mariusz27

dealer ZETORA w Mrągowie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Dealer
mariusz27    4

Witam nie jestem pewny czy to dobry dział , ale nie mogłem odszukać podobnego tematu, mianowicie jakie macie opinie i na co zwrócić uwagę u tego dealera jak macie opinie na temat tego dealera i jak sie spisuje serwis czy nie mielicie żadnych nacisków ze strony handlowca?


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechamaniak    1

Przez osobistą urazę do właściciela tegoż punktu- nie polecam. Radzę poczytać komentarze na jego temat w Google: "euro-agro-invest opinie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

miałeś coś doczynienia z wlascicielem jak pracuje serwis jak są traktowani klijenci ?


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mechamaniak    1

Właściciel to urodzony handlowiec. Kiedy trzeba coś sprzedać jest bardzo miły, potem różnie to bywa, ogólnie jest wredny. Serwis się stara, ale jak dwóch mechaników, może w porywach trzech, ma szybko obskoczyć wszystkie punkty- pamiętajmy, że na przeglądy i naprawy zazwyczaj jeżdżą w pojedynkę. Na przegląd czeka się długo. Ogólnie jest jeden mechanik bardzo obyty już teraz (Zbyszek- o ile pracuje), reszta niedawno przyjęta, tam jest straszna rotacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechamaniak    1

Nadal wciskają kit ludziom, że nowe majorki palą tyle co polska sześćdziesiątka? Zapomnij :D A handlowców to tam mnóstwo się przewinęło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechamaniak    1

Przeglądy w zetorach w porównaniu do innych marek tanie nie są, tysiąc wzwyż, półtorej. No i wiadomo, jak trafi się awaria nie z winy użytkownika to pokrywa gwarancja (chociaż mogą szukać czegoś, aby jednak wmówić, że to z winy użytkownika).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati5720    17

jeden z przedstawicieli jest bardzo namolny co jakiś czas do mnie przyjeżdża i wciska te ich trupy kompletny brak kompetencji nic nie wie o tych i ich zetorach. słyszałem że za naprawy na gwarancji przysyłają ludziom faktury do zapłaty. ceny tych ich maszyn z kosmosu. jak chceż kupić to przyłóż do rany a jak wyjedziesz za brame tym nowym trupem to już cie nie znają

 
 

"John Deere bez kompromisów" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

pewnie masz na mysli Mazurowskiego tena i jedna rada nie popisuj umowy bo pozniej w razie co nie wyplaczesz sie z niej

 


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    650

Potwierdzam to co piszę  @mati5720 dla sąsiada w Majorze wysiadła pompka paliwowa, z początku ładnie pięknie na gwarancji będzie zrobione, a po 2 tygodniach przysłali fakturę na prawie 700zł za naprawę!

Co najlepsze, koszt takowej pompki to 280 zł http://sklep.tzmkalisz.pl/Pompa-zasilajaca-CD3M3552-Motorpal-Zetor-Proxima%283,1865,545%29.aspx Więc skąd wzięła się reszta ? 400 zł za wymianę czy dojazd 10 km ?

Co do przeglądów to koszmar - przegląd na 100 mth to koszt 1500 zł! co najlepsze po 3 miesiącach od pierwszego przeglądu dzwonią, że trzeba robić kolejny przegląd, a ciągnik przepracował niespełna 60/70 mth po pierwszym przeglądzie. Koszt oczywiście 1500 zł. sąsiad się nie zgodził w związku z czym zabrali mu gwarancję.

 

Dealer dno, cieszę się, że nie kupiłem od niego ciągnika, a przyznam, że mało brakowało. Polecam omijać z daleka. W Mrągowie jest dużo lepszych firm, które mają normalne podejście do klienta, zarówno przed zakupem, jak i po zakupie.

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

a podpisywałes umowe z nimi ? i jesli  tak to w jaki sposob wymiksowales sie z niej ?

 


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    336

A czego wy się spodziewaliście że przegląd w nowym jest za darmo? Zarówno ja i wujek płaciliśmy po 1300zł za przegląd gwarancyjny drugi jest po ok. 400-500mth i za ten ładnie już podziękowaliśmy tracąc gwarancję bo zmienić olej w silniku i filtr od hydrauliki czy filtr powietrza to ja sam umie i ostatni przegląd Majora który wykonałem sam kosztował mnie nie 1300zł tylko 300zł.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    650

Sorki, ale w konkurencyjnej firmie,  w cenie 1500 zł, to ja mam 3 pierwsze przeglądy - na 50 mth, 300 mth i 600 mth...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    336

Ja akurat o Mrągowskim dealerze Zetora się nie wypowiadam tylko o kwestii przeglądów... To proszę odpowiedz mi gdzie przegląd robią z pieczątką zetora za 500zł? :D Jakoś mój był brany gdzie indziej i wuja też i znajomego który też akurat w tym czasie brał też a cena za przegląd była tak naprawdę spójna... A co do Majora i spalania ktoś napisał że pali jak polska sześćdziesiątka i akurat tyle pali  :blink: chyba że mój, wujka i znajomego, jest popsuty :lol:  z początku palił tak do 100mth znacznie więcej a teraz spalanie super i to jest akurat plus u niego mimo że jest też sporo minusów... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    336

Napisałeś firmie co mogło znaczyć również u innego dilera... :P Ale mniejsza o to... Nie porównujmy akurat Zetora do Farmtracka który produkuje ciągniki niespełna 15 lat w porównaniu do Zetora to nic (1946r) ... No może jedynie Major który oprócz silnika niczym się praktycznie nie różni od Farmtracka... Ale nie zbaczajmy z tematu. Chciałem zaznaczyć tylko że kupując nowe musimy brać pod uwagę cenę przeglądów... no i części trzykrotnie zawyżonych cenowo... Tak samo jest z autami jak pracowałem tam gdzie pracowałem to wymiana oleju filtrów w ASO kosztowała średnio 800zł a przeciętny mechanik za to samo wziąłby nie więcej jak 250zł... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechamaniak    1

Niestety to prawda z tymi przeglądami, stąd niektórzy z nich rezygnują, chociaż słyszałem o dwóch przypadkach, gdzie gwarancja uratowała przed olbrzymimi stratami. Rzadko się zdarzają trefne egzemplarze, ale i tak bywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamik90
      New Holland t7.175
      Moc znamionowa silnika: 110 kW / 140KM
      Skrzynia biegów: półautomatyczna Semi Power Shift 19x6 ECO 40km/h Range CommandTM,
      radio,klimatyzacja,fotel pasa¿era,koła 650/38,hydraulika na elektrozaworach,podłokietnik sidewinder II z wyswietlaczem,4pary wyjsc hydraulicznych,wolny spływ,tuz przedni,miekka os,fotel pneumatyczny.    Cena 305 300 PLN netto (375 519 PLN brutto)
    • Przez kami
      Witam . W tym temacie prosiłbym o pisanie postów związanych z cenami nowych ciągników Steyr, Case, New Holland. Więc jeśli ktoś zna ceny tych maszy to prosze pisać
    • Przez rolnikursus
      Zakładam nowy temat o cenach przyczep rolniczych bo chciałem zobaczyć ile kosztuje nowa Pronarka a tu nie ma takiego tematu jest dotyczący Uni, Metal Techu ale pozostałych marek nie ma.
       
      Wiec tak przyczepa Pronar T635/2 6ton z wyposażeniem plandeka, koło zapasowe, podest jest do sprzedania za 33 tyś brutto, moim zdaniem to bardzo tanio
       
      sorki za błąd w tytule ale dopiero teraz zobaczyłem i nie wiem jak to zmienić
    • Przez tomek15h
      ARION 440 
       
      1. Konstrukcja Specjalistyczna budowa w oparciu o samonosny element konsktrukcyjny. Stanowiacy jendoczesnie miske olejowa silnika. Zapewnia rozkład masy 50/50, mały promien skretu, co przekłada sie na doskonałe własciwosci uciagowe. Prostota obsługi, łatwy dostep do codziennych punktów konserwacji poprzez uchylane chłodnice czynia ciagnik uzytecznym i przyjaznym. 2. Silnik FPT poj. 4,5l., 4 cylindrowy o mocy maksymalnej 120 KM (wg ECE-R120), Stage IV, cała moc dostepna zawsze dla kazdego rodzaju prac, Intercooler, Common Rail, 4 zawory na cylinder, układ AdBlue, wentylator Visco, wysoki moment obrotowy dostepny od niskich obrotów silnika. 3. Przekładnia Liczba przełozen 16/16 z dobrym pokryciem w głównym zakresie roboczym. 4 biegi pod obciazeniem oraz 4 zakresy przełaczane elektronicznie, chłodzone olejem wielotarczowe sprzegło przekładni i WOM, przełaczanie zarzadzania miedzy polem a droga, automatyka zarzadzania blokady mechanizmu róznicowego tylnej osi oraz napedu na 4 koła. Predkosc maksymalna 40 km/h 4. WOM sterowanie elektrohydrauliczne, w tym wybór predkosci; właczniki na obu błotnikach kół tylnych, wolne koło czopu WOM - umozliwia swobodne obracanie reka. 5. Podnosnik tylny Elektroniczna regulacja podnosnika – funkcja bezpieczenstwa STOP, amortyzacja wstrzasów, szybkie opadanie, sterowanie z obydwu błotników. udzwig max. 5,750kg, udzwig poprzez cały zakres wg OECD 4,160kg. 6. Kabina 6 słupkowa z unikalna, wygieta tylna szyba, o bardzo dobrej widocznosci, regulowany podłokietnik, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach wraz z deska rozdzielcza, samo-wyłaczajace sie kierunkowskazy, siedzenie instruktora, praktyczne schowki, wycieraczka tylnej szyby. -Os PROACTIV (OC) - Obrotowe błotniki 470mm - Zaczep transportowy automatyczny 44/38 - WOM 540/540ECO/1000 - Układ hydrauliczny pompa osiowo-tłoczkowa (LS) 110l/min - Klimatyzacja manualna - Siedzenie pneumatyczne Grammer - CIS komputer pokładowy z kolorowym wyswietlaczem - Hamulce pneumatyczne 2 obwodowe  - Włacznik akumulatora - Pamiec obrotów silnika i bieg uwrociowy  - Przekładnia bez biegów pełzajacych  - 40 km/h Standard - Czop WOM 1"3/8 6 wpustów  - Sterowanie zewnetrzne WOM  - 4 elektro-zawory  - Dzojstik ElectroPilot  - Wycieraczka tylnej szyby  - 2 lusterka szerokokatne  - Siedzenie pasazera  - Przygotowanie pod radio - 6T tylny podnosnik  - Dolne ramiona kat. 3  - 2 mechaniczne stabilizatory  - Ciegło górne hakowe kat.3/2  - Długie szyny zaczepu transportowego  - Dolny zaczep rolniczy  - Dodatkowe kule kat. 3/2  - Swiatła do jazdy po drogach + 2 swiatła robocze w masce  - W dachu kabiny reflektory robocze 2 z przodu + 2 z tyłu  - Zapalniczka bez popielniczki - 1 lewe swiatło ostrzegawcze  - 540/65 R38 opony standard / felgi stałe  - 440/65-R28 opony standard / felgi stałe  - Skrzynka narzedziowa - Alternator 200A/h 0 PLN 
       
      Cena netto 245 000,00 zł, cena brutto 301 350,00 zł, VAT 56 350,00 zł  .Oferta ważna do końca grudnia 2018.
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.