pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

Prezes1352    14

Kami@ tak masz racje ale chodzilo mi o ilość ciągników które pracują już w gospodarstwach. :D


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

w gospodarstwach stoją,te które zostały kupione,a nie tylko zamówione.stąd te rozbieżności w liczbach...

byłem wczoraj u płockiego dealera i stoi sporo T6

jeden egzemplarz T5.105 też już jest do obejrzenia.

byłem,widziałem,jeździłem i mogę tylko powiedzieć,że fajny,zgrabny ciągniczek z ładną kabiną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Co do skrzyni to ja musze przyznać tobie rację, bo nie jest to jakaś super zaawansowana technologia tylko zwykły mechanik z półbiegami...... (bo prędkość sobie dopasuje za pomocą półbiegow)

 

 

Jednym półbiegiem to się za bardzo prędkości nie dopasuje. Chyba porównać można do ursusa 912 :D Ewentualnie do innych tanich ciągników.

Konkurencja za niewiele większe pieniądze oferuje sporo więcej.

 

Kabina jak jest amortyzowana? Poduszki metalowo-gumowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

Ciągnik to nie samochód, większość osób nie zmienia ich co parę lat. My staraliśmy się wziąć T5060 z jak najbardziej okrojoną elektroniką więc oprócz półbiegów i rewersu reszta jest mechaniczna. Z opinii serwisanta wynikało, że i tak skrzynia ma więcej elektroniki niż np JD R. Wracając do elektroniki problem zaczyna się gdy się psuje i wtedy można sobie pluć w brodę że za dużo elektroniki. Co do DF bo widzę, że jesteś jego wielbicielem lub dealerem- w cenie podobnego ciągnika DF do T5060 kupiliśmy ciągnik + tur stohl + osprzęt tura + agregat, to nie jest podobna cena (a w wypadku serii T5 pewnie ciągnik + tur + osprzęt). Poza tym w tej cenei to jednak chyba lepiej jednak byłoby brać JD niż DF.

 

A co do amortyzacji kabiny to zależy po co komu ciągnik. My amortyzacji nie mamy bo priorytetem było to żeby był niski i wjeżdżał do obory. A bez amortyzacji na dużych kapciach tez jakoś specjalnie nie trzęsie więc w sumie chyba nie ma sensu jej brać.

 

PS: Czy moglibyście się podzielić informacją ile trzeba obecnie zapłacić za T5.95 w wersji na szerokich oponach i bez zbędnej elektroniki oraz bez tuza i wom przedniego?

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

coś sie koledze ceny Agrofarma podwoiły :D A z jakiej kolega elektroniki w T 5000 zrezygnował, oprócz EHR?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

coś sie koledze ceny Agrofarma podwoiły :D A z jakiej kolega elektroniki w T 5000 zrezygnował, oprócz EHR?

 

 

Elektronika tak jak była w podstawowej wersji. W tym sensie znaczy, że nie dodawałem niczego więcej. Wiadomo od niej się nie ucieknie i się nie wyrzuci tego co jest w podstawie. Ja myślałem bardziej o JD w porównaniu z Agrotronem jednak. Agrofarm to chyba takie NH TD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Agfofarm jest bezpośrednim konkurentem dla T5


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plus6070    0

Byliśmy w tym tygodniu z panem kamilem z vialanu zobaczyc wreszcie na zywo jak wyglada ciagnik T5 w tarnowie. znajomy go zamówił teraz ma dostac na lutego 2013. Ciagnik bardzo mi sie podoba pod wzgledem kabiny i skrętu, opony mial szerokie, pozatym to podobnie do poprzedniego t5000. Jak tylko bedzie program lub preferencyjne kredyty to kupie ten ciagnik do ladowacza. deutza agrofarma widzialem na agroshow, porownywac sie go do t5 nie da, predzej do td choc od td moze lepszy a od t5 z pewnoscia deutz slabszy (ciasna kabina, podnosnik bez ehaeru, slabszy tuz).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W agrofarmie EHR jest tak samo jak w T5 za dopłatą.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

W NH T5 EHR jest w standardowym wyposażeniu.W ogóle linia T5 jest o wiele bardziej uproszczona od poprzedniej T5000,bo ma na starcie dużo lepsze,ciekawsze wyposażenie.

a DF agrofarm ma Ehr w opcji lub w wersji PL,która niestety słono kosztuje.jeśli dobierzesz dodatkowo kilka"drobiazgów" DF bedzie sporo wiecej kosztował od T5.Oczywiście mozna ropatrywać,ze ten ma to a tamten to i .zawsze znajdziemy jakieś różnice między tymi modelami,poczynając od wagi,mocy na cenie kończąc i zawsze znajdą się zwolennicy jednego i drugiego modelu.Wszystko zależy od oczekiwań i zastosowań.

ja zdecydowałem się akurat na T5,bo uważałem za korzystny stosunek wyposażenia i jakości do ceny.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plus6070    0

Cena T5 jest jaka jest, mnie sie bardzo podoba zwrotnosc tego ciagnika tzn skręt, oraz kabina i udzwig podnosnika i cala reszta wyposazenia. Dopoki nie widzialem t5 myslalem ze t5000 jest fajniejsze, ale teraz jak pojezdzilem t5 to mi sie zdecydowanie bardziej podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHT5040    0

byłem wczoraj w bednarach,widzialem T5 i powiem szczerze nie zachwycił mnie tak bardzo jak sie tego spodziewałem.W Srodku jest badziewnie wykończony,biegi według mnie są za daleko.Cena jaka mi powiedziano Z t105 to 160 tys netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Biegi za daleko? Może wystarczyło przysunąć fotel do przodu... Ja jestem większego wzrostu i po odsunięciu fotela do tyłu prawie na maksa - skrzynia była dla mnie idealna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ciągnik to nie samochód, większość osób nie zmienia ich co parę lat. My staraliśmy się wziąć T5060 z jak najbardziej okrojoną elektroniką więc oprócz półbiegów i rewersu reszta jest mechaniczna. Z opinii serwisanta wynikało, że i tak skrzynia ma więcej elektroniki niż np JD R. Wracając do elektroniki problem zaczyna się gdy się psuje i wtedy można sobie pluć w brodę że za dużo elektroniki. Co do DF bo widzę, że jesteś jego wielbicielem lub dealerem- w cenie podobnego ciągnika DF do T5060 kupiliśmy ciągnik + tur stohl + osprzęt tura + agregat, to nie jest podobna cena (a w wypadku serii T5 pewnie ciągnik + tur + osprzęt). Poza tym w tej cenei to jednak chyba lepiej jednak byłoby brać JD niż DF.

 

A co do amortyzacji kabiny to zależy po co komu ciągnik. My amortyzacji nie mamy bo priorytetem było to żeby był niski i wjeżdżał do obory. A bez amortyzacji na dużych kapciach tez jakoś specjalnie nie trzęsie więc w sumie chyba nie ma sensu jej brać.

 

PS: Czy moglibyście się podzielić informacją ile trzeba obecnie zapłacić za T5.95 w wersji na szerokich oponach i bez zbędnej elektroniki oraz bez tuza i wom przedniego?

 

 

Nie jestem dilerem ani wielbicielem, agrofarm też niezbyt mi się podoba.

Zastanawiałem się nad 5060 ale po wejściu t5 stwierdziłem, że konkurencja (np. czerwona) za niewiele większą kase oferuje sporo więcej.

Amortyzacja kabiny wcale nie musi podnosić wysokości a jeśli twierdzisz, że nie jest potrzebna to widać, że nigdy nie jechałeś ciągnikiem z dobrą amortyzacją.

To tak samo jak byś całe życie jeździł polonezem twierdząc, że nic lepszego nie jest ci potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel18m    0

Witam

Czy ktoś już jest szczęśliwym posiadaczem T5? mój t5.115 zamówiony w styczniu wreszcie dojechał ;) jeszcze montują w nim pneumatykę, w przyszłym tygodniu jadę go zobaczyć, do końca października powinien być u mnie na placu :)

Edytowano przez Pawel18m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

na podstawie tego co napisałeś,widzę że dziwnie działa system sprzedaży marki NH.ja zamówiłem t5 w grudniu ,a Ty w styczniu.Ty masz go już w kraju a mój ma wejść do produkcji 12 października.kiedy będzie u mnie?pewnie koniec listopada

i jeszcze jedna sprawa.ciekaw jestem jak Ci rozwiążą pneumatykę?bo na razie nie jest oferowana....:))))przez CNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Ciekawy ten filmik z 3 metrową broną wiernikową Potingera, ładny zestaw. Podoba mi się skręt tego ciagnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

jakoś nikt nie ma ochoty pochwalić się nowym nabytkiem...

czyżby nikt na forum nie został szczęśliwym posiadaczem t5???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj