DariuszKumierzak

Korpus pośredni, Ursus C-330-wyciek oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Witam pany,mam taki problem,urwaną mam 1 srubę widoczną na zdjęciu

223549117_2_644x461_kvdydq.jpg

próbowałem ją wykrętakiem,wykrętak się urwał.naspawałem kawałek śruby,ale przecieka(było posmarowane klejem )

co można zrobić bez wymieniania całego korpusu pośredniego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Gdzie ci przecieka? Otworem w miejscu brakującej śruby, czy simeringiem?

 

Coś mi się zdaje, że otwór nie jest na wylot.

Edytowano przez AlaCapone

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robadas78
      Witam. Mam pytanie? Jaka rolę odgrywają te ruchome bolce w mechaniźmie różnicowym c330 co w trakcie obrotu wychodzą ok 1 cm? pytam gdyż ustawiałem wałek atakujący i dużą zębatkę bo strasznie szumi jak zwalniam biegami. I na jednym bolcu były slady tarcia (nie wiem o co) i doradzili mi abym delikatnie przyklepał żeby nie wychodziły!!!!
    • Przez jedrek10001
      Witam.pękł mi tylny.most nie.będę go spawal kupie.nowy tylko co.z.numerami jak.to wygląda w swietle.prawa ?
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kewals
      Witam. W moim C330 podczas jazdy z większa prędkością i puszczeniu gazu strasznie wył tylny most. Wymieniłem cały atak i kompletny mechanizm różnicowy oryginał Ursus. Wycia nie ma ale podczas jazdy słychać taki świst (coś jakby turbina) luz ustawiony na kartkę (wedlug mnie zascislo) ale majster mówi ze jest ok.  Daliśmy 6 podkładek pod wałek atakujący ('' tyle było fabrycznie'' słowa mego majstra).
      Jest ciszej ale ten swist jest denerwujący. Do tego zdaje mi się jakby coś hamowało ciągnik jak się włączy luz.
       
       
       
    • Przez sel
      Witam.Muszę zrobić remont tylnego mostu,zasadniczo wymiana łożysk na wałku atakującym.Jaki powinien być luz miedzy zębny przekładni?Próbowałem dokręcić nakrętkę na ataku,ale nie chce drgnąć.Wałek ma luz osiowy i wzdłużny podczas jazdy słychać huczenie mostu.Może ktoś robił i ma w pamięci dobre rady.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.