Olaa

Renault 110-14 ciągnik zatrzymuje się podczas głębokiej orki

Polecane posty

Olaa    0

Witam. Niedawno zakupiłam ciągnik renault 110-14 88r. 100 km. Pracował początkowo przy 3 metrowym agregacie podorywkowym. Natomiast przy głębokiej orce ( pługi 4 skibowe ciągane wcześniej przez ursusa c 360 ) ciągnik się zatrzymuję tak jakby nie dawał rady, co raczej nie jest możliwe przy takich pługach. Ziemie są u nas lekkie (piachy). Czy mógłby mi ktoś doradzić jaka może być tego przyczyna?

 

Edytowano przez Olaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozob    1

za mało informacji jesli zatrzymyje się silnik to może być coś z paliwem (jeśli oczywiście silnik jest w dobrej kondycji) jesli to nie silnik to byc może coś ze sprzęgłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Silnik chodzi tylko poprostu traktor sie zatrzymuje tak jakby nie dawal rady ciagnac tego pługa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

sprzęgło się skończyło tylko ze zaraz się dowiemy że ma łyse opony o po prostu mieli. tekst zatrzymuje się nic nie mówi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Opony nie sa łyse jak widać w załaczniku.. I nie mieli. Tylko traktor staje w miejscu.. spróbuję jeszcze nagrać filmik bo nie wiem jak to dokładniej opisać.

post-161352-0-46710800-1442568143_thumb.jpg

post-161352-0-19751600-1442568157_thumb.jpg

post-161352-0-39305400-1442568172_thumb.jpg

Edytowano przez Olaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Jaki koszt jest takiej naprawy?? Ile potrzeba czasu na taki remont?? I czy duzo jest pracy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

regulacja linki sprzęgłowej na początek, znam przypadki że się ślizga właśnie przez to

 

koszt tarczy to ok.  1000-1500 zł

roboty dość dużo, bo przy łupaniu trzeba odłączyć kilka kabli i przewodów paliwa oraz oleju

 

skrzynia 12 czy 16 ?

na wolniejszym biegu też nie idzie ?

 

dziwne że w agregacie nie miał problemów

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Skrzynia 16. Agregat wcześniej robił dość płytko. Przy agregacie i na początku przy orce głębokiej pracował na 4 zając 1 połówka. Później zmieniliśmy na 1 żółw 2 połówka i było troszkę lepiej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

ten traktor latwo rozpolowic sprzeglo mozesz kupic ale tez mozesz zregenerowac tarcze ja tak robilem i dalej chodzi a koszt wiele nizszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Simmi    167

W tych ciągnikach zdarza się, że linka sprzęgła się zaciera. Na początek ją poluźnij i sprawdź wtedy czy idzie, może do końca nie wysprzęgla i się ślizga po prostu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    59

Kolego czy ciągnik się zatrzymuje i obroty są utrzymane-daje radę i ma siłę czy brakuje mu siły i powoli stęka i schodzi z obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    59

Kolego czy ciągnik się zatrzymuje i obroty są utrzymane-daje radę i ma siłę czy brakuje mu siły i powoli stęka i schodzi z obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Kolega wyżej napisał że silnik pracuje a ciągnik przestaje ciągnąć. Więc objaw ewidentny sprzęgła. Pytanie czy to wina linki jak wyżej koledzy piszą czy skończyło się już sprzęgło.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Kolego nigdy nie ślizgało ci sprzęgło w c360 że nie znasz objawów sprzęgła? Jeśli linka chodzi lekko i jest wyczówalny luz na pedale sprzęgła a mimo to ślizga więc szybko rozpoławiaj , tam nie ma dużo roboty !

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Jestem kobietą i raczej nie znam się na mechanice. Gdybym miała troszkę pojęcia to nie pytała bym na forum. Dziękuję wszystkim za rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

widac co niektorzy nie zwracaja uwagi na to czy pisze chlopak czy dziewczyna ;) wyglada to na sprzeglo napisz mi na pw nr seryjny i dokladne dane ciagnika postaram sie podpowiedziec co i jak z tym zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

No fakt nie śledziłem kto pyta ;-) W tym ciągniku nie ma możliwości by coś innego ślizgało. On jest tak prosty jak c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj