Skocz do zawartości
Luke16

Renault 95.14 pierwsza awaria - stanęły hamulce

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Luke16    157

Dzisiaj wzięliśmy się za wywózkę obornika... Pojechałem na pole i nagle czuje że ciągnik stanął w miejscu i koniec zachowuje tak jakby stał na zaciągniętym ręcznym... Ujechałem kawałek po polu zaczął lecieć dym z hamulcy zaś oba pedały są twarde jak skała... Płyn w zbiorniczku jest full stan... Dopiero odpuściło jak przejechałem trochę do tyłu... ale pedały jak twarde tak są twarde i jak nacisnę na tzw. chama to znów je blokuje... Jak się zabrać do tych hamulcy i co może być przyczyną? Powoli wrociłem do domu i jutro za to się będę brał... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    157

Z hamulcami było trochę problemów wcześniej... Działał jeden potem hamowała bardzo słabo teraz wszystko to stanęło... ale jak poczułem swąd klocków to zaraz się zatrzymałem wrzuciłem wsteczny i puściły... Tarcze raczej wytrzymały w aucie też mi klocki stanęły i jakoś tarcze żyją a przejechałem 30km... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    483

wywal cały płyn i zalej dot3/4

zobacz w jakim stanie masz klocki, może już upalone

warto jeszcze zobaczyć jaki luz jest na popychaczach między pedałami a pompkami

 

jeśli po zmianie płynu dalej będą się blokować to wywalaj wszystkie cylinderki, czyść i składaj na smar do zacisków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    157

płyn właśnie był zmieniany na DOT4 i po tym hamulce zaczęły co raz gorzej hamować... Jak ją kupowałem to nie hamowała tak jak poprzedniczka 77.12 czy 70.34

Z tego co dzisiaj ściągnąłem te górne klapki to cylinderki w ogóle nie pracują a nie mam pojęcia jak klocki stamtąd wyciągnąć? Jak się do tego dobrać? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    157

Hamulce zrobione... Rozebrałem dzisiaj okazało się że ktoś powymieniał praktycznie wszystkie części... Zapomniał porządnie odpowietrzyć i wszystko stanęło... po gruntownym czyszczeniu, rozebraniu i odpowietrzeniu, hamulce są jak brzytwy... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×