PawelmanLS

Powrót paliwa do baku.

Polecane posty

PawelmanLS    4

Witam, mam problem otóż rurka od nadmiaru paliwa na wtryskach z jednej strony jest "bez przelotu" a z drugiej jest otworek. Nie wiem jak założyć otworem do wyjścia z wtrysków czy do odpowietrznika z filtrów? Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

to ma mieć jedno zejście,tam nie ma ciśnienia,płynie sobie swobodnie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Chyba nie rozumiesz o co mi chodzi...

To napisz jaśniej !!

 

Przecież rurka przelewu ma z dwu stron przelot zakończony gwintami. Jedna strona do śruby odpowietrzającej na filtrach, druga strona przez kolejną wygiętą rurkę do zbiornika paliwa, ot cała filozofia, wystarczy spojrzeć w katalog lub użyć wuja Google

post-85787-0-50991600-1440274534.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelmanLS    4

Ale mi chodzi o to,że u mnie z jednej strony tam jak gwint nie ma przelotu jest bez dziury tylko z jednej strony jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To musisz wymienić rurke inaczej będzie się wiecznie zapowietrzał. Taka instalacja bez powrotu jest w Jumzie, samochodzie Tarpan i troche podobna w MTZ


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelmanLS    4

Ale z tego co wiem jak mi mówił gość na składnicy,że wychodziły T25 i paliwo wracało nie do baku tylko na filtr paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

Ma wracać do zbiornika, bo jeśli nie to dzieją się dziwne żeczy, zapowietrza się, nie wchodzi na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj