Skocz do zawartości
ReKoRd022

Renault Ares 550 WOM nie działa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ReKoRd022    0

Witam ma problem z wom w aresie gdy chcę go włączyć miga kontrolka i podczas sprawdzania co może być przyczyną

zauważyłem że jedna z  cewek przy filtrach hydrualicznych przy tylnym kole (pierwsza od dołu) jest gorąca to zacząłem podmieniać ale każda inna cewka w tym miejscu jest gorąca prosiłbym o pomoc bo sam nie wiem co to może być co mogę jeszcze sprawdzić.

Pozdrawiam Rafał

Edytowano przez ReKoRd022

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    0

Ta pierwsza od dołu to od zółwia zająca robi sie ciepła bo pewnie cały czas jezdzisz na zajacu. od wałka to ta druga od góry a pierwsza to hamulec wałka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Sprawdz przyciski na błotnikach, jak któryś nie łaczy to nie będzie chodził. Ja w swoim obydwa przyciski mam ominięte, tzn; kabelki które dochodzą do przycisków po prostu połączyłem i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ReKoRd022    0

Wom już działa jest wszystko ok tylko mam problem ciągnik nie chce przerzucić biegów terenowych na szosowe (cały czas na żółwiu) kontrolka pokazuje że jest zając a nadal jest na terenowych nie mam pojęcia co to może być napięcie na zawór idzie prąd jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Jak zmieniasz to prąd raz jest i raz niema  na zaworze i kontrolki sygnalizują zmianę? Jak tak to elektronika jest ok. przyczyna bedzie w zaciętym elektrozaworze lub zaklinowanym wodziku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReKoRd022    0

Tak żółw zając się zmienia przy nadbiegach tylko brak reakcji na zmiane jest spróbuję dzisiaj ten elektrozawor odkręcić tylko ciężki dostęp jest do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReKoRd022    0

już mam wyciągniety elektrozawór jest możliwość sprawdzenia go jak jest wyciągnięty podłączając pod akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Czyli część możliwych przyczyn wykluczyłeś. Ciś. oleju w magistrali jest , jeżeli WOM, przedni napęd działają prawidłowo? Pozostaje dobrać się do wodzika, trzeba spuścić olej ze skrzyni (środkowa część) i odkręcić pokrywę boczną do której dochodzą linki od biegów i się wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReKoRd022    0

Przedni napęd blokada mostu działają ok wom to różnie teraz jak ma humor raz dziala raz nie. nie wiem czy to pomoże ale biegami jest problem jest od momentu jak mi dzwignie przyblokowalo od biegow wrzucilem jakiś bieg i od tamtej pory jest na terenowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×