednej stronie, to będzie ten rozmiar bo na oponie tak pisze 480/65 R24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adii    1

Ja jeszcze wyczytałem że maja być od mocy 80 do 120 i silnik 3400cc 16 zaworowy. Moim zdaniem na ciągnik powyzej 100km to za mała pojemność i waga. Chyba że jakieś złe info. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Jesli ma to byc ciagnik pomocniczy lub glowny na gospod do 60 ha o profilu mlecznym to moim zdaniem ciagnik nie bedzie za lekki a i pojemnosc nie bedzie miala tu wielkiego znaczenia bo nie bedzie pracowal stale pod wysokim obciazeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    15

Zapowiada sie ciekawie. Mam nadzieje ze wkrotce pojawi sie na placach u dilerow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj