fan41

Reno 9034- 1989r jaki akumulator?

Polecane posty

fan41    1

Reno 9034- 1989r niska kabina ..Dzisiaj wsiadam chcę odpalic a tu lipa zagladam do akumulatora mam jakiś koreanski bez opisu parametrów podłaczam do prostownika od razu zapala się zielona kontrolka ze naładowny anie pali.Zapalil na jonaksie 120A z c-330 ale jest trochę za wysoki--jaki polecacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

fan41 a czy to aż taki problem jechać do sklepu motoryzacyjnego ze starym akumulatorem i wziąć taki sam na wysokość? Też mi padł w 70.34 a raczej masz tak samo czyli w skrzynce pod kabiną. Oznaczeń na moim nie było to wziąłem pierwszy lepszy z brzegu na daną wysokość starego i ciągnik pali bez problemu... Masz ograniczenia w skrzynce i tym się kieruj... Ja mam obecnie jakiegoś Bannera... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jeśli jest za wysoki ze z c330 to zmierz wysokość starego i do sklepu. Tam poszukaj o takich wymiarach bo te 110-120 Ah powinien siedzieć.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

120Ah do 4 to przesada, wystarczy 80-90

MWM bardzo dobrze odpala, nawet do -15 bez grzania, więc nie będzie problemu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Ja osobiście w każdej czwórce mam ponad 100Ah czy to ładowarka czy ciągniki z resztą jak zauważyłem  ostatnio  to w DF K410 siedzi 120Ah.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Jeżeli mogę wtrącić. Jeżeli alternator dobrze ładuje to wstaw największy jaki wejdzie gabarytowo (ze dwa razy w roku i tak zaglądasz pewnie do akumulatora to podładujesz go prostownikiem).

Nie jedź do agromy/grene/sklepu samochodowego.

Znajdź sam po wymiarach (allegro lub strony producentów akumulatorów) oraz prądzie rozruchowym, napięciu i układzie klem taki jaki Ci pasuje.

Z marek których ja używam polecę centrę. Niestety są z nią zawsze jakieś problemy. W moim przypadku to o mało nie kupiłem z walniętą obudową (złapałem za spód i był tam elektrolit), ciężko dostać nowe (przeważnie są to roczne leżaki-sprawdzić idzie po kodzie-prawy górny róg z tego co kojarzę), wszyscy sprzedawcy mi ją odradzają bo jej nie mają ;)

Natomiast sprawdza się w każdym sprzęcie i bez problemów wytrzymuje te 5-7 lat minimum.

 


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Ja zakupiłem sobie w tym roku Wolf 100Ah i śmiga super. Więc uważam że nie trzeba większego do czwórki. Kombajn odpalałem w tym roku na takim samym 6 cylindrowy 150 KM i palił bez kręcenia dosłownie to szkoda kupować większego jak 100Ah do ciągnika i wydawać kasę. Kolega @izydor6280 dobrze doradza że takie od 80 do 100Ah to jest wystarczający a i wiadomo że gabarytowo wtedy są mniejsze. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fan41    1

Odwiedziłem zaprzyjaznony sklep zakupiłem Jenoxa Gold 105Ah\900A zaplaciłem 315zł.Wymiarami identyczny jak stary akumulator i jak narazie pali na dotyk.Wiadomo że z akumulatorem jak i ze wszystkim trzeba mieć szczęście-może bedzię działał długo i bezawaryjnie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj