Skocz do zawartości
adas1999

Który rok władimirca jest najlepszy?

Polecane posty

adas1999    2

Witam mam taki problem otóż który rok władimirca t25 jest najlepszy czyli bardziej wytrzymały i bez awaryjny czy te z lat 80 czy może już z lat 90 np. 92 94 96r? I czy się opłaca kupić starszego władimirca czy już młodszego z roku 90r? Proszę o szybką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

najlepsze były te z lat 70 tych. Miałem od nowości rocznik 76 . Technicznie one ogólnie nie różniły się poza skrzynią biegów. Podobno lepszy silnik miały, ale ile w tym prawdy... zZ druviej strony co z tego silnika zostało prócz obudowy z roku np. 75 . 40 lat troche czasu, części te same ... Ja miałem T 25 A1 Później były A2 i A3 Z kabiną i bez. A 1 ma rewelacyjną skrzynie biegów z dwoma lewarkami, taki praktyczny rewers na wszystkich biegach. Łatwo osiągalny bo w drugim lewarku i w drugim również były szosowe i terenowe biegi 2 luzy ze wstecznymi
Pierwszy lewarek to były podstawowe biegi. Podobnie mają ciężkie ursusy tylko bez wstecznego na wszystkich biegach, a szkoda.
Puźniejsze T25 miały skrzynie kłopotliwe w zmianie,biegu jak MTZ 82 którego też miałem od nowości 84 rok. Nigdy więcej ruskiego ciągnika nie kupię !!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze były wersje z rewersem tylko te do 1990r. tak słyszałem.Tylko we władku np z 77r. będzie lepiej zrobić hamulce niż w 1988r. (więcej rozkręcania).Ja wybrałbym takiego z 1985-89 ponieważ te roczniki miały rewers.Te z rewersem miały bardzo proste skrzynie i poza tym w nim nie da się zakleszczyć skrzyni ponieważ wszystkie biegi są na wierzchu.Pierwszy jest z rewersem (85r.),a drugi nie (74r.).Czy nie lepiej jezdziłoby się z rewersem?A tak ogólnie to wygodniej.Wszystkie władki to dobre maszyny nie ważne z jakiego roku ważne żeby był dobry.

 

263543343_6_644x461_wladimirec-t-25-.jpg150220225_6_644x461_sprzedam-ciagnik-wla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

vademecum    25

mam do niego troche części z lat 80 tych. Kolumne kier. z wałkiem i ślimakiem. Uciąłem swoją o 22 cm. a wcześniej kupiłem nową i została bo ucinka wyszła mu na dobre :) części elektryczne też mam i docisk sprzęgła i tarcza, taśmy. Rurki hydr. w sumie je wykorzystuje do innych maszyn bo dobry mat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Najlepsze były wersje z rewersem tylko te do 1990r. tak słyszałem.Tylko we władku np z 77r. będzie lepiej zrobić hamulce niż w 1988r. (więcej rozkręcania).Ja wybrałbym takiego z 1985-89 ponieważ te roczniki miały rewers.Te z rewersem miały bardzo proste skrzynie i poza tym w nim nie da się zakleszczyć skrzyni ponieważ wszystkie biegi są na wierzchu.Pierwszy jest z rewersem (85r.),a drugi nie (74r.).Czy nie lepiej jezdziłoby się z rewersem?A tak ogólnie to wygodniej.Wszystkie władki to dobre maszyny nie ważne z jakiego roku ważne żeby był dobry.

 

 

Rewers to mają wszystkie, tylko nie we wszystkich tak samo się go przełącza. Akurat te co podałeś mają "łatwo" przełączany rewers i dlatego są bardziej "przyjazne" w obsłudze. Gorzej jest w tych co skrzynię biegów obsługuje się tylko jedną dźwignią...

 

Edytowano przez wlamaj1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

dociekając to A 1 też ma jedną dźwignię do wstecznego, tyle że w tej dźwigni są dodatkowo terenowe i szosowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

ale w A 1 nie potrzeba ci klamota w nogach na tarczkę bo biegi idą w litere H co prawda odwrócone o 90 stopni. A wsteczny też masz na boki tylko w dodatku możesz przełączyć szosowe albo terenowe i idzie to 2 palcami....
A w,tym na pierwszym obrazku żeby zmienić szosowe terenowe musisz wyżucić bieg zmienić szosowe terenowe i wżucić bieg ponownie. O wiele przyjaźniejsza w obsłudze jest skrzynia A 1

Edytowano przez vademecum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arekc330    50

W mojej okolicy większość władków jest z lat 70 i są to naprawdę twarde sprzęty.Z tego co się orientuję najmniej udane są te ledy t25a 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez nieznany240
      zrobiłem remont silnika niedawno, jest taka przyczyna że jeden cilinder grzeje się szybciej od drugiego 
    • Przez andrzejz78
      Witam
       
      Zastanawiam się nad małym remontem władka Do wymiany z ważniejszych rzeczy by były głowice, cylindry i tłoki z pierścieniami Uszczelki itp wedle potrzeby
       
      Zastanawiam się teraz nad zakupem części Czy brać niby oryginały czy może kupić wszystko od Ledy ? Mój ciągnik jest z roku 1980
      Ma ktoś jakąś wiedzę odnośnie pasowania części z Ledy do władka z lat 80-tych ?
    • Przez celmer5
      Witam chciałbym zrobić otwieraną szybę posiadam oryginalną kabinę w której otwiera się tylko prawa szyba boczna a chciałbym zrobić też tylną (w oryginalnych kabinach się nie uchylatylna szyba)chciałbym to zrobić ponieważ w lato jest bardzo gorąco to by było wietrznie i co byście polecili czy siłowniki np od szyby od mtz , belarusa czy też tak jak nieraz jest w 3p na takie śróbki że trzeba kluczem nakrętki odkręcać wolałbym na siłowniki i to na tyle :] A i jak to zrobić żeby szyba się mocno otwierała tak jak np w mtz
×