Skocz do zawartości
News
TomaszKubiaczyk

Case MX 170 Problem z podnoszeniem siłowników

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

Witam,

Mam problem w moim case. Sprawa wygląda tak, że podczas podnoszenia cieżkiego pługa kvernelanda 5 skip z pakomatem po jakims czasie przedostaje mi sie olej z tłoka siłownika (po środku jest zawór który puszcza). Olej ten nie pozwala na prawidłową prace im wiecej go jest u góry tym nizej siłowniki podnosza az dochodzi do sytuacji w której nie mogę w ogóle wyciągnać maszyny z gleby. Próbowalem to raz uszczeslnic oringami ale nic to nie pomogło. Teraz moje pytanie do kolegów. Przerabiał ktoś podobny temat? i zna jakies lekarstwo. Jaką spełniają funkcję te zawory? można sie zaślepić na stałe. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    256

JA z tym walczę już ponad rok, i dzieje się to tylko z ciężką maszyną ,akurat a pługiem KV 5 Vario i teraz  z talerzówką.

W polu robiłem tak że odpinałem łączni górny i podnosiłem  lagi do oporu, wtedy olej przechodził na dół i można było pracować, starczało to na 2-3 ha orki.

Na uszczelniacze wydałem z 1600 zł, i dalej cuduje. Oryginał w  serwisie 340 netto płaciłem z  komplet na jeden tłok, kupiłem 3 komplety i dalej cuduję. Teraz kupuję   zamawiam w  sklepie po 60 zł  na dwa siłowniki

Dorobiłem dodatkowe wyjścia w siłowniku, przyspawałem redukcję do słownika i odprowadziłem  olej do filtra  w skrzyni, tam wejście znalazłem.

Na razie chodzi ale jeden siłownik znów zaczął mi sie pocić.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie swój rozebrałem i okazało sie ze puscił znowu ten oring na zaworku co ostatnio wymieniałem. Można powiedzieć, że sytuacja sie powtarza systematycznie. Teraz kwestia rozwiązania problemu:( Możesz kolego dać namiar na te zamienniki. Jesli to nie pomoże bede musiał rozwarzyć taka przeróbke żeby nadmiar odprowadzać do skrzyni:( Dziwnie to fabryka zaprojektowała.

Edytowano przez TomaszKubiaczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    256

Pierścień TTI/L 76,2X88,9X9,5  potem K21 50X60X8 oringi 80x3,5   i 82x3,5 tych małych nie mam są to pierscienie na 300 barów bodajże te lepsze  takie jakby z  plastyku, nie gumowe. Na 4 siłowniki kupione 126  zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakobek    4

Może czas oddać siłownik do regeneracji, U mnie w pracy 'mechanicy" tak wymieniali uszczelnienia w koparce że nie przeszła przeglądu UDT od 3 lat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Ja się męczyłem ze siłownikiem wspomagającym w mx 135 wymieniałem uszczelniacze na własną rękę 3 razy zaczynając od najtańszych po najdroższe (niby lepsze)  i w końcu dałem do regeneracji, nie powiedzieli mi co zrobili ale przestał cieknąć a podnoszę zestaw uprawowo siewny ważący około 2,5t długi prawie na 4m i mam półroczną gwarancje wybitą na tłoku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    256

Parę dnie temu też dałem do regeneracji. Na uszczelnienia wydałem z 1600 zł, oryginał 900 zł za dwa komplety, reganeracja 900 netto, rury są do wymiany.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrek2510
      Witam mam problem z miniładowarka case 1825b o napędzie hydrostatycznym. Ładowarka szarpie podczas jazdy. Silniki hydrauliczne sprawdzone w firmie zajmująca się regeneracją i są okej, w jednym z zaworów hydraulicznych znalazłem opiłki żelaza. Po rozgrzaniu hydrauliki pali się kontrolka oznaczająca słabe ciśnienie w skrzyni. Co mogło zostać uszkodzone?
    • Przez daniel1wisniewski
      Witam wszystkich
      Dwa lata temu zakupilem od posrednika ciagnik rolniczy Case mx120 z 1999 roku sprowadzony z kompletem dokumentow.
      Po 2 latach na przegladzie diagnosta stwierdzil niekompletny nr VIN.  Jest w dowodzie wpisane 10 znakow tak jak bylo na dowodzie zagranicznym.
      Na ramie jest natomiast 17 znakow. Pietwsze 7 znakow nie widnieje w dowodzie rej.
      Czy konieczna jest interwencja rzrczoznawcy i wymiana dowodu? Czy moze 10 cyfrowy VIN jest zupelnie normalny.
      Prosze o pilna pomoc.
      Pozdtawiam
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez waldus_x77
      Witam, mam w ciągniku case 844 takie gniazdo jak na zdjęciu. Może ktoś powiedzieć do czego to jest i jak się nazywa, żeby dokupić przejściówkę lub taką wtyczkę?



    • Przez karol2306
      Cześć
       
      W swoim Mx nie mam fabrycznej amortyzacji tylnego tuza. Ostatnio urwałem wieszak i znalazłem temat dotyczący zastosowania hydro-akumulatora w układzie podnośnika tak aby podnośnik miał funkcje "pływania". Przerabiał to ktoś u siebie? Ewentualnie ktoś się może orientuje jakiej pojemności trzeba zastosować hydro-akumulator tak aby działało to poprawnie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.