pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

timasz    55

Niw iwm moze jestem odosobniony lecz jakos ten nowt T5 mnie nie oczarowal dach jak landini kabinka wyglada na mala i pewnie w rzeczy taka jest wiec nic specjalnego. Ciekawe jak tam bedzie sie ksztaltowala cena?

 

Co do zasilania silnikow to CR jak najbardziej lecz na jakiego diabla tam te ad blue? Narazie bez niego by sie obylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Z tego co piszą makaroniarze to następca T5000 ma silnik FPT, 3400 pojemność, 4-cylindrowy, common rail, turbo z intercoolerem, 16-zaworowy, z EGR i filtrem cząstek stałych, kabina z T4, przedni most taki sam, przekładnie i tylny most takie same bazujące na Fiatach serii 90.

t115121_dsc07735.jpgt115120_dsc07734.jpgt115122_dsc07736.jpg

 

Kabina to raczej jak Kubota. Opony za to solidne :rolleyes:

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Tu coś ciekawego w barwach Case IH stoi ale trudno zidentyfikować co to właściwie jest :blink:

t116454_new-case-3.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

w sumie jak nowe t5 to nowy jxu też powinien być a cs pro niby mieli całkiem zlikwidować bo mała sprzedaż ich ale co z tego jest prawdą kto wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    10

jak dla mnie to nie ma rewelacji.Od tyłu to przypomina bardziej serię TD po lifcie.Zasilanie CR zapowiada się ciekawie ale reszta.... Moim zdaniem mogli by kabiny nie zmieniać,a doposażyć obecną w siedzenie pasażera i przeszklony dach i było by super :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

nom mi tez sie bardziej podobalo to co bylo a kabina zdaje sie ze byla wiekasz mogli ja tylko troche ulepszyc i by bylo git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Co do nowej T5 to nie ma pewności czy to jest ostateczna wersja czy jeszcze daleki prototyp.

A z drugiej strony ta sama kabina co w T4= cięcie kosztów projektowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek5340    1

z tego co tu czytam to ledwo zdążyłem zamówic t5040... chociaz jak gadałem z dealerem to mówił ze te nowe to maja byc dopiero pod koniec 2012..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

Seria T5000 i T6000 już wyszła z produkcji, jedynie można kupić to co zostało na placu, ale można składać wnioski na serię T5 i T6 i podobno mogą być nawet tańsze niż poprzednie modele


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adii    0

widział już ktoś prototyp t6 ?

 

Może jakieś zdjęcia ? :rolleyes:

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

Liczę na to ze po prostu chcieli zaprezentować T5 i nie zdążyli zrobić kabiny (w tym case jakoś lepiej to wygląda). A najbardziej dobija mnie ten wydech przy masce <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

A ja widz ecos innego, a mianowicie gdy prezentuje sie owe nowe modele nh wielu potencjalnych nabywcow (w tym moja skromna osoba :) ) widzi minusy tych maszyn a to mala kabinka a to wydech przy masce a to moze i zbytnia komplikacja z tym ad blue. A gdy chodzi np o jd to nawet po prezentacji bezramowej obranej ze wszystkiego wersji jd np 6D wielu sie zachwycalo jaki on cudny i jakie sa jego niezaprzeczalne walory eksploatacyjne i iz napewno mimi braku praktycznie wszystkiego co w tych czasach jest standartem np 9 biegowa skrzynia to i tak wydal sie on lepszy wielu bo zielony i ma zolte felgi hahahaha

 

Ja od siebie moge powiedziec iz nieza bardzo ta kabinka mi sie podoba oraz wydech przy masce moze w wersji produkcyjnej to sie zmieni ciekawi mnie tez jakie tam beda skrzynie oraz ta nieszczesna cena bo watpie aby byla nizsza niz poprzednika

Edytowano przez timasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    39

No trochę poszukałem i znalazłem odpowiednik T5.

Jest nim Case Farmall A na zdjęciu widoczny jest 115A.

Z tego co widać Case jest niższy od NH i ma inną kabine.

post-6960-0-97585600-1319986290_thumb.jpg

post-6960-0-65824000-1319986307_thumb.jpg

Edytowano przez pawlo694

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj