pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mirasgn    0

Czy ktoś z forumowiczów zamawiał

 

... t5 na przełomie marca/kwiatnia ?? Jakie macie informacje odnośnie zamówień od swoich dealerów??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gutmen123    8

oj chłopy. Powiem wam układy CR to wysoce zaawansowana technika i jeśli ktoś myśli że się zna tej technice...... Ja siedzę nad tym kilka lat. Miałem nawet praktyki w Boschu w niemczech. Powiem wam jedno, normalnie zegarmistrzowska robota. Minimalne tolerancje części montażowych, wtryskiwacze piezoelektryczne... Czystość jak

jak na sali operacyjnej..

Druga sprawa sprzeczacie się kto zna lepiej kto gorzej. Ale nie jest wam to do niczego potrzebne. Ciągnik pracuje , bierze pod uwagę wiele sygnałów wejściowych, układy

samouczące itp itd. Jak coś zacznie szwankować i tak tego nie zdniagnozujecie, bo to niestety nie auto i interfejsy diagnosyczne zaczynają się o 10 000 zł, choć

ciągnik też ma tą samą magistralę CAN co auta..

Na pocieszenie powiem, jeżeli w paliwie nie będą rozpuszczone jakieś kwasy, lub cząsteczki które będe mniejsze od 5nm to wtedy może się coś stać z pompa wysokiego ciśnienia.

Poza tym poprawnie eksplatowany układ jest bardzie wytrzymały od systemów z pompą wtryskową w systemie rotacyjnym, dlatego

don't worry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

ja byłem na szkoleniu w poznaniu boscha dotyczącego klimatyzacji i układów CR ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas15    0

Jeśli twierdzicie, że ciągnik zasilany CommonRail mniej spali to sie mylicie. Zaletą CR jest np. tempomat czy cichsza praca silnika w porównaniu do wtrysku mechanicznego. Jeśli chodzi o spalanie to mniej spali na pewno ciągnik z mechanicznym wtryskiem. Powiem na przykładzie JD: ja mam 5090R do prac ciężkich a kolega ma 5080M do prac pomocniczych. Obydwaj korzystamy ze wspólnej brony talerzowej i okazało się, że jego M-ka spaliła mniej niż moja R-ka. Mówił też, że w opryskiwaczu spalanie wychodzi mu podobne lub niższe w porównaniu do Zetora 5341 którym pryskał wcześniej. W M-ce totalną porażką jest skrzynia. Ale cóż, wszystko ma swoje wady i zalety. ;)

Pozdr.


Moja brygada: Ursus C-360-3P, John Deere 5090R, Bizon ZO56 Super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

To są dwa różne ciągniki, inne skrzynie inne silniki. To, że w 5r jest CR to nie koniecznie jego wina, że 5r więcej pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

Jeśli twierdzicie, że ciągnik zasilany CommonRail mniej spali to sie mylicie. Zaletą CR jest np. tempomat czy cichsza praca silnika w porównaniu do wtrysku mechanicznego. Jeśli chodzi o spalanie to mniej spali na pewno ciągnik z mechanicznym wtryskiem. Powiem na przykładzie JD: ja mam 5090R do prac ciężkich a kolega ma 5080M do prac pomocniczych. Obydwaj korzystamy ze wspólnej brony talerzowej i okazało się, że jego M-ka spaliła mniej niż moja R-ka. Mówił też, że w opryskiwaczu spalanie wychodzi mu podobne lub niższe w porównaniu do Zetora 5341 którym pryskał wcześniej. W M-ce totalną porażką jest skrzynia. Ale cóż, wszystko ma swoje wady i zalety. ;)

Pozdr.

 

 

-mylisz się kolego układy te idą ku normą które dyktują coraz mniejsze spalanie, elastyczność silnika-duży zapas momętu obrotowego

 

-i niby co wymyślają nowy układ nasilania silnika który wypiera wszystkie inne rodzaje układów wtryskowych i miałby więcej palić?

 

technologia idzie do przodu a nie się cofa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel33311    0

ja wlalem caly bak i zrobilem 19 mh przy orce, talezowaniu i moze z 20 km jazdy na pusto a orki i talezowania mnialem 5 h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel18m    0

a jak z przepalaniem filtra w czasie pracy? mi się narazie tylko raz przepalił jak go prowadziłem z Oławy, narazie stoi w garażu i czeka do wiosny

Edytowano przez Pawel18m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gutmen123    8

.normy dyktuja emisję spalin a niekoniecznie spalanie.

Faktem jest, że maszyna z pompą rotacyjną potrafi spalić mniej niż CR. Jest jedno ale... Popatrzcie sobie na ch-ke silnika CR a wszysko wam powie.

Moc maksymalna, moc nominalna może być powiedzmy w CR częściowo dowolnie kształtowana niezależnie od obrotów silnika.... A w pompie rotacyjnej upraszczając nie mamy zbytnio możliwość generowania w charakterystykę momentu obrotowego(nie mówię o pompie rotacyjnej sterowanej elektrycznie np. popularne pompy w silnikach TDI, ale nie pompowtryskiwacze , bo to już inna bajka).

 

Umiejętne korzystanie z ciągnika z CR obniży wam spalanie ciągnika. W T5 jest oczywiście mały problemik , bo nie ma wskaźnika spalania, a to juz by wam dużo powiedziało. Niestety taka jest polityka firm, że każą sobie za to płacić, mimo, że i tak sygnał ten jest stosunkowo łatwo dostępny z elektroniki ciągnika, bo jest to magistrala CAN.

Upraszczając korzystajcie zawsze z obrotów odpowiadająchz maksymalnemu momentowi obrotowemu, pamiętając o jak najwyższym biegu odpowiadającemu tej wartości. Nie wiem jak jest to w przypadku t5, ale chyba na pewno będzie to 1500 1600 obr/min/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas15    0

Ja napisałem tylko o spalaniu, nie mówie że silniki z CR są złe, bo nie ukrywam są znacznie cichsze i mają wiele pomocnych regulacji tzn. choćby wspomniany wcześniej tempomat. Łatwiej także zwiększyć moc silnika, ale to i tak nie zmnienia faktu, że palą więcej niż silniki na wtrysku mechanicznym.

Pozdr.


Moja brygada: Ursus C-360-3P, John Deere 5090R, Bizon ZO56 Super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol6530    1

ale w t5 nie ma tempomatu chyba ze się myle

sam zamówiłem t5 95 jako ciągnik pomocniczy ciekawi mnie jak spalanie będzie w lekiej robocie i jakiego założyć mu tura do kwoty 24netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

za takie pienądze kupisz Agromasz Mrągowo typ Ł-106A w kompletem osprzętu,tzn.łyżką,widłami,paleciekiem,chwytakiem do bel...

niejest to oryginał NH,ale sprzęt zdaje egzamin,a pieniądze przyzwoite

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szepi    3

szkoda pieniędzy i nerwów.....

 

konstrukcja licha malowanie-szkoda gadać-ładowacz zmatowieje i powoli zacznie korodować po 3-4 latach

 

tyczy się to wszystkich tańszych,polskich ładowaczy

 

lepiej dołożyć i kupić coś sprawdzonego i dobrej jakości,jak np. Stoll, quicke lub NH....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baarth    20

Ori NH to nic innego jak Stoll.

 

 

Sam użytkuje T5060 z Stollem i mogę polecić :)

 

 

Wiesko , Stoll daje radę :) Nawet beczkę podniesie :DDDD


New Holland T7.185; New Holland T6050 Plus; New Holland T6050 RC; New Holland T5060; New Holland TC5050; Kverneland 150S x 2 ; Kverneland Exacta HL; Unia Kombi ; Apollo 16 ; Pottinger 3003 S i pare innych "zabawek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol6530    1

dzięki za podpowiedzi a co sądzicie o MX i gdzie kupić można kupić wąskie koła w rozsądnej cenie do t5 potrzebuje

o rozstawie 150 do uprawy ziemniaków planuje na tył 13,6r38 przód 11,2r28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Mi diler w tamtym roku ściągał chyba z Krapkowic pod Opolem. Porządne mocno wykonane Dawałem 13 tyś netto za 44 tył i 28 przód szerokość 270,-11,2

Warto było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek208    0

Proszę wymienić różnice pomiędzy kredytem a pożyczką i zagrożenia jakie się z tym wiążą. ???

Zagrożenia to chyba żadne ale od pożyczki (przynajmniej od osoby fizycznej-nie wiem jak jest z taką firmą) trzeba zapłacić 2% w US. Przy kredycie tego "wzbogacenia" się nie płaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baarth    20

Nasz T5060 śmiga od pewnego czasu na kołach z krapkowic

 

Mogę gorąco polecić , podajesz model ciągnika , szerokość jaką chcesz uzyskać oraz grubość felg , a całą resztę dobiorą sami

 

Nasze na Treleborgach wyszły coś w granicy 14 tys netto

 

http://www.kolagrasd...ferta/kola.html

 

 

W doborze kół do międzyrzędzi najważniejsze jest zgranie przełożenia układu napędowego z obwodami kół , z tego co mi sprzedawca mówił rozmiar 11,2 R 28 bedzie się nieznacznie różnić obwodem u różnych producentów

Edytowano przez Baarth

New Holland T7.185; New Holland T6050 Plus; New Holland T6050 RC; New Holland T5060; New Holland TC5050; Kverneland 150S x 2 ; Kverneland Exacta HL; Unia Kombi ; Apollo 16 ; Pottinger 3003 S i pare innych "zabawek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan77    0

Proszę wymienić różnice pomiędzy kredytem a pożyczką i zagrożenia jakie się z tym wiążą. ???

Zagrożenia to chyba żadne ale od pożyczki (przynajmniej od osoby fizycznej-nie wiem jak jest z taką firmą) trzeba zapłacić 2% w US. Przy kredycie tego "wzbogacenia" się nie płaci.

 

Podstawową róznicą pomiędzy kredytem a pożyczką jest to, że kredyt udzielany jest tylko przez banki i w oparciu o prawo bankowe, które określa wysokość odsetek zaliczanych jaki lichwa, koniecznośc podania wysokości prowizji od kredytu, wysokości odsetek nominalnych i realnych, przedstawienie harmonogramu spłaty kredytu i wiele innych. Natomiast pozyczka może być udzielona przez każdego w oparciu o kodeks cywilny. Tzn wszystkie warunki umowy pożyczki są indywidualnie ustalane. Jednak pożyczka udzielona przez POWAŻNĄ instytucje także określa wszystkie te warunki, podkreślam poważną i w umowie pożyczki musi to wszystko (wysokość odsetek, prowizja, ubezpieczenie, harmonogram spłaty, warunki wczesniejszej spłaty pożyczki) być wyszczególnione. Pożyczka udzielona przez płatnika podatku od towarów i usług VAT jest zwolniona z opłaty w US. Jednak zawierając umowę pożyczki PROSZĘ być czujnym i uważnym oraz wymagać od pożyczkodawcy zamieszczenia w umowie pożyczki wszystkich elementów, które wskazałem powyżej. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol6530    1

jak się zachowuje t5 podczas pracy z turem czy jest wywrotny tył mu podskakuje i jego spalanie w lekiej pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spuzon    0

Witam czy moge wyrwać t5.115 na szerokich kolach za 190tys netto. Czy wie ktoś ile kosztuje tuz ? Ogólnie zastanawiem sie nad forterra hsx i t5 ale z tego co widze to t5 jest chyba lepiej wykonana. Czy ktos ma t5 na placu woj.dolnoslaskie ? Bo jak bylem ponad miesiac temu w legnicy to jeszcze nie mieli.

Edytowano przez spuzon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj