Skocz do zawartości
News
agrofoto

Opony Bridgestone VT-TRACTOR klasy premium dla bardziej wydajnego i zrównoważonego rolnictwa

Polecane posty

agrofoto    83

 

Artykuł sponsorowany

 

 

0dwiedź nas na AgroShow w Bednarach na stoisku 622, sektor C

 

 

VT-TRACTOR to flagowa linia ogumienia do pojazdów rolniczych klasy premium firmy Bridgestone, największego na świecie producent opon i wyrobów z gumy. Opony zaprojektowano tak, aby przyczyniały się do zwiększenia produkcji rolnej, wydajności pojazdów, a także ochrony gleby.

 

bridgestone.png

 

Dzięki "bardzo wysokiemu ugięciu" (VF) i zaawansowanej konstrukcji bieżnika, opona Bridgestone VT-TRACTOR może być używana przy niższym ciśnieniu niż w przypadku standardowych opon. Zostawia ona większy ślad i przyczynia się do uzyskania większych zbiorów. Przyspiesza pracę, przenosi większe obciążenia i zużywa mniej paliwa, jednocześnie chroniąc glebę.

 

Większa wydajność i mniejsze ugniatanie gleby

 

Dzięki specjalnemu profilowi stopki, opona Bridgestone VT-TRACTOR pozwala na większe ugięcie przy niższym ciśnieniu w porównaniu do opon standardowych i opon o "podwyższonym ugięciu" (IF). Opony o bardzo wysokim ugięciu (VF) przy niskim ciśnieniu roboczym (0,8 bar) pozostawiają ślad do 26% większy niż opony konkurencji*, przez co zmniejszają ugniatanie gleby i przyczyniają się do zwiększenia produkcji.

 

Doskonała przyczepność i większa wydajność

 

W oponie VT-TRACTOR zastosowano nową konstrukcję żebrowania, która minimalizuje poślizg i odkształcenia gruntu, zapewniając doskonałą przyczepność, a tym samym szybsze tempo pracy w polu. Testy przeprowadzone przez Bridgestone** wykazały, że dzięki oponom VT-TRACTOR możliwe jest zwiększenie wydajności nawet do hektara dziennie w porównaniu z innymi oponami obecnymi na rynku.

 

Niższe koszty operacyjne

 

Lepsza przyczepność oznacza zmniejszenie kosztów eksploatacji dzięki oszczędnościom paliwa. W porównaniu do opon konkurencyjnych używanych przy ciśnieniu 1,0 bar, opona Bridgestone VF z ciśnieniem 0,8 bar gwarantuje oszczędność paliwa rzędu 36 litrów/50 ha***.

 

Bridgestone VT-TRACTOR przenosi także ładunki cięższe o 40% w porównaniu do standardowych opon, przy zachowaniu tej samej prędkości. Oznacza to mniej cykli transportowych oraz dalsze zmniejszenie kosztów operacyjnych.

 

Większa wydajność

 

Dzięki oponie Bridgestone VT-TRACTOR, rolnicy zyskują również na czasie, ponieważ nie muszą się zatrzymywać żeby zmienić ciśnienie w oponach, gdy wjeżdżają z pola na drogę i z drogi na pole. Ponadto VT-TRACTOR sprawia, że kierowanie pojazdem jest łatwiejsze i wygodniejsze – jest to ważny atut podczas długich i ciężkich dni pracy. Bardziej elastyczna konstrukcja ściany bocznej tłumi nierówności podłoża, a dłuższe żebra bieżnika zapewniają płynne prowadzenie.

 

Nowa oferta Bridgestone skierowana jest na rosnący najwyższy segment rynku opon rolniczych, dla dużych gospodarstw rolnych i podmiotów korzystających z najnowszych pojazdów. Opony VT-TRACTOR są obecnie dostępne w całej Europie, w rozmiarach od 28 do 42 cali.

 

Bridgestone, światowy lider w dziedzinie opon rolniczych

 

Od dziesięcioleci Bridgestone pozostaje w czołówce segmentu opon rolniczych dzięki swojej legendarnej marce Firestone. Dzięki długiej historii i ogromnemu dorobkowi, Firestone jest wiodącą na świecie marką opon rolniczych o stałej obecności na rynku europejskim. Ostatnie aktualizacje i poszerzenie oferty Firestone pozwoliły Bridgestone na pokrycie około 95% aktualnego zapotrzebowania rynku na opony do ciągników. Nowa opona Bridgestone VT-TRACTOR stanowić będzie uzupełnienie tego zapotrzebowania w najwyższym segmencie opon rolniczych.

 

0dwiedź nas na AgroShow w Bednarach na stoisku 622, sektor C

 

 

*Na podstawie wewnętrznych testów Bridgestone przeprowadzonych w Bernburg (Saksonia-Anhalt, Niemcy) dla opon o rozmiarach IF 600/70 R30 i IF 710/70 R42 (przy ciśnieniu  1,2 i 1,0 bar) oraz VF 600/70 R30 i VF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,0 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.

 

**Na podstawie wewnętrznych testów Bridgestone przeprowadzonych w Bernburg (Saksonia-Anhalt, Niemcy) dla opon o rozmiarach IF 600/70 R30 i IF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1,0 bar) oraz VF 600/70 R30 i VF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,0 i 0,8 bar) z wykorzystaniem holowanego ciągnika w celu symulowania obciążenia.

 

***Na podstawie wewnętrznych testów Bridgestone przeprowadzonych w Bernburg (Saksonia-Anhalt, Niemcy) dla opon o rozmiarach IF 600/70 R30 i IF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1,0 bar) oraz VF 600/70 R30 i VF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,0 i 0,8 bar) przy zastosowaniu techniki objętościowego pomiaru paliwa. 

 

Artykuł sponsorowany

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Silver
      Witam!
      Musze kupić jakąś zgrabiarkę bo za dużo czasu i paliwa tracę ze starą 5cio gwiazdową, moim zdaniem najlepsza zgrabiarka to gwiazdowa, tylko że stara już sie całkiem rozleciała prawie i trzeba coś nowego i nie wiem czy taka na 9 tależy to dobry pomysł bo za 3,7 tyś to nawet starej karuzelki nie bardzo kupię ale nie podoba mi się że te 9 tależy na takiej samej ramie i małe kółka są, z kolei zawieszana 6 tyś kosztuje, może i Vka ma większą szerokość roboczą i nie ściągnie ale jak z wysokością roboczą bo na kołach idelalnie kopiuje teren a jak jest z tymi zawieszanymi?
      A może ktoś próbował zawieszaną na 4 gwiazdy do tura czepiać zeby ciągnik nie wgniatał nic kołami,
      coradzicie>? :rolleyes:
    • Przez pawelll48
      A więc tak jak w temacie...W przyszłości chciałbym zmienić opony w Ursusie C-330M na jakieś szersze,ale nie wiem jakie mogą być,żeby pasowały na oryginalną felgę.Jest to przydatne iż każdy wie że 30'stka na orka a tym bardziej na wiosnę i na mokrych terenach ma wielkie kłopoty...(w tym roku jeszcze mam orkę na podmokłych terenach i wiem że nie obejdzie się bez jakiś kłopotów[zaczynam teraz przed zimą ponieważ na wiosnę nie wjadę,a na wiosnę wjadę kultywatorem ])
      Z góry Wszystkim Dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam
    • Przez DonCorleone666
      Witam, wie ktos moze z forumowiczow czy opona 14.9x30 bedzie pasowac na felge 18.4x30?
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Sprawdź w Kalendarzu Rolnika, co ciekawego wydarzy się w Bednarach i którzy użytkownicy AgroFoto.pl będą na Agro Show 2014
       
      http://www.agrofoto..../212-agro-show/
       
       
      A wiec tak jak w tamtym roku to i w tym zakładam temat na Agroshow Bednary 2014.
       
      Chciał bym się dowiedzieć kto będzie, i czy robimy jakieś spotkania?
       
      Jak wiadomo, ja juz sie szykuje i prawdopodobnie wpadnę razem z ekipa z Anglii Bede we wszystkie 3 dni.
       
      http://www.agroshow.eu/agroshow/
    • Przez Damiano604
      Witam, zastanawiam się nad kupnem opon do mojego zetora, opony to Taurus 12,4-36 niestety jedna z nich ma wklejoną od sodka łatkę. Mój zetor miał założone przedtem opony 13,6-36  mysle ze gdybym założył te 12,4 to chyba nie było by żadnego problemu, lecz najpierw chciałbym się dowiedziec czy warto kupić taką oponę wysyłam kilka zdj. jak to wygląda w relu: 
       




×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.