Skocz do zawartości
filip94lemken

Pronar 1025A wyciagniecie półosi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pronar
filip94lemken    119

Witam mam taka awarie, ze pekla mi pochwa tylnego mostu, do wymiany kwalifikuje sie rowniez te duze koło zebate w tylnym moscie, moje pytanie brzmi jak wyciagniać całą półoś gdyż trzyma sie na wewnetrzym łozysku, a nie ma zadnego dojscia aby czym ja stuknać, czy ktos juz z tym robil i ma jakis patent na to. Z góry dziekuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Demontowałem to przy użyciu rozpieraka hydraulicznego, takie szczęki odwrotnego działania. Do pożyczenia u blacharza. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    125

jeśli jest to podobnie zbudowane jak w MTZ to na kołnirzu pochwy są zaślepione korkami z plastiku otwory do wkręcania śrub którymi była zamocowana. Nimi wyciągniesz półoś z łożyska


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam mam problem z Pronarem 82SA polegający na tym że cały czas świeci radio w kabinie po odłączeniu "prądu" przez ten wyłącznik przy schodach i w momencie gdy ciągnikiem "potrząsłem" to radio się wyłączą i po chwili znowu świeci ... Aż do momentu w którym przekręciłem 3 razy stracyjką bo chciałem go odpalić i chu*a wszystko zgasło i zwora 12/24 V się przepaliła i teraz jest taki problem że po wymianie tej zwory / przełącznika 12/24 cały czas kręci aż do momentu w którym odłączę przewód od akumulatorów (na zworze pierwszy od siebie) . 
       
    • Przez P107R
      Witam,
      Kilka dni temu jednego z MTZ 82 w moim gospodarstwie zastąpił Pronar 1025a 2007r, jest to nowy nabytek więc nie znaj jeszcze jego zachowań, ale jedno jest co najmniej dziwne...
      Otóż dzisiaj po odpaleniu sprzętu i wyjechaniu z garażu zdziwiłem się, gdy wybiłem bieg na luz, a po puszczeniu sprzęgła ciągnik wyraźnie powoli się toczył... dopiero gdy dźwignią zmiany zakresów wybiłem na luz to ciągnik się całkowicie zatrzymywał, no i w miarę rozgrzewania się ciągnika ten objaw zanikał, czy to normalne?
      W sumie to dzisiaj po raz drugi od zakupu się nim przejechałem, no ale wydaje mi się że tydzień temu tego nie było poza tym dzisiaj był mróz -2,5 stopnia czyli trochę chłodniej niż tydzień temu, ma to wpływ na jakiś mechanizm w skrzyni biegów?
    • Przez Jarczan
      Na lato zakupiliśmy pronara i wiadomo filtry oleje profilaktycznie należało by wymienić. Po spuszczeniu (olej byl czarniutki) i wlaniu hipola przekładniowego olej się zwarzył tak więc rozgrzalismy go, wypuściliśmy i nalaliśmy nowy który również się zwarzył. Jakieś pomysły jak uporać się z tym problem?
    • Przez szpeniek26
      Witam mam problem ze sprzęgłem w pronarze 82SA a mianowicie jego brak, czasem jest tak że pedał sprzęgła praktycznie sam po lekkim nacisnięciu leci do podłogi, nie moge wbić żadnego biegu, jak szybko nim poruszam to odbije i jest ok.
      Prosze o pomoc.
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
×