SzymonWoowski

Ursus 1614 "bajery"

Polecane posty

Na wstępie, powiem, że posiadam Ursusa 1614. Jestem z niego bardzo zadowolny. Kilka miesięcy temu postanowiłem go z "tuningować" 

wyposażyłem go w sterownik EHR, do którego zrobiłem specjalny podłokietnik(działa to na podobnej zasadzie jak w case, zmiana wysokości pod oparciem) w podłokietniku zrobiłem dziurę, i przedłużyłem dźwignię zmiany biegów. Na jej końcu umieściłem Joystick. Do niego podłączyłem przycisk góra/dół. Teraz ma do was pytanie, czy jest jakaś możliwość przeniesienia na Joystick zmiany kierunku jazdy? Myślałem aby obciąć dźwignię i wstawić dwa siłowniki elektryczne(ale nie wiem na jakiej zasadzie miało by działać, więc czy ktoś wie, jak by ułożyć te dwa siłowniki). I aby na Joystick przenieść wzmacniacz momentu obrotowego. Druga rzecz to jest wyposażenie go w Prowadzenie Równoległe(NIe chce montować automatycznego prowadzenie, ponieważ jestem zwolennikiem kręcenia kółkiem, niż spania za kółkiem.) Myślałem nad tym, aby kupić Tablet, i ściągnąć aplikacje AgriBus-NAVI, Chyba, że istnieje jakaś lepiej działająca aplikacja. I czy jest możliwość zamontowania gniazdka 12V aby na stałe podłączyć tablet?

 

TERAZ DO WSZYSTKICH KRYTYKÓW:

Ten temat stworzyłem dla siebie i dla ludzi którzy chcą mi pomóc a nie dla was. Więc uprzejmie proszę was, abyście się nie wypowiadali 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

12 v jakas przetwornice zmiana kierunku jazdy pomysl o sprzegle cos musi go wyciskac i musisz miec pewnosc ze jak przeloczysz kierunek to walki maja juz podobna predkosc ale to raczej sam przeskoczysz wzmaciacz na silownik elektromagnetyczny i bedzie git wogole gratuluje pomyslow rewlka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

chyba w zetorze a i umnie w ciagniku drugi stopien jest regulowany alektro hydraulicznie czyli maly silownik hudrauliczny podlaczony pod elektrozawor moze to jest jakies wyjscie
a w zetorze to jest chyba wspomaganie sprzegla tak zrobione sasiad ma kiedys mi mowil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    212

Z tą nawigacją to dobre. :D Będziesz miał dokładność rzędu 10m. Gdyby Twój pomysł był dobry to myślisz, że ludzie kupowaliby nawigacje za 10kPLN i więcej zamiast tabletu za 500zł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy najbliższej okazji przetestuje tę nawigacje. Jak nie wypali to kupie jakąś używaną nawigacje. Nie chce w to za dużo inwestować, bo używam go tylko do pracy z prasą belującą, rozrzutnikiem i beczkowozem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Ach chłopaki chyba przesadzacie trochę, nawi  w traktorze chyba że nieźle konsumujecie  % i problem z trafieniem do domu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

tomek wes ten pomysl opatentuj i sprzedawaj jako opcje do nawi dla rolnikow hm w koncu zaczna nawigacja byc w kazdym ciagniku hehe
z nawi to jest trocha i taka prawda jak pisze jarecki dokladnosc musi byc a do tego jest potrzebna mocna antena GPS oraz szybki procesor ktory bedzie szybko przerabial informacje z satelit i w ten sposob ustanowi dokladne polozenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1734    47

Rewers na siłownikach jest złym pomysłem, nie będzie działać. Po pierwsze musiałaby być skrzynia z synchronizowana po drygę musiałyby być założone czujniki na kolach zębatych, (chodzi o zrównanie prędkości). Łatwiej będzie zrobić to ze Wzmacniacza momentu, bo jest na sprzęgłach: Tarcze i Taśma. Tylko wtedy pozbędziemy się wzmacniacza, a przy tych ciągnikach to i tak jest za mało biegów, żeby dobrze dobrać prędkość. Przełącznik, sterowanie Wzmacniaczem elektrycznie to akurat żaden problem, jeden elektrozawór i mała przeróbka oryginalnego Przełącznika. Ja bym poszedł dalej, bym dołożył dwie Pompy tłoczkowe i na końcu dodałbym kolo Planetarne, żeby zsumować obroty, i wtedy miałoby to sens. Miałbym rewers i zamiast półbiegów bezstopniowe zwalnianie i przyspieszanie. Może być to dość droga impreza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil5421
      Witam mam pytanie czy orientuje się ktoś - przerobienie konstrukcji wsporczej z ursusa 5314 na c 385 to duzo modyfikacji?
    • Przez Bartek1231
      Witam mam pytanie czy przerabiał ktoś może hamulec skrzyni biegów w ciężkiej serii Ursusa na jakieś hydrauliczne czy coś w tym stylu, ponieważ oryginalne nie bardzo mi odpowiada. Z góry dziękuję za odpowiedź 
    • Przez ZŁOTY
      Witam posiadam zetora 6245 i zastanawiam się zamontować do niego tura hyrdamet o udźwigu 1600kg i nie wiem czy jest wymagane wzmacnianie ramy bo niby może się przełamać może ktoś się wypowiedzieć? 
    • Przez 799332
      Witam mam problem z wałkiem podsiewacza przy kombajnie John derre 1065 urywa się. Jakie mogą być tego powodu przyczyny z góry dziękuję za podpowiedź. 
    • Przez Bartek1231
      Witam chciałbym zamontować tuz do swojego Ursusa. I nie wiem czy wykonać go samemu czy kupić gotowy. Zestawy które widziałem nie są takie jak ja chce. Jeśli zdecydowałbym się go wykonać to z jakiej grubości blachy? Ktoś już coś takiego robił? Zależy mi na udźwigu minimum 3 ton. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj