Skocz do zawartości
RolPro10

O czym informuje nas ta kontrolka? Massey Ferguson 375

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
RolPro10    13

Nie wiecie przypadkiem co oznacza ta kontrolka w mf 375? Świeci ona  gdy traktor długo pracuje (10h). Pewnego razu gdy Mf pracował przy prasie parę godzin Zapaliła się  i wyłączyło mi się wspomaganie kierownicy. Nie dało dojechać się do domu i traktor musiał zostać w polu. Nie wiecie co może być tego przyczyną i jak pozbyć się usterki? Teraz też przy wywożeniu obornika mi się tak stało i Mf nie nadawał się do dalszej jazdy. Dopiero na drugi dzień dało się jechać. Pomóżcie bo teraz czeka mnie kukurydza i orka i jak najszybciej muszę wyeliminować usterkę. Mechanik powiedział że to jakiś elektrozawór??? 

post-157751-0-32995300-1442411849_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

brak oleju w ukladzie hydraulicznym zatkany filtr lub stary olej
i sprawdz cisnienie na pompie hydrau moze sie pompa konczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akmaly    185

Ta kontrolka informuje o niskim ciśnieniu oleju hydraulicznego. Przyczyn może być kilka ale wymiana oleju myślę że tu nie wiele pomoże ( choć jak nie wymieniałeś to nie zaszkodzi a przy okazji wyczyścisz filtry). Najlepiej udaj się do mechanika na pomiar ciśnienia oleju hydraulicznego. Jeśli chodzi o brak wspomagania to ten MF ma osobną pompę do wspomagania i hydrauliki zew. ( tzw. tandemowa) przy rozrządzie.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

ak maly a ty bys wlal olej na nowe filtry taki przyklad a to tzw tandemowa to jest oddzielna pompa czy poprostu jedna pompa z dwoma wejsciami i wyjsciami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    9

to jest chyba od niskiego cisnienia w układzie mi sie zapa; zaraz jak ciagnik gasze  a dopiero pózniej od silnika i reszta wiec pewnie ta pompa przy silniku jest do wymiany u ciebie bo waspomaganie  jest własnie z tej pompy  przy wymianie odrazu zmienic ten filtr od hydrauliki przy silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×