News
tomrolnik

przyczepa 6 t a koła tirowskie

Polecane posty

lukasc330    0

Moim zdaniem to złe rozwiązanie. Ponieważ te opony będą za duże, no i oczywiście będzie  opór toczenia. Najlepsze do przyczepy są 825x20. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mikos22    2

Wejdą i tirowskie, ale o rozmiarze 315/70/22,5, ale sens takich kół jest jak chcesz ładować po 10t na taką przyczepę. U siebie w autosan 6t, w sumie 1,30 wysokość burt z nadstawka, gdzie wozilem ponad 9t pszenicy, o makaronie do oporu nie wspomnę i opony 900x20 dają radę, nawet zbytnio nie siadały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    749

tylko koła ciężarowe mają tą zaletę że są bez dętki

 

masz do wyboru 17.5, 19.5 i 22.5, więc któreś na pewno wejdą, tylko trzeba pamiętać o średnicy bębna

 

podaj model przyczepy i co masz teraz założone

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

sprawa wygląda tak że chce kupić nową z metalfachu 6 tonową na standardowych kołach i założyć coś wiekszego i szerszego pokroju tirowskich , ponieważ do tej przyczepy za dopłata mogą włożyć tylko rozmiar wieksze i troche szersze od standardu ale to i tak za mało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    749

<p>do takiej jak w ogłoszeniu 19.5 powinny się zmieścić bez problemu</p>


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    87

o ile wejdą pod ramę, to zakładaj. Wydaje mi się że jednak większe koła to mniejszy opór, nie na odwrót


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam w beczkowozie 550x22,5 tandem idzie bardzo lekko 9ton ,mam równierz przyczepę około 15 do 20 ton tandem  z załadunkiem koła od naczepy tira tylko te mniejsze 19,5cali i to jast trochę za mało 22,5 były by leprze ale terz tak mi doradzali po co takie duże i tu byl bład

czym  więkrze tym ma lżej mogę odsprzedać te 19,5 lub wymienić na 22,5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Simmi    128

Mam w Autosance d47 koła 295 i 315mm szerokości i wielkości 22,5" i nie chcę już powrotu do zwykłych. Przy większym zasypie nie mam problemów, że przyczepa zarzyna się w piasku lub topi się na torfach. Poza tym nie ma problemów z dętkami, jadę do 1 lepszego gumiarza w okolicy i mam inną oponę za 150zł w razie braku możliwości naprawy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grant899    0

Mam podobny problem zamierzam kupić dwie nowe przyczepy 6t jednak standardowo wyposażone są w małe koła tzw. "balonówki" czy znacie jakiegoś producenta który montuje większe rozmiary kół do przyczep o tej ładownośći z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez krzysiek3512
      Witajcie, 
       
      Chcę prosić was o radę. Problem dotyczy podłączenia zaworu sterowania przyczepą do układu hamulcowego ciągnika w Kubocie M7060. W mojej instalacji zastosowano zawór WABCO 4700152030 ( taki jak pod tym linkiem http://www.kramp.com/shop-pl/pl/744626/551881/90830/4700152030+Zawór+sterujący+przyczepy). W zaworze tym są dwa wejścia sygnałowe, sterujące otwarciem poprzez ciśnienie oleju hydraulicznego w układzie hamulcowym oznaczone jako p41 i p42. W środku zaworu znajduje się dwustopniowy tłoczek.
      Dobra, nie będę się rozpisywał na temat zasady działania. Konkretnie, w moim przypadku ciśnienie podłączone tylko do jednego z tych wejść p4, doprowadzone z odpowietrznika hamulca prawego koła. Drugie jest nie wykorzystane. I w tym tkwi problem, że zawór zadziała i przyczepa zacznie hamować momencie, gdy koła ciągnika już prawie ulegają zablokowaniu. Trzeba użyć stosunkowo sporej siły na pedale hamulca, by zawór zadziałał. Dochodzi do tego, że przyczepa zaczyna hamować później niż ciągnik, więc dochodzi do bardzo niebezpiecznej sytuacji, bo jeżdząc innymi ciągnikami. Zgłaszałem problem do serwisu, lecz nie dostałem jednoznacznej i jasnej odpowiedzi. Zmuszony będę chyba użyć mocniejszych argumentów, oddać to i odzyskać kasę, jeśli nie będą w stanie tego poprawić, bo jak dla mnie nie działa to tak jak należy. Tłumaczą się tym, że oni już dostają gotowy zestaw i schemat podłączenia od producenta.
      Proszę was o opinię w tej sprawie, a jeśli w waszych ciągnikach jest również taki zawór, to podeślijcie fotkę jak to jest podłączone. 
       
      Z góry dziękuje i pozdrawiam
      Krzysiek 


    • Przez HornetZnawca
      Witam kupiłem przyczepę od Tatry brandys i mam problem z hamulcami bo są w niej dwuobwodowe a ciągniki mam Polskie:/ Co zrobić żeby przyczepa hamowała przy ciągniku z hamulcami jednoobwodowymi? Chciał bym też zaczepiać za brandyską HL 8011 która też jest na jednoobwodowych hamulcach...
    • Przez Pawel820
      Witam
      Planuje zakup przyczepy Hl 6011, zastanawiam się jak z jej wytrzymałością i czy przy wymiarach 4,80x2,50x1,00m i pełnej pszenicy nic się nie stanie, czy rama wytrzyma?? Ile Wy kładziecie na swoje przyczepy ton i czy nic się nie dzieje.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.