News
skywalker89

siłownik załączania WOM renault 120.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
skywalker89    68

takiego tematu raczej nie ma, więc zakładam, bo podpiąłem się pod jakiś średnio związanym z moim problemem ale zainteresowanie dosyć nikłe, a zależy mi na czasie.

 

sprawa wygląda tak siłowniczek nie chce się za bardzo wysuwać, jak mu tam czymś pomogę, czy go tam podepchnę czy czymś stuknę kilka razy to się wysuwa, jaka może być przyczyna? żadnych zgrzytów u mnie nie ma.. wygląda mi, że coś z tym siłowniczkiem jest nie tak..

a napęd rozłącza dobrze... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    67

mialem przypadek ze byl w srodku skorodowany i sie zacinal rozbierz, wyczyść jedno będziesz mial wykluczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skywalker89    68

jak narazie problem rozwiązny, ten pipek co wajcha go wpycha żeby rozłączyć, a sam się nie wysuwał do końca na załączanie.. trochę poruszane, psiknięte smarem narazie ładnie chodzi. później wrzucę fotę jakby ktoś miał podobny problem. objawiło się to tym, że nie dokońca się załączał wom bo wałek stawał przy bronie wirnikowej.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Mam problem ze ślizgajacym sie sprzeglem w Renault Ares 640 , co moze byc glowna przyczyna tej awarii czy pompa hydrauliczna i slabe cisnienie ma wplyw na dzialanie sprzegla czy wina raczej jest po stronie tarcz sprzegłowych ?? 
    • Przez Kolo12
      Witam jaki olej do renualt 133.14 do skrzyni i hydraulik fusch utto czy stou ?
    • Przez maret98
      Jak w temacie co może być przyczyną delikatnych, ledwie słyszalnych stuków dochodzących od silnika. Stuki te są metaliczne, ich częstotliwość zwiększa się wraz z dodaniem gazu. Gdy silnik jest zimny stuki są bardziej słyszalne jak się rozgrzeje są cichsze ale dalej je słychać.
      Gdy poluzowywałem kolejno przewody WC (od pompy do wtryskiwaczy) (silnik pracował) to gdy odkręcę trzeci stukanie znika. Przy pozostałych brak reakcji.
      Wtryskiwacze wyjęte i sprawdzone. Następnie założone losowo i dalej gdy poluzuję przewód od TRZECIEGO stuków nie ma.
      Odkręcone głowice i wszystko wygląda dobrze - w tym tłoki. Wyregulowane luzy na zaworach dalej stuka.
      Co może być przyczyną? Pompa rotacyjna więc chyba podaje ciśnienie jednakowe na każdy wtryskiwacz?
    • Przez Bobas233
      Witam. Problem jak w temacie. Po przekreceniu kluczyka i próbie odpalenia napiecie spads kontrolki przygasaja a ciagnik nie. chce odpalic. Po probie 100x jakos cos zakreci i znowu to samo . Co moze byc ? Stacyjka czy moze czujniki go nie puszczają? Czekam na jakie kolwiek odpowiedzi
    • Przez slawek_82
      Witam. mam problem z rewersem a dokładnie z jazda w przód do tyłu ładnie i płynnie rusza a do przodu mocno szarpie. Czy kalibracja skrzyni może coś pomóc i jak się dokładnie przeprowadza w tym modelu ciągnika ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.