BenQ

Renault 85-34 TX .Tak ma być ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
BenQ    0

WItam :D Mam pytanie :D Czy te ciagniki tak mają ? Chodzi mi o to że  cieżko go rozpędzić :) na 1,2,3 przyspieszenie jest ok . Ale 4 bieg to masakra ;) Dodam że miałem wcześniej  opony 16.9 r38 i 11.2r28 :) to była męczarnia .Teraz na 480/70r34 i 380/70r24 jest lepiej ale tak jest cieżko :) silnik oczywiście bez turbo ;) Podpowie ktoś ? 

Edytowano przez BenQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja fakt mam 133.14 i mam ją na 16.9/28 i 18.4/38 i powiem że u mnie jest jakby na odwrót. Na 1 2 3 jest taka jakby trochę mułowata ale po wrzuceniu 4 i daniu gazu to aż się chce jechać.
Na początku myślałem że może hamulce ją trzymają ale to byłoby na każdym biegu.
Ale teraz to już sam nie wiem co jest.
Dodam że podobnie jest również nie tylko na szybkim zakresie ale i na pozostałych dwóch. Cóż ten typ tak ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Widocznie juz tak mają :/;) kolego tak przy okazji ...nie wiesz gdzie się odpowoetrza hamulce w Reno ? Nie mogę nigdzie znaleźć :/;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    654

<p>cięzko coś stwierdzić na odległośc, bez problemu powinien się bujać na 4</p>
<p> </p>
<p>odpowietrzniki masz na cylinderkach górnych</p>


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychu13    0

Ja mam dwie renówki,nie pierwszej młodości i obie śmigają bez problemowo,może przedni napęd ci się nie odłącza bo ja jak wyjadę na asfalt a nie wyłącz napędu to zaraz czuje po ciągniku że ma ciężej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Napęd mam zwykły ....mechaniczny załączany wajchą ...rozłączą mi się :) jeszcze spróbuję dźwignać przód do góry i pokręcić kołami . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DEMONxXx
      Witam muszę wymienić blokadę tylnego mostu elementy zazębiające. 
      Da się to zrobić od strony koła bez zdejmowania górnej pokrywy mostu?
    • Przez lanos1781
      Jest sobie silnik mwm w ciągniku rolniczym.
      Był odkręcany tryb,na którym są fasolki do wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu.
      Niby teoretycznie przykręcone było w takim ustawieniu jak wcześniej.
       
      Ale teraz po złożeniu wszystkiego zimny cieżko odpala,tzn dlugo trzeba krecić żeby odpalił.Jak odpali to pracuje w miare równo,jednak dodanie gazu skutkuje dużym dymieniem podczas gazowania,jak sie obroty ustabilizuja to dymienia brak.
      Wczesniej dymu przy gazowaniu bylo praktycznie zero.
      Gdy sie silnik rozgrzeje,to pali powiedzmy normalnie,dymienie sie zmniejsza.
       
      Jest tez swieca plomieniowa,tylko nie wiem czy dziala i czy ona moze miec na to wplyw.
       
      Czy przekrecenie kolnieza pompy,mimo ustawienia trybu z fasolkami tak jak byl moze miec wplyw,ze caly kat sie zmienil?
      Tzn kolo zebate nie ruszone, kolniez pompy przekrecony w prawo badz lewo.
       
      Bardzo bym prosil o pomoc.
       
      [image]http://www.fotoszok....dja-cie0172.jpg[/image]

    • Przez Patryk212
      O co chodzi z tą funkcją? Nie wiedziałem o takim czymś.
       
      W filmiku minuta 3:15
      www.technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/renault-120-54-tz-traktor-funkcjonalny-i-niedrogi,77751.html
    • Przez mariuszsad
      Witam.
       
      Mam problem z odpalaniem tego ciągnika.
      Mianowicie jest to loteria...
      Cały czas pali na "na dotyk" ale kilka razy zdarzyło mi się, że rozrusznik kręcił (z normalną prędkością) a silnik nie odpalał. Próbowałem wiele razy i nic (jakby nie dostawał paliwa). Podłączyłem akumulator do ładowania i po kilku godzinach przekręciłem kluczyk i od razu zapalił (więc na pewno nie był zapowietrzony).
       
      Wydawałoby się, że to wina akumulatora (ale naprawdę szybko i długo kręci) z resztą nawet ładowanie czasem nie pomaga.
      Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną.
      Może jakiś elektrozawór na pompie nie otwiera dopływu paliwa...?
      Nie wiem nawet jak to działa (pompa sterowana elektronicznie).
      Proszę o pomoc.
       
      Pozdrawiam
    • Przez mieszczuchahaha
      Witam, mam problem z hydraulika i podnośnikiem, działa dopiero od 1200-1300 obrotów i ledwie pracuje. Olej w skrzyni potrafi się zagotować nawet podczas lżejszych prac polowych. Olej i filtry oryginalne claasa, pompa sprawdzana przez serwisanta z claasa na małych obrotach brak przepływu przy 2100 ma 190 bar. Twierdzi ze pompa jest dobra.


      Wszystkie odpowiedzi mogą pomóc! Jeśli ktoś ma instrukcje napraw lub katalog części w wersji PDF lub papierowej proszę o info.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.