News
dzony9203

Belarus 920/920.2 Jak rozpoznać most stożkowy od krzyżakowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
romek6340    206
Mironeks    6

Który most jest mniej awaryjny i który ma lepszy skręt . Znajomy będzie kupował nowego belarusa i nie wie jaki most wybrać a diler doradza mu most stożkowy , czy on jest lepszy od mostu krzyżakowego ? Prosze o opinie . Pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzony9203    1

Zależy do do czego będzie używany ciągnik. Jeżeli do prac lekkich, bez ładowacza czołowego a przedni napęd będzie mało używany to mówią, że lepiej stożkowy.

Jeśli do prac ciężkich (orka, praca przy ładowaczy czołowym itp) to zdecydowanie krzyżakowy. Ma on mniejszy skręt.

 

Różni je cena ok 7-10 tys. Krzyżakowy jest mniej awaryjny.

 

Tu masz więcej informacji:

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/5978-jaki-przedni-most-do-mtz/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Mniejszy skręt czy mniejszy promień bo to różnica. 

Dołożył bym fakt że krzyżak stoi na kołach 24 cale a stożek 20 cali.

 

Co do promienia skrętu na stożku wynosi 5,5 metra a na krzyżaku 5.

 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez kowal1108
      Dym i olej wyrzuca przy odpalaniu przez filtr powietrza. Co to może być? Uszczelka? Nie chce już odpalić. Wcześniej kilka razy się zdarzyło że dym poszedł filtrem ale odpalał. Teraz już nic...
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Proktor
      mam problem z tylnym podnośnikiem w belarusie 1221 , a mianowicie chodzi o to , gdy np zaczną orać to działa wszystko ok podnosi pług normalnie , problem się dopiero zaczyna gdy już z 0,5-1 ha za orze w tym momencie gdy olej już się zagrzeje... i problem polega na tym że później już nie chce mi podnosić pługa ani opuszczać nie kiedy jak szarpnę mocno ciągnikiem to opuści , lub można opuścić lub podnieść wciskając taki guziczek z tyłu na pompie , ale to za każdym razem trzeba tak wciskać ale to tylko podnieść siłowniki na max i min można a np w połowie by było podniesione to już ciężko ,, a i regulacja siłowa to wtedy nie działa ... a gdy np na następny dzień odpale go jak jest zimny to wszystko ładnie działa... dzwoniłem do mechanika i on mi podpowiadał by zmierzyć ciśnienie oleju bo może być za duże lub za małe i wyregulować ale najpierw trzeba je zmierzyć w szybko złączu ... ciągnik ma z 280mth i jak przyjechał na ruskim oleju to później mi trochę ubyło jego i dolałem L-HL 68 i czy może być takie coś przyczyną że się zmieszały ? problem się zaczął od 200 mth wcześniej wszystko chodziło ładnie ... czy ktoś się może spotkał z takim czymś lub jakieś sugestie ? w trakcie szwankowania dotykałem węży to aż takie gorące nie były ..
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.