pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

Pawel18m    0

mój jest do odebrania, myślę że w przyszłym tygodniu go odbiorę, zamawiany w styczniu, ale z tego co mi wiadomo dealer wcześniej w ciemno zamówił kilka sztuk,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

zamawiałem w grudniu.stoi na placu od tygodnia u dealera.czekam na przegląd i transport do mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dkri    0

No widzę że się ruszyło w końcu z naszymi T5 właśnie dziś dostałem info od swojego dilera że mój zamawiany w styczniu będzie w przyszłym tygodniu do odbioru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

ruszyło,ruszyło.

przywożą coraz wiecej i powoli są przygotowywane do sprzedaży.

na razie nie ma fabrycznej pneuamtyki,ale można dołożyć polską lub zachodnią.mi podano dwie ceny uzależnione od producenta.

zamawialiście od razu z pneumatyką,czy dokładacie teraz.ma ktoś szerszą wiedzę,jakie są ceny.

jedno jest pewne..w T5 wszystko jest "upakowane" i cokolwiek dołożyć nie jest łatwo.mało miejsca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

T 5.115 przyjechał dzisiaj do Agrochandlu w Marcinowicach. Opony z tyłu 540 a z przodu 440. Silnik a filtrem cząstek stałych. Nie zapalił już tak jak mój T 5060.

Ma tego poupychanego pod maską.

Ciekawe jak sprężarkę można do niego założyć bo nie ma miejsca zbyt dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dkri    0

To właśnie mój traktorek. Jtro jadę go obejrzeć. Bo narazie mama tylko zdjęcie ktore dostałem od dilera. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel18m    0

Ja swojego miałem odebrać w tym tygodniu, już jest zarejestrowany i ubezpieczony, tylko jeszcze sprężarki nie założyli, nie wiem może w sobotę się uda odebrać,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Tomek73 jak nie zapalił jak Twój ciagnik t5060? Co przez to rozumiesz??? Ja widzialem t5tkę, jeżdzilem kawałek i jestem pod dużym wrażeniem.

Edytowano przez wysoki24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Po prostu u mnie 1 obrót silnika i zapala, a w T5 musi trochę pokręcić żeby zapalił.

Ciągnik jak ciągnik. Dużo wyższa maska przez co mniejsza widoczność dla tura. Zmieniona kabina, lepszy ręczny gaz, oryginalne radio, więcej kabli i elektryki na skrzyni i silniku.. Skrzynia ta sama tylko sterowana linkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ciągniki które posiadają pompę CR muszą trochę dłużej pokręcić, aby pompa uzyskała odpowiednie, wysokie ciśnienie w układzie zasilania silnika. Tym to się nie ma co przejmować wg mnie, no chyba że ewidentnie kręci długo ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamis2010    5

zamierzam kupic T5 i pytanie moje jest takie czy ktoś korzystał z firmy finansującej New Hollandy ???

 

De Lage Landen Leasing Polska S.A.

Budynek Senator, Bielańska 12

00-085 Warszawa, Polska

zarejestrowana przez:

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy

XII Wydział Gospodarczy

KRS 0000042351, NIP 526-14-42-366

kapitał zakładowy 16.225.000,00 zł

 

 

 

Bezpieczny jest zakup ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek208    0

Przeczytaj dokładnie dokumenty, które będziesz podpisywał jest tam dużo ciekawych punktów. Jeśli pasują Ci ich warunki to ok ja się nie skusiłem pomimo niskiej prowizji i oprocentowania. Pamiętaj, że to nie jest kredyt tylko pożyczka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

No chyba że jest zimno a akumulator jest słaby-wtedy przepraszamy się z jakimś zapyziałym C-360 przelewanym gorącą wodą :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osibuhaj    16

Panowie jak myślicie cz te silniki 3,5litrowe będą żywotne w t5 :unsure: chodzi mi o roboty polowe oranie itp czy się nie będą grzać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

na pewno będą mniej żywotnie od tych o większej pojemności, ale biorąc pod uwagę, to że w normalnym polskim gospodarstwie taki ciągnik zrobi do 500 h rocznie to i tak na jakieś 20 lat masz remont silnika z głowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Wątpię aby jakikolwiek nowoczesny silnik wytrzymał 10000mth a zwłaszcza z egrami, dpfami i innym udziwnieniami. Już nie wrócą dawne pancerne dymiące silniki, choć może adblu trochę poprawi żywotność...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Są nowoczesne silniki, są w nich coraz nowsze materiały, oleje, technologie itd. Jeszcze kilkanaście lat temu pamiętam jak przebiegi około 200 tys w osobówce były szokiem. Dzisiaj nie dość, że moce wzrosły drastycznie to osiągane przebiegi również. Jeszcze niedawno to samo przechodziły ciężarówki. Teraz to samo dzieje się z ciągnikami. Jak ktos będzie z głową używał to 10 tys mth spokojnie wytrzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

200 tyś szokiem??? A te wszystkie stare vw, mercedesy, itp z przebiegami po 400 tyś i więcej bez remontu :P

@ Arek koledze raczej chodzi o typowy temont silnika czyli głowica, tłoki i wał, układ zasilania to inna bajka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jakiś czas temu na mobile.de poszło takie Audi jak moje (2.8 benzyna 94r) z przebiegiem "tylko" 1,8 mln km :D .

U mnie głupi Żuk na pierwszym silniku zrobił ponad 180 tys i żebyśmy pod ręką nie mieli że tak powiem zapasowego silnika to podremontowało by się go i pewnie ze stówkę by jeszcze wykręcił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj