Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    816

komp odłacza naped przy chyba przy 14km/h. nieważne. podaj prąd bezp na elektrozawór i sprawdź czy wyłaczy..... jak nie to mechanika padła bo domniemywam że pompa sprawna, kierownica lekko chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    816

sprzegło napedu może miec nieszczelność bo jeśli olej do niego dochodzi (elektorzawór sie otwiera) a nie rozłącza to już innej opcji raczej nie ma na moje oko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    320

Nie wiem jak w MF  ale w  Case, NH  i JD jak prąd jest na cewce to napęd  nie działa, dopiero jak prąd zaniknie to działa napęd.

 U mnie teraz coś się stało i napęd przestał działać wypinałem  kostkę z  cewki i napęd był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czmochu97    17

Ja miałem w John deere, że śruba była odkrecona od pedałów hamulca ( przedni napęd Załącza się przy wciśnięciu pedala hamulca) i powodowało to, że przód był włączony ciągle. Zobacz czy światła stóp się świecą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    249

Ten ciągnik ma załączanie przedniego napędu elektrohydrauliczne? Jak tak to przy pedale hamulca, obok włącznika stopów, powinien być także włącznik przedniego napędu który załącza się go podczas hamowania. Padł on albo przekaźnik od tego obwodu.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezeli dochodzi napięcie na cewkę, a nie rozłącza napędu to nie ma co szukać winy w elektryce, trzeba zmierzyć ciśnienie i jak nie reaguje na napięcie to brać się za kosz.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    816

Ten ciągnik ma załączanie przedniego napędu elektrohydrauliczne? Jak tak to przy pedale hamulca, obok włącznika stopów, powinien być także włącznik przedniego napędu który załącza się go podczas hamowania. Padł on albo przekaźnik od tego obwodu.

Chłopie a wiesz co to jest autotronic? jaki przekaźnik? no weź se daj spokój w temacie o którym nie masz bladego pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

gdy prędkościomież nie działa to jest wina jego miałem to samo napęd chodził bezprzerwy ponieważ rozłączanie napędu następuje gdy ciągnik ruszy i musi mieś sprawny prędkościoniez żeby autotronic wiedział że ciągnik ruszył przez podanie prędkości , gdy gasisz ciągnik napęd sie zalancza samoczynnie bo nie ma ciśnienia na załanczaniu napędu i ściska tarcze dopiero gdy ciągnik jest odpalony i dostanie sygnał od autotronika że ciagnik ruszył i daje cisnienie na napęd i go rozlancza zwalniając tarcze . Przeczytaj instrukcje obsługi. A jak nie masz pojęcia o naprawie to lepiej oddaj go mechanikowi bo jeszcze cos zepsujesz hehe :D naprawiałem u siebie to samo prędkościomiez nie działał i jężdzilem na napedzie ztarło opony i rozwaliło tuleje i wałek ataku przedniego napedu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Witam

Podepne się pod ten temat.

U mnie jest odwrotna sytuacja w MFie 3060, napędu nie załącza. Kontrolka się świeci, a napędu brak. Przeczytałem w innym temacie że może być uszkodzony wałek ataku w przednim moście(albo coś innego nie pamiętam już dokładnie). No to zdjąłem wałek co idzie do przedniego mostu i przekręciłem tym wałkiem. Widać że krzyżaki przy kołach się ruszają, a jak mocniej przekręciłem to zaczęły się koła wolno kręcić. I przy okazji jak był zdjęty wał, to brat jechał powoli,, a ja obserwowałem czy wałek wychodzący ze skrzyni się kręci. Kręcił się (nawet przy wyłączonym napędzie- nie wiem czy za wolno jechał czy po prostu tak ma być). I teraz przyszła kolej na elektrozawór, Mógł on się zaciąć ? I czy do wyjęcia elektrozaworu trzeba spuszczać olej, czy nie da rady go wyjąć i nie spuszczać oleju ze skrzyni ?

Pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tduda    1

czujnik predkosci jazdy moze tam jest problem umnie jak nie mogłem rozłoczyć przedniego napedu to wyjołem ten czujnik przeczysciłem i po problemie znajduje sie miedzy rozdzielaczem hydrauliki a zbiornikiem paliwa  wkrecony w obudowe skrzyni

Edytowano przez Tduda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    816

hmmm czyszczenie czujnika... bardzo ciekawe. wytarłeś go a za chwile znów był w oleju a Ty myslisz że naprawiłeś :D predzej go odpowiednio głeboko wkręciłes albo po prostu wtyczka nie łączyła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tduda    1

znaczy sie po wyjeciu czujnika wytarciu go szmatką do sucha przeczysciłem go drobnym papierem sciernym bo nie było widac tego srebnego trzpienia w srodku czujnika fakt ze jak wkrecałem to dotąd ze aż zapar sie o koło talerzowe i pózniej cały obród odkreciłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    78

Dziś przydarzyła się dziwna sytuacja. Wczoraj odpowietrzałem sprzęgło. Stan oleju po operacji jest deko poniżej min. Dziś musiałem ruszyć ciągnik i ku mojemu zdziwieniu nie rozłączyło przedniego napędu. Kontrolka się nie świeci na desce ale napęd trzyma. Po naciśnięciu na przycisk od napędu zapala się kontrolka i co kilka sekund gaśnie na sekundę i tak w kółko. Przy tym pulsowaniu kontrolki ciągnik raz zwalnia raz przyspiesza. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Prędkość pokazuje ok więc czujnik prędkości chyba jest dobry - chyba, że do napędu jest jakiś inny niż ten co daje sygnał na licznik. Światła stopu się palą po naciśnięciu hebla więc to też chyba odpada. Stan oleju może mieć jakiś wpływ ? I teraz najciekawsze.... Po zgaszeniu ciągnika i ponownym odpaleniu szarpnęło nim i napęd się odpiął. Przejechałem się i wszystko jakby nigdy nic działało. Czuć jak rozłączał i przy hamowaniu się włączał. Po włączeniu przyciskiem kontrolka nie wariowała. Sam już nie wiem co się dzieje... Gdyby ktoś miał jakiś pomysł co sprawdzić byłbym wdzięczny gdyż chcę wszystko posprawdzać zanim wejdę w pole ;)

 

PS. pacjent 6150 dynashift, wszystko inne działa bez zarzutu

Edytowano przez andrewk


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw uzupełnij olej, może teź zawiesił Ci się zelektrozawór, możesz go rozebrać zobaczyć jak wyglada i przeczyścić, sprawdź też czy za kazdym razem dochodzi napięcie na cewkę. Zobacz też czy napewno rozłącza ci się ten napęd jak już dostaje obciążenie.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mariano126
      Witam wszystkich jestem nowy na forum i równocześnie nowym użytkownikiem MF 3060 czytałem dużo na forum na temat EHR ale nie znalazłem odpowiedzi która pomogła by mi rozwiązać mój problem z EHR a jest on następujący po zapaleniu ciągnika i po przygazowaniu (włączenie ładowania) zaswieca sie dolna kontrolka EHR (opuszczanie) mimo iż przełącznik jest w pozycji neutralnej powiem jeszcze ze ta kontrolka swieci Ciągle nawet po zgaszeniu ciągnika nawet gdy przełącze na pozycje dzwigania zaswieca sie górna kontrolna ale swieci również dolna a podnośnik ani drgnie podnosnik mozna podnieś jedynie odpinająć przednią wtyczke od jednego z elektrozaworu a wciskająć recznie drugi które znajdują sie z tyłu ko lewego tylniego koła
    • Przez MfKrystian
      Witam mam małe zapytanie czy masseyem 3080 można jezdzic po asfalcie z włączonym napedem   pytam bo wiadomo ze naped 4x4 lepsza przyczepność i hamowanie na 4 koła  jesli bd jeździl po asfalcie nic się nie stanie z nim?
    • Przez KamilMaj
      W MF 3060 wyrzuca wodę bo robi się duże ciśnienie w układzie chłodzenia a temperatura jest w normie. Jakiś pomysł? Wydaje mi się że uszczelka pod głowicą ale może ktoś doradzi coś innego. Termostat został wyjęty i to samo się dzieje.
    • Przez RedPower
      Witam dziś zauważyłem że gdy pod obciążeniem na wszystkich biegach szosowych ciągnik nie może zakręcić kołami schodzi z obrotów i tyle (sporym obciążeniem lecz mniejszy 255 bez problemu daje radę). na biegach polowych kręci normalnie. Co może być przyczyną docisk tarcza czy coś innego?
      Dekielek na spodzie jest sporawo osmarkany. Gdy ruszam sprzęgło puszcza za połową całego ruchu pedału sprzęgła (nwm jak to fachowo napisać )
       
      Z góry dziękuje za pomoc
       
      EDIT sorry za błąd w nazwie 3065 a nie 3064
    • Przez rolnikgospodarny95
      właśnie uszczelka pod głowicą mi się przegrzała powiedzcie mi jakie to koszty są jak będzie to robił mechanik
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj