News
pokus

Wycieki oleju hydraulicznego na łączeniach

Polecane posty

pokus    0

Witam, mam problem z przeciekami w hydraulice, nie mam zabardzo żadnego pomysłu jak je usunąć. Olej wycieka na łączeniach rozdzielacza z rurką, jakieś pomysły?? Nie chce mi się wymiwniać rurek, troche ich jest. Mam jeszcze jeden problem, nie mogę uszczelnić kolanka wychodzącego z pompy hydraulicznej. Próbowałem z oringiem + podkładka aluminiowa, miedziana na koniec kupiłem gotowe podkładki aluminiowe z uszczelniaczem w środku i dalej nie mogę usunać przecieku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr0224    11

Co do wycieków na pompie to najlepsze są te podkładki aluminiowe z uszczelniaczem. Rozumiem że trochę pochodzi kombajn i  dopiero zaczyna lecieć czy od razu po zmontowaniu leci? W zeszłym roku wymieniałem pompę i 3 razy wymieniałem ten uszczelniacz i teraz jest spokój.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pokus    0

Wyciek pojawia się od razu nawet na zimnym oleju podniosę parę razy heder i już jest mokro. Jutro spróbuję skęcić te dziadoskie kolanko na srodek zabezpieczający śruby przed odkręcaniem, oczywiście podkładka z uszczelniaczem też :) PS jakiej gróbości zakłądałeś u siebie podkładki?? Może te moje są za cienkie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotr0224    11

A na pewno jest to wyciek spod tego oringa bo może czasami lecieć ci spod redukcji czy co tam jest która wkręca się do pompy a do niej przykręca się przewód. Podkładka była dosyć cieniutka ale byl najgrubszy oring z możliwych. I dopiero po założeniu drugiego identycznego jest spokój.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pokus    0

Witam po dłuższej przerwie.. Niestety wycieku z pompy nie udało mi się jeszcze usunąć. Muszę wyciagnąć pompę bo teraz to już nie jestem przekonany że tylko mam przeciek na złączce. Ale także mam dobre informacje, naprawiłem cieknący rodzielacz oraz usunołem wszystkie wycieki na łączeniach przy nim. Tak że jest mały progres.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Junkers
      Witam, mój problem polega na tym, że nagarniacz za szybko się obraca. Przy tęgim życie nie mogę sobie dać rady, bo nagarniacz narzuca masę przed podajnik ślimakowo-palcowy (sznekę) i robi się ściana ze słomy przed nim, a następnie pójdzie wszystko na bęben aż silnik kucnie, albo owinie się na nagarniaczu albo całkowicie stanie nagarniacz. Sprawdzałem średnice kół pasowych nagarniacza gdyż pomyślałem że może zmienione i są wedle katalogu takie same tzn. średnice te same jakie mają w Agromie, zębatki też te same. Przekładnia bezstopniowa prędkości nag. chodzi dobrze tzn. od skrajnego położenia do skrajnego tylko pasek wpada na te śruby na dolnym kole jak chcę ustawić jak najwolniej i nie wiem za co? ale to nie jest przyczyną
      Bizon rok 88 (napęd hederu na pasek podwójny, napinacz jednorolkowy) Dodam że dopiero zacząłem przygodę z bizonem, ok 10 godzin dopiero ale już mam wszystko opanowane tylko ten nagarniacz. Na żyto wymyśliłem sposób że nagarniacz do dołu prawie samego, wsunięty do końca a powinno być wysunięty, podniesiony i pchać żyto do przodu delikatnie. Jak wiecie to pomóżcie, co mam zrobić żeby nagarniacz wolniej się obracał niż prędkość jazdy??, bez tego nie ma mowy o normalnym młóceniu
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie jak najlepiej sprawdzić łożyska na wytrząsaczach,jest na to jakiś sprawdzony sposób czy wymienić je wymienić profilaktycznie dla pewności?
    • Przez marcin14-90
      Witam, jestem po wymianie silnika i szukam wałka napędu pompy olejowej "na pletwie" z wyjściem na obrotomierz silnika, w poprzednim silniku było na kwadrat. Może ktoś ma namiary na taką część, albo jest może inne miejsce skąd wziąć obroty silnika.
    • Przez divio
      jaki oryginalnie numer ral farby żółtej miał bizon?
    • Przez artgosz18
      Witam serdecznie.
       
      Zakładam nowy temat ponieważ czytałem o podobnych problemach niestety żaden nie był taki jak u mnie, mianowicie mam problem z wskaznikami temp. wody oraz oleju od ciśnienia i wskaznik paliwa oraz ładowania działają. Bizon ma zegary starego typu wymieniałem czujniki i na nowych temp. od razu wzrasta na 120 stopni. dziwi mnie fakt ,że po zdjęciu kabla z czujnika temp. nadal pokazuje 120 a przy dotknięciu masy spada na 0 ;/ u znajomego jest odwrotnie i tak powinno byc z tego co czytam ( po dotknieciu masy 120 stopni) nie wiem gdzie szukać przyczyny. kable sprawdzałem  proszę o pomoc. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.