agrofoto

Opony Bridgestone VT-TRACTOR klasy premium dla bardziej wydajnego i zrównoważonego rolnictwa

Polecane posty

agrofoto    90

 

Artykuł sponsorowany

 

 

0dwiedź nas na AgroShow w Bednarach na stoisku 622, sektor C

 

 

VT-TRACTOR to flagowa linia ogumienia do pojazdów rolniczych klasy premium firmy Bridgestone, największego na świecie producent opon i wyrobów z gumy. Opony zaprojektowano tak, aby przyczyniały się do zwiększenia produkcji rolnej, wydajności pojazdów, a także ochrony gleby.

 

bridgestone.png

 

Dzięki "bardzo wysokiemu ugięciu" (VF) i zaawansowanej konstrukcji bieżnika, opona Bridgestone VT-TRACTOR może być używana przy niższym ciśnieniu niż w przypadku standardowych opon. Zostawia ona większy ślad i przyczynia się do uzyskania większych zbiorów. Przyspiesza pracę, przenosi większe obciążenia i zużywa mniej paliwa, jednocześnie chroniąc glebę.

 

Większa wydajność i mniejsze ugniatanie gleby

 

Dzięki specjalnemu profilowi stopki, opona Bridgestone VT-TRACTOR pozwala na większe ugięcie przy niższym ciśnieniu w porównaniu do opon standardowych i opon o "podwyższonym ugięciu" (IF). Opony o bardzo wysokim ugięciu (VF) przy niskim ciśnieniu roboczym (0,8 bar) pozostawiają ślad do 26% większy niż opony konkurencji*, przez co zmniejszają ugniatanie gleby i przyczyniają się do zwiększenia produkcji.

 

Doskonała przyczepność i większa wydajność

 

W oponie VT-TRACTOR zastosowano nową konstrukcję żebrowania, która minimalizuje poślizg i odkształcenia gruntu, zapewniając doskonałą przyczepność, a tym samym szybsze tempo pracy w polu. Testy przeprowadzone przez Bridgestone** wykazały, że dzięki oponom VT-TRACTOR możliwe jest zwiększenie wydajności nawet do hektara dziennie w porównaniu z innymi oponami obecnymi na rynku.

 

Niższe koszty operacyjne

 

Lepsza przyczepność oznacza zmniejszenie kosztów eksploatacji dzięki oszczędnościom paliwa. W porównaniu do opon konkurencyjnych używanych przy ciśnieniu 1,0 bar, opona Bridgestone VF z ciśnieniem 0,8 bar gwarantuje oszczędność paliwa rzędu 36 litrów/50 ha***.

 

Bridgestone VT-TRACTOR przenosi także ładunki cięższe o 40% w porównaniu do standardowych opon, przy zachowaniu tej samej prędkości. Oznacza to mniej cykli transportowych oraz dalsze zmniejszenie kosztów operacyjnych.

 

Większa wydajność

 

Dzięki oponie Bridgestone VT-TRACTOR, rolnicy zyskują również na czasie, ponieważ nie muszą się zatrzymywać żeby zmienić ciśnienie w oponach, gdy wjeżdżają z pola na drogę i z drogi na pole. Ponadto VT-TRACTOR sprawia, że kierowanie pojazdem jest łatwiejsze i wygodniejsze – jest to ważny atut podczas długich i ciężkich dni pracy. Bardziej elastyczna konstrukcja ściany bocznej tłumi nierówności podłoża, a dłuższe żebra bieżnika zapewniają płynne prowadzenie.

 

Nowa oferta Bridgestone skierowana jest na rosnący najwyższy segment rynku opon rolniczych, dla dużych gospodarstw rolnych i podmiotów korzystających z najnowszych pojazdów. Opony VT-TRACTOR są obecnie dostępne w całej Europie, w rozmiarach od 28 do 42 cali.

 

Bridgestone, światowy lider w dziedzinie opon rolniczych

 

Od dziesięcioleci Bridgestone pozostaje w czołówce segmentu opon rolniczych dzięki swojej legendarnej marce Firestone. Dzięki długiej historii i ogromnemu dorobkowi, Firestone jest wiodącą na świecie marką opon rolniczych o stałej obecności na rynku europejskim. Ostatnie aktualizacje i poszerzenie oferty Firestone pozwoliły Bridgestone na pokrycie około 95% aktualnego zapotrzebowania rynku na opony do ciągników. Nowa opona Bridgestone VT-TRACTOR stanowić będzie uzupełnienie tego zapotrzebowania w najwyższym segmencie opon rolniczych.

 

0dwiedź nas na AgroShow w Bednarach na stoisku 622, sektor C

 

 

*Na podstawie wewnętrznych testów Bridgestone przeprowadzonych w Bernburg (Saksonia-Anhalt, Niemcy) dla opon o rozmiarach IF 600/70 R30 i IF 710/70 R42 (przy ciśnieniu  1,2 i 1,0 bar) oraz VF 600/70 R30 i VF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,0 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.

 

**Na podstawie wewnętrznych testów Bridgestone przeprowadzonych w Bernburg (Saksonia-Anhalt, Niemcy) dla opon o rozmiarach IF 600/70 R30 i IF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1,0 bar) oraz VF 600/70 R30 i VF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,0 i 0,8 bar) z wykorzystaniem holowanego ciągnika w celu symulowania obciążenia.

 

***Na podstawie wewnętrznych testów Bridgestone przeprowadzonych w Bernburg (Saksonia-Anhalt, Niemcy) dla opon o rozmiarach IF 600/70 R30 i IF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1,0 bar) oraz VF 600/70 R30 i VF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,0 i 0,8 bar) przy zastosowaniu techniki objętościowego pomiaru paliwa. 

 

Artykuł sponsorowany

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Gość wojcat
      Przez Gość wojcat
      Sprzedam nowe akcesoria z mojej kolekcji:
       
      Czapka Massey Ferguson 3 sztuki - 45zł/szt

      Czapka Bridgestone 2sztuki - 45zł/sztuka

      Smycz Claas 2 sztuki  - 10zł/sztuka

      Smycz Fendt 2 sztuki  - 10zł/sztuka

      Smycz Massey Ferguson 2 sztuki  - 10zł/sztuka

      Smycz Fiegl 2 sztuki  - 10zł/sztuka 

      Smycz Pichon 2 sztuki  - 10zł/sztuka

      Smycz Bridgestone 2sztuki - 10zł/sztuka

      Kontakt PW. 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie opon do Johne Deere 6310 ponieważ mam założone opony 13.6-24 i 18.4-34.
      Czy istnieje możliwość założenia opon nieco szerszych i ewentualnie wyższych do tego ciągnika?
      Może ktoś z forumowiczów ma taki ciągnik i może podpowiedzieć a pytam dlatego iż słyszałem że musi się zgrywać oś ale dokładnie nie wiem o co chodzi i nie chciałbym niczego zepsuć.
    • Przez JD1052
      Czy ktoś ma doświadczenie z zakładaniem węższej opony na felge niż sama felga? Konkretnie chodzi o założenie opony 16.9(420) na felge 18 cali.
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez Sztuk
      Witam szukałem w internecie info pytalem trochę znajomych ale kazdy mowi inaczej. Otóż chodzi o opony na przód do zetora. Mialem 12.4 na 24 i chyba 29 szerokości.. I sie rozsypaly.. Teraz pytanie jakie opony. Takie same czyli kartoflaki 650zl sztuka czy moze juz radialne najtańsze 950 zł sztuka. Ciagnik do wszystkiego pole łąka opornik itp... Jedni polecają radialne drudzy diagonalne... Co najlepiej do tura.. 
       
      Ps te radialne byłyby 32 cm a sa jeszcze 36 ale trochę droższe chyba 1100
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj