Skocz do zawartości

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    552

komp odłacza naped przy chyba przy 14km/h. nieważne. podaj prąd bezp na elektrozawór i sprawdź czy wyłaczy..... jak nie to mechanika padła bo domniemywam że pompa sprawna, kierownica lekko chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

sprzegło napedu może miec nieszczelność bo jeśli olej do niego dochodzi (elektorzawór sie otwiera) a nie rozłącza to już innej opcji raczej nie ma na moje oko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    258

Nie wiem jak w MF  ale w  Case, NH  i JD jak prąd jest na cewce to napęd  nie działa, dopiero jak prąd zaniknie to działa napęd.

 U mnie teraz coś się stało i napęd przestał działać wypinałem  kostkę z  cewki i napęd był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czmochu97    17

Ja miałem w John deere, że śruba była odkrecona od pedałów hamulca ( przedni napęd Załącza się przy wciśnięciu pedala hamulca) i powodowało to, że przód był włączony ciągle. Zobacz czy światła stóp się świecą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    238

Ten ciągnik ma załączanie przedniego napędu elektrohydrauliczne? Jak tak to przy pedale hamulca, obok włącznika stopów, powinien być także włącznik przedniego napędu który załącza się go podczas hamowania. Padł on albo przekaźnik od tego obwodu.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezeli dochodzi napięcie na cewkę, a nie rozłącza napędu to nie ma co szukać winy w elektryce, trzeba zmierzyć ciśnienie i jak nie reaguje na napięcie to brać się za kosz.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

Ten ciągnik ma załączanie przedniego napędu elektrohydrauliczne? Jak tak to przy pedale hamulca, obok włącznika stopów, powinien być także włącznik przedniego napędu który załącza się go podczas hamowania. Padł on albo przekaźnik od tego obwodu.

Chłopie a wiesz co to jest autotronic? jaki przekaźnik? no weź se daj spokój w temacie o którym nie masz bladego pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

gdy prędkościomież nie działa to jest wina jego miałem to samo napęd chodził bezprzerwy ponieważ rozłączanie napędu następuje gdy ciągnik ruszy i musi mieś sprawny prędkościoniez żeby autotronic wiedział że ciągnik ruszył przez podanie prędkości , gdy gasisz ciągnik napęd sie zalancza samoczynnie bo nie ma ciśnienia na załanczaniu napędu i ściska tarcze dopiero gdy ciągnik jest odpalony i dostanie sygnał od autotronika że ciagnik ruszył i daje cisnienie na napęd i go rozlancza zwalniając tarcze . Przeczytaj instrukcje obsługi. A jak nie masz pojęcia o naprawie to lepiej oddaj go mechanikowi bo jeszcze cos zepsujesz hehe :D naprawiałem u siebie to samo prędkościomiez nie działał i jężdzilem na napedzie ztarło opony i rozwaliło tuleje i wałek ataku przedniego napedu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Witam

Podepne się pod ten temat.

U mnie jest odwrotna sytuacja w MFie 3060, napędu nie załącza. Kontrolka się świeci, a napędu brak. Przeczytałem w innym temacie że może być uszkodzony wałek ataku w przednim moście(albo coś innego nie pamiętam już dokładnie). No to zdjąłem wałek co idzie do przedniego mostu i przekręciłem tym wałkiem. Widać że krzyżaki przy kołach się ruszają, a jak mocniej przekręciłem to zaczęły się koła wolno kręcić. I przy okazji jak był zdjęty wał, to brat jechał powoli,, a ja obserwowałem czy wałek wychodzący ze skrzyni się kręci. Kręcił się (nawet przy wyłączonym napędzie- nie wiem czy za wolno jechał czy po prostu tak ma być). I teraz przyszła kolej na elektrozawór, Mógł on się zaciąć ? I czy do wyjęcia elektrozaworu trzeba spuszczać olej, czy nie da rady go wyjąć i nie spuszczać oleju ze skrzyni ?

Pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

lol

Edytowano przez andrewk

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tduda    1

czujnik predkosci jazdy moze tam jest problem umnie jak nie mogłem rozłoczyć przedniego napedu to wyjołem ten czujnik przeczysciłem i po problemie znajduje sie miedzy rozdzielaczem hydrauliki a zbiornikiem paliwa  wkrecony w obudowe skrzyni

Edytowano przez Tduda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

hmmm czyszczenie czujnika... bardzo ciekawe. wytarłeś go a za chwile znów był w oleju a Ty myslisz że naprawiłeś :D predzej go odpowiednio głeboko wkręciłes albo po prostu wtyczka nie łączyła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tduda    1

znaczy sie po wyjeciu czujnika wytarciu go szmatką do sucha przeczysciłem go drobnym papierem sciernym bo nie było widac tego srebnego trzpienia w srodku czujnika fakt ze jak wkrecałem to dotąd ze aż zapar sie o koło talerzowe i pózniej cały obród odkreciłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Dziś przydarzyła się dziwna sytuacja. Wczoraj odpowietrzałem sprzęgło. Stan oleju po operacji jest deko poniżej min. Dziś musiałem ruszyć ciągnik i ku mojemu zdziwieniu nie rozłączyło przedniego napędu. Kontrolka się nie świeci na desce ale napęd trzyma. Po naciśnięciu na przycisk od napędu zapala się kontrolka i co kilka sekund gaśnie na sekundę i tak w kółko. Przy tym pulsowaniu kontrolki ciągnik raz zwalnia raz przyspiesza. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Prędkość pokazuje ok więc czujnik prędkości chyba jest dobry - chyba, że do napędu jest jakiś inny niż ten co daje sygnał na licznik. Światła stopu się palą po naciśnięciu hebla więc to też chyba odpada. Stan oleju może mieć jakiś wpływ ? I teraz najciekawsze.... Po zgaszeniu ciągnika i ponownym odpaleniu szarpnęło nim i napęd się odpiął. Przejechałem się i wszystko jakby nigdy nic działało. Czuć jak rozłączał i przy hamowaniu się włączał. Po włączeniu przyciskiem kontrolka nie wariowała. Sam już nie wiem co się dzieje... Gdyby ktoś miał jakiś pomysł co sprawdzić byłbym wdzięczny gdyż chcę wszystko posprawdzać zanim wejdę w pole ;)

 

PS. pacjent 6150 dynashift, wszystko inne działa bez zarzutu

Edytowano przez andrewk

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw uzupełnij olej, może teź zawiesił Ci się zelektrozawór, możesz go rozebrać zobaczyć jak wyglada i przeczyścić, sprawdź też czy za kazdym razem dochodzi napięcie na cewkę. Zobacz też czy napewno rozłącza ci się ten napęd jak już dostaje obciążenie.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.