2013

Fendt Favorit 514C nieprzyjemny dźwięk

Polecane posty

2013    1

U Ciebie też tak było jak miał ciężej silnik, szybko przyspieszasz to dzwoni. Przy przegazówkce to nic.

Edytowano przez 2013

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Na wolnych obrotach na zimno pracował nierówno, przy przyśpieszaniu stukał po regulacji było ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

2013    1

Dzisiaj na zimnym silniku przyspieszałem ciagnikiem najszybciej jak się da i zero jakiegokolwiek niepotrzebnego hałasu, była tylko jedna kreska temperatury. Zajechałem na pole z pługami, była 2 kreska temperatury i cicho, 3 kreska już tak leciutko momentami coś zalatywało, 4 trochę więcej i 5 bez większej różnicy i tylko do 5 kreski dochodziło najczęściej to na 4 jest podczas orki. Jak jest gęstszy olej w silniku to on zagłusza. Wiecie jakie podzespoły smarują się olejem z silnika? Czy temu może być wina pompa paliwowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co mówi mechanik który porozbierał silnik na uszczelkę zarobił i umył ręce na temat panewek brak odpowiedzi 

jak będziesz pytal czy może opona to znajdą sie taczy że ci przytakną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

Mechanik nie wie co to może być, umywa ręce, bezradny jest. Panewki są nowe założone. Stare były w db stanie z tego co pamiętam. Ale nowe to nowe.

Edytowano przez 2013

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja  jestem innego zdania nie naprawiam dobrych rzeczy jeśli podjoł decyzie o wymianie to powinny być uszkodzone ile miały wybicia wał iaki miał owal o ile miał i czy sforznie tłokowe nie miały luzu w korbowodzie mechanik jak podioł decyzię o rozbieraniu silnika na uszczelkę

to coś podejrzewał czy to może nie był mechanik tylko wymieniacz części który nawet nie potrafi zweryfikować rozebranego silnika i zmierzyć podstawowych rzeczy jak wał .

nie obraż się ale jak by mechanik chciał wymienić blok bo mu sie tak wydaje czy byś sie zgodzil?

tak samo jest z panewkami można założyć gorsze niż były

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

mwm posiada wałek wyrównoważający ,pod wałem korbowym w misce ,pracuje w panewkach, może to jest przyczyna

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

Ja wszytko oglądałem po rozebraniu silnika. Stare panewki napewno były gorsze od nowych wszystko zostało wykonane solidnie części były bardzo dobrych firm. Jedyne nie był ruszany to wał. Ale mam dobre wieści bo mam wrażenie jak by ten dźwięk pomału ustępował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

a wał był pomierzony?


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam kolego 2013 mam taki sam problem w fendt 512 rozwiazales problem bo ja juz przewalilem silnik i nic nie znalazlem przewalalem wszystko rozrzady szklanki walek rozrzadu. prosze o wiadomosc czy udalo ci sie zrobic ten silnik

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilioo    0

Witam, i u mnie występuje ten dźwięk (514c) . Czy udało się Wam namierzyć problem ?

Edytowano przez emilioo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SZWAGIER1999
      Witam.zastanawiam się nad kupnem Fendt favorit 515c, chciałbym poznać opinie użytkowników fendt-a.Jego wady,zalety,najczęstsze usterki,spalanie itp.
    • Przez marcin3153
      witam , posiadam oto taki blad, Fendt 509 aktualnie nie jeździ, podejrzewam że ten błąd to główny powód, nie pokazuje obrotów silnika, wiem że to błąd od czujnika obrotów, czujnik nowy pokazuje 9990 obrotów, podmienilem czujnik od wom , błędu już nie wyświetla ale obrotów nadal nie liczy. nie działa równiez z panela włączanie walka (dodam tylko że jak wypne wtyczkę od czujnika predkosci obrotów to wom na panelu idzie załączyć ) przejścia z wtyczki obrotów do kabiny przejścia są bez żadnych zwarć z innymi, może ktoś wie jakie powinny być napięcia na wtyczce czujnika obrotów silnika ? ( żółta płytka sprawdzana miernikiem i są przejścia w miejscach bezpieczników.)
    • Przez resters
      Szukam dobrego mechanika od tego sprzętu. Ciągnik 1995 rocznik. Do naprawy turbo-sprzęgło

      Lubelskie- Macie kogoś polecanego? 
    • Przez Jonsnow
      Witam. Może ktoś posiada na sprzedaż kompletne hamulce hydrauliczne do Fendta 512c lub wie gdzie mógłbym takie dostać (wyłączając korbanka 😅)?? Byłbym wdzięczny za kontakt
    • Przez miniek13
      Jak w temacie chciałbym zdemontować pompe wtryskową z silnika, ponieważ podwineła się uszczelka od strony bloku silnika. chciałby się zapytać co trzeba zrobić przed wyjęciem . Słyszałem że trzeba rozrząd ustawić i zablokować pompę ,lecz gdzie się znajduje śruba od blokady pompy ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj