News
fan41

Reno 9034- 1989r jaki akumulator?

Polecane posty

fan41    1

Reno 9034- 1989r niska kabina ..Dzisiaj wsiadam chcę odpalic a tu lipa zagladam do akumulatora mam jakiś koreanski bez opisu parametrów podłaczam do prostownika od razu zapala się zielona kontrolka ze naładowny anie pali.Zapalil na jonaksie 120A z c-330 ale jest trochę za wysoki--jaki polecacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Luke16   
Gość Luke16

fan41 a czy to aż taki problem jechać do sklepu motoryzacyjnego ze starym akumulatorem i wziąć taki sam na wysokość? Też mi padł w 70.34 a raczej masz tak samo czyli w skrzynce pod kabiną. Oznaczeń na moim nie było to wziąłem pierwszy lepszy z brzegu na daną wysokość starego i ciągnik pali bez problemu... Masz ograniczenia w skrzynce i tym się kieruj... Ja mam obecnie jakiegoś Bannera... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Jeśli jest za wysoki ze z c330 to zmierz wysokość starego i do sklepu. Tam poszukaj o takich wymiarach bo te 110-120 Ah powinien siedzieć.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    724

120Ah do 4 to przesada, wystarczy 80-90

MWM bardzo dobrze odpala, nawet do -15 bez grzania, więc nie będzie problemu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Ja osobiście w każdej czwórce mam ponad 100Ah czy to ładowarka czy ciągniki z resztą jak zauważyłem  ostatnio  to w DF K410 siedzi 120Ah.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    167

Jeżeli mogę wtrącić. Jeżeli alternator dobrze ładuje to wstaw największy jaki wejdzie gabarytowo (ze dwa razy w roku i tak zaglądasz pewnie do akumulatora to podładujesz go prostownikiem).

Nie jedź do agromy/grene/sklepu samochodowego.

Znajdź sam po wymiarach (allegro lub strony producentów akumulatorów) oraz prądzie rozruchowym, napięciu i układzie klem taki jaki Ci pasuje.

Z marek których ja używam polecę centrę. Niestety są z nią zawsze jakieś problemy. W moim przypadku to o mało nie kupiłem z walniętą obudową (złapałem za spód i był tam elektrolit), ciężko dostać nowe (przeważnie są to roczne leżaki-sprawdzić idzie po kodzie-prawy górny róg z tego co kojarzę), wszyscy sprzedawcy mi ją odradzają bo jej nie mają ;)

Natomiast sprawdza się w każdym sprzęcie i bez problemów wytrzymuje te 5-7 lat minimum.

 


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    182

Ja zakupiłem sobie w tym roku Wolf 100Ah i śmiga super. Więc uważam że nie trzeba większego do czwórki. Kombajn odpalałem w tym roku na takim samym 6 cylindrowy 150 KM i palił bez kręcenia dosłownie to szkoda kupować większego jak 100Ah do ciągnika i wydawać kasę. Kolega @izydor6280 dobrze doradza że takie od 80 do 100Ah to jest wystarczający a i wiadomo że gabarytowo wtedy są mniejsze. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fan41    1

Odwiedziłem zaprzyjaznony sklep zakupiłem Jenoxa Gold 105Ah\900A zaplaciłem 315zł.Wymiarami identyczny jak stary akumulator i jak narazie pali na dotyk.Wiadomo że z akumulatorem jak i ze wszystkim trzeba mieć szczęście-może bedzię działał długo i bezawaryjnie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez suzuki18l
      panowie jak wybić ten bolczyk od siłownika 

    • Przez wolof25
      witam mam problem ze swoja renault 110-14  z   spomaganie  bo jak mam 1500 obrotów na silniku to działa a gdy zejdzie ponierzej 1500 obrotuw to jusz nie działa  spomaganie  a było wymieniane orbitrol i pompa na nowe 
       
       
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez dawid464
      witam
      jakiej firmy są skrzynie biegów w ciągnikach renault a w szczególności 120.54 nectra?
      czy są bardzo awaryjne i czy są z nimi problemy? jak z częściami do nich ?
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.