Skocz do zawartości
skywalker89

siłownik załączania WOM renault 120.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
skywalker89    39

takiego tematu raczej nie ma, więc zakładam, bo podpiąłem się pod jakiś średnio związanym z moim problemem ale zainteresowanie dosyć nikłe, a zależy mi na czasie.

 

sprawa wygląda tak siłowniczek nie chce się za bardzo wysuwać, jak mu tam czymś pomogę, czy go tam podepchnę czy czymś stuknę kilka razy to się wysuwa, jaka może być przyczyna? żadnych zgrzytów u mnie nie ma.. wygląda mi, że coś z tym siłowniczkiem jest nie tak..

a napęd rozłącza dobrze... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    27

mialem przypadek ze byl w srodku skorodowany i sie zacinal rozbierz, wyczyść jedno będziesz mial wykluczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skywalker89    39

jak narazie problem rozwiązny, ten pipek co wajcha go wpycha żeby rozłączyć, a sam się nie wysuwał do końca na załączanie.. trochę poruszane, psiknięte smarem narazie ładnie chodzi. później wrzucę fotę jakby ktoś miał podobny problem. objawiło się to tym, że nie dokońca się załączał wom bo wałek stawał przy bronie wirnikowej.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×