tomrolnik

poszukiwany ciągnik z bezstopniową skrzynią ok 115 km

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomrolnik    112

tak jak w temacie poszukuje ciągnika używanego aby zmianę biegów można było wykonywać bez sprzęgła ale nie wiem czy coś znajdę ponieważ fundusz jaki mogę przeznaczyć to max 110 k przy mocy ok 115 km . liczne na waszą pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    1510

Za taką kasę bez problemu znajdziesz. Np. JD, będą i 4 cylindrowe i 6, wszystkie z przełączaniem pod obciążeniem.

 

Ale nie można było znaleźć podobnego tematu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomrolnik    112

orientuje się ktoś czy nh tm 115 posiada taką skrzynię? temat znaleźć na aplikacji w iPhone to granicy z cudem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    52

ja w tym roku kupiłem fendt favorita 514c i jestem zadowolony kultura pracy i komfortem, jd to nie to samo nie ten komfort, sam się przejedz wypróbuj wszystko w pracy to sam ocenisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Przede wszystkim czy pod obciążeniem czy bezstopniowo mają się biegi przełączać. Bo to wielka różnica. Jeśli chodzi o bezstopniówkę to tylko fendt serii 400 z początku lat 2000 za tą kasę się znajdzie. Inne firmy skrzynie bezstopniowe zaczęły montować znacznie później a więc roczniki będą młodsze i kasy za mało.

Z biegami pod obciążeniem coś kupisz. I tutaj wybór jest spory do wyboru do koloru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    52

radził bym przy zakupie używanego ciągnika zostawić trochę kasy na naprawy bo nie oszukujmy się mało kto sprzedaje ciągniki do których nie trzeba nic dokładać tylko dalej śmigać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    87

Najpierw polecam się podszkolic~ powerschift, cvt,semi powerschift etc. Bojak biegi mogą być zmieniane bezstopniowo ?


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    8

orientuje się ktoś czy nh tm 115 posiada taką skrzynię? temat znaleźć na aplikacji w iPhone to granicy z cudem

New Holland serii M już posiada taką skrzynie zmiany biegów bez sprzęgła sam mam m135 i to praktycznie to samo co Tm. A takiego spokojnie za 55-60k można dostać. Koledze chodziło pewnie o pół automat Edytowano przez Tetsuya

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    112

czyli na jakiej zasadzie odbywa się zmiana biegów w tym nh? bo np w fendzie 818 biegi trzeba ze sprzęgłem a polbiegi normalnie bez sprzęgła no i ma rewers po sprzegle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    8

W nh masz 18x6 3 zakresy ABC. Rewers wrzucasz ze sprzęgłem tylko a biegi wrzucasz tylko poprzez wciskanie przycisku na joysticku. Dodatkowo biegi na zakresie C są w automacie od c1 do c6 można ustawić tak by same przeskakiwaly od 1 do 6 bardzo przydatne w transporcie. Tutaj nie ma pół biegów akurat w tej skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    112

takie skrzynie o jakie mi chodzi siedzą np w jd 8100 i 4755 masz zakres od 1 do x i przezycasz bez sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    8

W nh masz zakresy ale wszystkie biegi i zakresy są bez użycia sprzęgła tylko rewers idzie ze sprzęgłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dachu127    79

takie biegi to są np w większych kubotach, w New holland to się nazywa electro command, a w jd przekladnia e23. są to skrzynie stopniowe a ponoć bardziej wydajne od bezstopniowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    282

takie skrzynie o jakie mi chodzi siedzą np w jd 8100 i 4755 masz zakres od 1 do x i przezycasz bez sprzęgła

 

To jest skrzynia powershift, więc takiej szukaj, masz ileś tam biegów zmienianych pod obciążeniem bez użycia sprzęgła w nodze :D

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fireseba    152

 Wariator (ang. CVT, Continously Variable Transmission) – bezstopniowa skrzynia biegów, w której o aktualnym przełożeniu decydują stożkowe koła współpracujące z paskiem lub łańcuchem.

W Fendtach mamy dwie pompy hydrauliczne. Nie porównujcie ego do powershift bo to nie to samo nawet w 10%. Bezstopniówka działa tak że pod obciążeniem możemy zejść o 0.1km/h bez obniżana obrotów czyli ciągnik pracuję na 100% mocy. W Fendtach jest to fajnie rozwiązane bo jest TMS a bez niego nie wiedzę zbytnio jazdy taką skrzynią, choć może dlatego że nigdy go nie wyłączyłem. Nie zrozumiecie co to za system dopóki nie wypróbujecie go w praktyce wiec nie będę się rozpisywał na dwie strony.


Sprzedam wode w proszku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

Tylko ciągnik z taką skrzynią pewnie trudniej znaleźć bo rocznik wyższy to i te 110 k może nie wystarczyć. Ja w swoim Renault Ares mam powershift. 4 biegi i na każdym 4 półbiegi, do tego rewers elektrohydrauliczny, więc bez używania sprzęgła można zmieniać kierunek jazdy przy niskich prędkościach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Tak jak ktoś wyżej pisał podszkolcie się co to bezstopniówka co to powerschift i semi powerschift. Bo niektórzy niezłe bajki piszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    282

Tylko ciągnik z taką skrzynią pewnie trudniej znaleźć bo rocznik wyższy to i te 110 k może nie wystarczyć. Ja w swoim Renault Ares mam powershift. 4 biegi i na każdym 4 półbiegi, do tego rewers elektrohydrauliczny, więc bez używania sprzęgła można zmieniać kierunek jazdy przy niskich prędkościach.

 

to akurat jest semi powershift a nie powershift

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

semi powershift to skrzynia w której masz np 4 biegi zmieniane mechanicznie i 4 pod obciążeniem ( bez sprzęgła) a powershift to taka w której masz wszystkie biegi zmieniane bez sprzęgło pod obciążeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    62

Najlepiej mi sie jezdzilo Clasem w ktorym dzwignia biegow to gaz reczny  .W dzwigni z boku dwa przyciski + i - czyli 6 polbiegow z przodu dzwigni przycisk glownych biegow (4 przelozenia) a nizej przycisk sprzegla cos pieknego i poprostu poezja..Wszystko robisz jedna reka a jak Ci sie niechce przelanczasz na automat i tylko gaz dusisz rewers we wszystkich zachodnich sprzetach uzywa sie bez sprzegla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksiezopolanin    108

O takim ciagniku wspomnialem wczesniej... Jest to bardzo dobra sprawa. Przykladowo jadac na C5 i zmieniamy jedna partie biegow w gore skrzynia sama dopasowuje na jaki bieg wskoczy... np na D4 w zaleznosci od predkosci.... w dól dziala tak samo

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcinek_164
      Witam wszystkich forumowiczów!
      Po nowym roku do firmy w której pracuję, będziemy kupować nowy ciągnik w przedziale mocy podanym w temacie. Czy możecie mi podać jakieś propozycje? Ciągnik będzie pracował w transporcie z przyczepą oraz z kosiarkami bijakową i dyskową. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
    • Przez marekha80
      witam wszystkich!! mam mały dylemat ponieważ podpisałem umowę na zakup nowego ciągnika cena ok 155tyś brutto. mam doświadczenie z zetorem 7245, 9245 98km, to ma być ciągnik głównie do prac cięższych i nie chciałbym by był gorszy od tego 9245 bo mam z nim miłe wspomnienia. i teraz czy forterra 90km czy coś innego. przedział mocy od 80-100km. dziękuje z góry, za porady.
    • Przez hodowcamlody
      Mam u siebie hodowlę zwierzęcą i zero upraw, dlatego nie zależy mi strasznie na udźwigu itd. Chciałbym żeby pracował w prasie (aktualnie mam mf 3050 i jest ok ale nowy to nowy no i mógłby być mniejszy i lżejszy przy 70km, daje sobie radę w 100% ) może jeszcze w rozrzutniku 3,5t (żadne obciążenie ale c-360 komfort ma słaby to czemu by się męczyć), dodatkowo przy kosiarce nawet gdyby to była czołowa , + jakieś wożenie bel itd, chcę kupić żeby mieć spokój na lata, zawsze używane ale ile można, parę razy to więcej się w garażu przesiedziało niż w ciągniku w pracy. Co do ciągnika to wymagam żeby posiadał 4WD, skrzynię 40km/h, kabinę dało się założyć przedni tuz i wom, kasą nie chcę szastać bo produkcja jest niewielka tak że mogło by zabraknąć $$ ale określonego budżetu nie mam, lepiej dopłacić i mieć lepsze. Jakieś propozycje?
    • Przez malina3
      Witam jaki jest najlepszy ciągnik według was za ok. 50 000 zł 120km i wzwyż?
    • Przez pierniczek
      Witam,
       
      Chciałbym kupić ciągnik o mocy 80 KM, max 90KM. Niestety kwota jaką w chwili obecnej dysponuję to 40 - 50 tys. Za te pieniążki można znaleźć ciągnik o tej mocy, ale nie można też wybierać za bardzo.
       
      W związku z tym proszę was o pomoc w podjęciu decyzji jakiej maszyny szukać? Można za taką kwotę kupić MTZę, albo jakiś zagraniczny ciągnik np. MF - choć będzie dużo starszy.
       
      Zakupiony ciągnik będzie pracował głownie przy gnieceniu pryzmy z kukurydzy, transporcie, być może przy sianokiszonce po założeniu ładowacza czołowego.
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.