News
Ares

Kupię wkład amperomierza do wskaźnika zespolonego Bizon Super Z056

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
Ares    3

Witam. Kupię SPRAWNY, używany, oryginalny wkład amperomierza do wskaźnika zespolonego do kombajnu Bizon Super Z056 z lat 70tych. Interesują mnie oferty z całego kraju, wysyłka Pocztą. Proszę pisać na PW w razie posiadania na sprzedaż tejże części. Pozdrawiam.

Edytowano przez Ares

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Masz na allegro nowe. Uzywki nikt nie sprzeda ci

Edytowano przez zetores

Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ares    3

Niestety, z tymi wkładami z allegro miałem już styczność. Trzeba je przerabiać, aby weszły do starego zegara, na dodatek, wkłady te są niższe od oryginału o 12 mm, co powoduje słabą widoczność skali i wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jasczakkrzysztof
      Witam kupiłem kombajn New Holland TX30 z 1991r i potrzebuje do niego kosze sitowe górny i dolny i sita. Może ktos posiada taki kombajn na częsci?? 
    • Przez Paatryk12dsa
      Witam, gdzie mogę zakupić, zamówić naklejki do MDW E-514 takiego jak na zdj? Zdjęcie nie jest moją własnością i nie roszczę sobie do niego żadnych praw. Z góry dzięki za odp

    • Przez Pawlo547
      Witam spaliła mi się w poprzednie żniwa instalacja od silnika do kabiny Potrzebuje mechanika który był by w stanie zrobić mi ta instalacje jeżeli mielibyście jakieś nr do mechaników z góry dziękuję :)
    • Przez Agaaaa
      Dzień dobry pisze w imieniu teścia czy zna ktoś może nazwy lub ma listę uszczelek i łożysk do kombajnu volvo s900 dokładnie chodzi o te oznaczone kółkiem na zdjęciu ponizej

    • Przez Pszkot
      Mam kilka uwag związanych z wymianą cepów w kombajnie. Co prawda sam wymianę robiłem w Claas Dominator 58S, ale wiele z tych uwag dotyczyć będzie także innych modeli i marek kombajnów.
      Musiałem wymienić cepy w kombajnie. Kupiłem nowe (sprzedawane są parami) i miały naklejoną etykietkę z informacją, że nie są wyważone i należy je wyważyć wraz z bębnem. Wyjęcie bębna to poważna robota i dodatkowy koszt wyważenia. Postanowiłem więc zrobić to po swojemu. Wymontowałem stare cepy (oprócz śrub były również spawane) oznaczyłem każdy cep i miejsce jego mocowania na bębnie. Każdy stary cep zważyłem (z dokładnością do 0,001 kg). Okazało się, że waga dwóch par cepów zamontowanych po przeciwnych stronach wału jest rożna, można więc założyć, że przy pierwszym montażu cepy też miały taką samą, różną wagę. Zakładam, że każdy cep zużył się tak samo choć był zużyty (lżejszy) od nowego o około 1 kg. Sprawdziłem więc czy na blachach bębna (tych, do których mocuje się cepy) nie ma jakichś ciężarków, czegoś dospawanego itp, które kompensowałyby różnice w masie cepów. Okazało się, że przykręcone są do nich (tuż pod cepem) śruby wraz z podkładkami. Odkręciłem je i zważyłem. Ich masa odpowiadała różnicy w masie przeciwległych cepów.
      Jakie z tego wnioski? Konstrukcja wału jest taka, że elementy do których mocuje się cepy (wytłoczki z blachy) mają najprawdopodobniej bardzo zbliżoną masę (wytłaczane są z krążków blachy tej samej grubości) więc ich ewentualne różnice w masie, zapewne nie większe niż kilkanaście gramów, w procesie "amatorskiego" wyważania można pominąć. Decydujące jest wyważenie cepów. Ich masa w moim przypadku wynosiła około 5 kg (cep 1040 mm). Z kupionych 3 par zważyłem każdy cep i dobrałem w nowe pary (prawy i lewy) tak, by różniły się masą jak najmniej. Potem cięższe cepy z pary pozbawiłem nadwyżki masy poprzez nawiercenie spodniej strony cepa. Nawiercenia rozłożyłem równomiernie na całej długości cepa. Doprowadziłem do tego, że każda para cepów miała identyczną (z dokładnością do dwóch gramów) masę. Tak przygotowane cepy zamontowałem na wał śrubami i przyspawałem jak to było w oryginale.
      Zwracam uwagę na kilka elementów. Jedna z par cepów oryginalnych miała masę różną o 33 gramy i nie miały one żadnej kompensacji założonej na blachach (żadnych śrubek), ale cepy o różnicy 54 gramy już miały. Przy różnicy masy o 107 gramów cepy miały kompensację śrubkami o masie 125 gramów montowanymi około 5 cm bliżej osi wału. Jeśli będziecie zakładać śrubki kompensujące zamiast nawiercania, ich masa musi być więc trochę większa niż różnica w masie pary cepów bo te śrubki będą wirować bliżej osi obrotu wału niż cep. Im bliżej tym proporcjonalnie większa. Przy montażu cepów używajcie identycznych śrub i podkładek.
      Mam nadzieję, że komuś pomogłem.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.